28

Ben bayrami yasamak istiyorum


Bir bayram daha geldi...
Bayram nedir?

Sevinc, nese, birliktelik, baris, cosku, yardimlasma, kaynasma, hediyelesme...vs. bir sürü güzel seydir bayram.

Ben gurbette yasayan biri olarak ne kadar bu sicakligi burada hissedemesemde, bir yanlarim hep eksik kalsada, cocugumun bayramlari görmesi icin elimden geldigi kadar bayram havasi katmaya calisacagim.

Ben herseye inat yepyeni bayramliklarimi giyicem, kizimada giydiricem ve bayramlasmaya gidicem. Birkac kiside olsa gidilecek yinede evde durup karamsar olmaktansa birseyler icin harekete gecmek en iyisi :)

Hepinizin bayrami kutlu olsun, sevdiklerinizle cok güzel zamanlar gecirin insallah!

"Cenâbı Allah'ın Arefe günü oruç tutanların ikinci ve daha sonraki yıllarının günahlarını örteceğini ümid ederim" (Müslim, Sıyâm, 1162)

28 comments

AMİN..
Sizinde bayramınız kutlu olsun.

6/12/08

Canım çok güzel düşünüyorsun.Bayramınız kutlu olsun:))

6/12/08

daha nice hayırlı bayramlara hep beraber ermemiz ümidi ve duasıyla,canım bayramınız mübarek olsun,

iyi bayramlar
sağlık ve afiyetle

nice bayramlara
pasta tadında, çikolata lezzetinde,
senin işin kadar renkli ve eğlenceli bir bayram diliyorum

düşüncelerin çok güzel şeker, herşeye inat dediklerini mutlaka yap ve güzel bir bayram geçir. ben de bayramını kutlarım yüreken, kocuman öpüldün...

6/12/08

kelebeğim sabah erkenden kalk kızını bayram sabahına hazırla. Masanı daha şık hazırla, kendinde şık giyin kızınıda en güzel elbisesini giydir ki anlasın bayramın nasıl bir şey olduğunu. Sevgiler ve mutlu sağlıklı nice bayramlar

6/12/08

AYNI FİKİRDEYİM VE HERKESİN BAYRAMINI KUTLARIM...

6/12/08

sizin de bayramınız kutlu olsun bu değeri yaşatmaya çalışman ne güzel

En iyisini yaparsın, hem kızına hem aileye bayram havası olur.
Mutlu Bayramlar

canım kurban bayramını tebrik ederim...
yap kıss.... tatlıda yap belki misafirin gelir olmadı yabancı komşularına dağıt ahanda bugun benim bayrmaım de!.. kendini mutlu et... Alalh yardımcınız olsun...

Sevdiklerinle birlikte bol paylaşımlı ve mutlu bir bayram geçirmen dileğiyle, İyi bayramlar...

Mutlu bayramlar pozitif anne :)

7/12/08

gurbet ellerde bayram cok daha ... samimi geciyor - BENCE! benim gördüklerime göre!

Bayramin mubarek olosun. En iyisini yapiyorsun ;)

7/12/08

canım benım Sağlıklı,mutlu,huzurlu nice bayramlar temenni ediyorum sevdiklerinle birlikte...

7/12/08

Kelebegim bayramınız mübarek olsun. yüzünüzden tebessüm, kalbinizden huzur, yuvanızdan mutluluk eksik olmasın...

sevgilerimle..

8/12/08

El öpmeye beklerim,harçlık verecem bak :P iyi bayramlar Ceyda hanım :)

mutlu huzurlu mübarek bayramlar ablacım :) seni de yavrunu da çok çok öpüyorum.daha nice bayramlara hep birlikte inşallah.

Bayramın mübarek olsun önemli olan bayram havasını bulmak,hayırlı bayramlar :))

8/12/08

bayramın mübarek olsun abla...

8/12/08

İyi bayramlar appacığım :)

9/12/08

İyi bayramlar dilerim Ceyda ablam bayram geldi ama bana gelmediği kesin.Kalabalığın içinde yalnızım:(

10/12/08

inşş ALLAH tuttuğumuz bütün oruçları kabul eder :)

ceyda ablacımm kızın için bi kaç bişey söylicem geçen bi tv programında gördük psikolog dediki: eğer çocuğunuzun bayramı anlaması için onun için bişiler yapın mesela arefe akşamı uyuduktan sonra odasını balonla süsleyin sabah uyandığında ise bak bugün bayram olduğu için her yeri süsledik bugün önmeli bi gün filan diyin dedii :)

bide bende bayramı sadece senin bu yazdıklarından ibaret sanırıdım el öpme konu komşu gezme gibii
ama öğrendimki ALLAH (c.c) cenneti kurban bayramında yaratmış tuba ağacını cennete bugünlerde koymuş ve cebrail (a.s) vahiy meleği olarak bugünlerde seçmiş

yani demek istediğim bayramın bu yönlerinide düşünürsen belki rahatlarsınn :)

SEVDE
10/12/08

canım arkadaşım ben sevde eski blogcu bayram mesajını aldım çok sevindim ben bayağıdır nete giremiyorum şimdi de tevafuken yazıyorum çünki ablamdayım ondan girdim nete beni hatırlamn unutmamış olman çok sevindirdi beni bende senin bayramını en içten dileklerimlekutluyorum ALLAH sağlık ve huzurla daha nice bayramlar ailenle birlikte kavuştursun inşallah kızının rahatsızlığını okudum üzüldüm daha önce sayfamda bahsetmiştim benimde kızım aynı rahatsızlıkla mücadele etti ben çörek otunun faydasını ALLAHIN izni ile çok gördüm acizhane tavsiye edrim çörek otu türk kahvesi gibi incecik çekilir 1 çay kaşığı çekilmiş çörek otuna 2-3 çay kaşığı bal ilave edilir ve sabah akaşm günde ii defa olmak üzere çocuğa verilir bu karışım bağışıklık sistemini güçlendiryor ayrıca içindeki tanen isimli madde özellikle bronşite çok iyi geliyor. sevgilerle ALLAHA EMANET OLUNUZ.SEVDE (MİSAFİRİZ BU DÜNYADA)

10/12/08

Hayirli Bayramlar Ablacim :)

11/12/08

Biraz geç kaldim ama... bayramin mübarek olsun ablaaa :)

13/12/08

iyi dileklerinize katılmamak elde değil...

tıpkı yazdığınız gibi bir bayram geçirmiş olduğunuzu ümit ediyorum...

sevgilerimle.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top