16

Konser sonrasi

Ayaklarim berbat agriyor, gözlerim sismis ve geride kalan isiltilari ..
Yani halim berbat :D

Ee konser sonrasi yorgunlugu bu olsa gerek, benim gibi hic yerinde durmayan biri icinde normal diyeyim artik!
Bekledigimden güzeldi :) Playback yoktu, canli söyledi Tarkan ama iyi ter akitti 1,5-2 saat sahnede.
Boyu uzunlar sagolsunlar önlerdeydiler bende cok topuklu giymedigime pisman oldum biraz, gerci giyseydimde ayaklarimi düsünemiyorum, simdi bile böyleyse...

En önlerden izledik ama yinede esim dayanamadi beni tepesine cikardi iyi göreyim diye :D
Tepeden net karsimda görmek güzeldi ama arada asagi indim esim yoruldukca ve yine ciktim :D
2. cikmamda falan karsilikli oynadik minicik.
3. esimin tepesindeykende " süpersin sen yaa" dedi bana söyledigi parca bitmis konusurken:D
Herkes o an döndü bana bakiyor :D :D
Ayy kendimide farkettirdimya 5000 kisiden fazla insanin icinde buna sastim sadece :D
Esimin omuzlarinda olmamdan dolayi birkac kez :P Sonra zaten bir görevli geldi yasakmis öyle dedi daha cikmadim.

Konserin yapildigi mekan cok güzel, piramit seklinde kocaman bir bina.
Konser bitimi Dj. ler devam etti calmaya...

Hee bu arada resimler nerde derseniz eger, arkadasimin makinasinda, onunki daha iyi cekiyor diye hep onunla cektik, bana gönderecek ilk firsatta, bende ekliycem.

Belki bir yazimi sadece resimlerle dolu birsey yaparim :)

16 comments

21/12/08

İyi eğlenmişsin. Fırsat olsa da ben de eğlenebilsem :(

21/12/08

ooo iyi eğlenmişsin maşallah yalnız necoya hiç acımadın mı be gerçi bi deri bi kemiksin sen varlığını hissetmemiştir bile:))
çok süper kardeşim benim:)))
eee biz sana hep diyoruz süpersin diye illa tarkanın mı demesi lazımdı hih
senin Türk olduğunu herkes anlamıştır zaten omza çıkmandan:))

Adsız
21/12/08

eyda sen anlattıkça halin gözümün önüne geldi.süpermiş yaa.bende dans etmeyi çok severim ve tıpkı senin gibi evde kalakr oynarım:)) resimleri merakla bekliyorum...

Vavv Tarkanla karşılıklı oynadın demek birde 5000 kişini arasında seni ark etmesi, süpersin yaaaa.

Ask iste bu yaaaa :))

Iyi vakit gecirmene cok sevindim sevgili Kelebekim :))
yorgunlukta olsun o kadarcik canimm, degmez miydi yani :))

Adsız
21/12/08

Helal sana be! Arkadaşına söyle fotoları yollasın hemen çatlatma bizi :)

22/12/08

Vay beeeeeeeeee,Tarkana farketirmek kendini haa,çok iyiyimiş...

fotoğrafları da merakla bekliyecez...

sevgilerle...

hehehe omuzunamı çıktın..süper..

ama şimdi ille de resim derim ben . Oh sefan olsun ne güzel eğlenmişsin. Sevgiler sana

Vay be! Ne kadar eglenmissin. ne cok isterdim esimle oyle doyasiya eglenmeyi. Ama esim zannetmiyorum beni oyle yerlere gotursun, hos ben dans etmeyide hic sevmiyorum zaten. Fotolari bekliyoruz :)

Adsız
22/12/08

ben hiç birşey anlamıyorum konserlerden yahu uğultudan kalabalıktan ne şarkıdan ne de sanatcıdan hiç birşey anlamıyorum o yüzden hiç gitmem Kalabalık ortamlara karşı zaten önyargılıyım onunda etkisi var sanırım .Sizin adınıza sevindim :))) eşinle birlikte eğlenebilmen çok hoş seni nasıl çıkardı tepesine yahu :D maşallah o güçlüymüş sende pek narin bir hatunmuşsun sanırsam :))) kelebek gibi diye boşuna demiyoruz anlaşıldı işin sırrı ;))

vavvvvv tarkan ın konseri haa:)
böyle ayak ağrısına can kurban.:)
hep diyorum sen de lider ruhu var bir yıldız var üzerinde parlayan:) onca kalabalığın içinde dahi farketmiş takan seni. helal kız sana:) eşine de helal olsun seni başının üstünde taşıyo, Allah nazardan korusun sizi

Adsız
22/12/08

Konsere insanlar neden gidiyor anlamış değilim, şarkı dinlemek için mi ?
Birbirini taciz etmek için mi?
Özellikle üniversite şenliklerinde taciz olayı çok yaşanıyor. Kızlar ya ardarda gidiyor ya da ellenmekten pek kurtulamıyor.
Birde meraklı liselilerde dolunca meydana ortalık iyice çöplüğe dönüşüyor.

22/12/08

Süperr.Bekliyoruz fotoları.Eşinide tebrik ediyorum.Desteği için.Sevgiler:))

23/12/08

eşinle gerçektende biçok noktada uyumlu olduğunuzu düşünüyorum sen yazdıkça,maaşallah ve devam inş.:D
güsel bi gece olmuş finaldeki ayak şişliklerini saymazsak:P
konseri vip bölümünden(eşinin omzunda) seyretmende sana ayrıcalık katmış doğrusu,bak tarkan bile selam vermiş:D

23/12/08

ben eşimin omzuma çıktığımı düşünemiyorum hehe biraz ezerim herhalde eğlenmenize sevindim

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top