7

KaRa Tirtil

Bir Kara Tirtil yaptim ve nasil ortaya ciktiginida yeni örgü bloguma (http://minigurumi.blogspot.com/2008/12/kara-tirtil.html) ekledim.
Daha yeni bir blog oldugundan pek dikkat cekmiyor o yüzden buradanda paylasimlarim hakkinda kisa özet geciyorum.

Bu arada MiniGurumi bloguma eski amigurumilerimi geciriyorum, bazilarinin resimlerini yeniden düzenliyorum, yani bu sayfadakiyle ayni degil.

Bu arada en son dedigim sizin icin birsey yapicam diye, o aklimda ama vakit darligi var gene bu siralar, bayramda giriyor bir yandan. Biraz daha ertelendi yani bu yapacagim.

7 comments

ay kara tırtıla bayıldım doğrusu

5/12/08

oy oy bayıldım ben bu kara tırıtıla. Kelebekçim istediğin gibi kopyala ve yayınla. Sevgiler sana

5/12/08

siyah renk değişiklik olmuş canım gerçektende,senin elinden güsel geliyo bu işler,yine buda harika olmuş ellerine emeğine sağlık:)

ay canım farkedilmezmi hiç ben seni ekledim bile çoktan izlemeyede aldım (bu bloğu izle bölümünde ekledim kendimi)gördüm bu tırtılı hatta yapmak istiyorum bende ponpon tekniğiylemi yaptın....Yüzüğüme ve kekime yaptığın iltifatada teşekkür ederim bu arada kekimi acil yaptığımda sade yaptım biraz soğuyunca üzerine pudra şekeri ve kakao serptim....
bu arads şimdiden bayramını kutlarım....

Yeni blogun hayırlı olsun, ekledik readerımıza. Tırtıl da çok şirin.

şeker çok şirin yaaa. resimleri de öyle güzel çekiyorsun ki bayılıyorum. ellerine sağlık...

12/12/08

cok ac duruyor bu yanliz ;)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top