21

PaPaTYaM

Kizimla ilgili uzunca yazmak istiyorum bugece :)
Kücük hanima hala buhar tedavisi uyguluyorum evde, kursuma devam ediyorum kizima kayinvalidem yahut esim bakiyor ben kurstayken.
Krese gitmiyor, hep evde ve yeniyildan sonrada ne yapariz bilmiyorum, belki kayinvalideme teklif edicez hergün gelip gitmeyi göze alirsa ve isterse!

Bu arada ilk vesikalik fotosunu yazmistim daha önce ve ikincisi geldi :) Yani krese fotografci gelmis, isteyen begenirse fotograflari satin aliyor, bende hemen aldim. Kizimin ikinci fotografcida cekilmis fotosu bu :)

Ona daha iyi anne-baba olmak icin kitap aldik yeni. Esim almancayi daha iyi anladigindan almanca bir kitap sectik, hem benim okumamda almancam icin iyi olur :)

Kitabin daha ilk sayfalarinda diyorki ; "Insanlar var ki paralari var cok seyi var ama mutlu degiller! Cogu insan mutsuzluga programlanmis gibi. Kücüklügünde bilmeden mutsuz olmayi ögreniyor ve hayati boyunca yasamini bu sekilde devam ettiriyor."

Bu satirlar cok hosuma gitti, mutsuz olmak icin ufacik sebep yetiyor bazen biz insanlara, halbuki her $er`de bir hayir olabiliyor! Bu kitapta aile mutlu olmali ki cocuklari mutlu olabilsin ana tema olmali, ben ilk sayfalarda öyle anladim.
Devamini okudukca altini cizicem hosuma giden faydali yerleri ve sizlerlede paylasirim belki.
Kitabin ismini vereyim : Das Geheimnis glücklicher Kinder ( Mutlu Cocuklarin SIRRI ).
Baska neler yapiyor, hmm....
Kizim sakiz cigniyor cok sükür yutmadan, bir aralar cok yutardi öyle öyle alisti.
Birde"annenin sakizindan ver " diyor. Ona cocuk sakizi aliyorum ben genelde sekerli ve pembe renkli ama hanfendi benim gibi naneli cigniycekmis "eksi seviyom" diyor :D
Banyo yapmayi cok seviyor, zorla cikariyorum kendisini :)
Ama kollarini falan ovdugumda pek hosuna gitmiyor, "ee kizim kirler nasil cikacak" diyorum falan azcik izin veriyor sonra.
Eskiden beri hatta ilk banyosunda bile kayinvalideme tembihlemistik aman anne suya yavas temas ettir, istemedigi sey olursa bekle acele etme..vs...vs. Ben kendimde hep dikkat ettim, hic basindan asagi su dökmedim mesela, sacini ayri yikardim tek elimde tutabilirdim o zamanlar minicikti. Büyüyüncede yukariya baktiriyorum o esnada sacini yikiyorum.
Sanki cocuklar gözüne su kacinca yahut aniden burnuna su cekince korkarlarmis gibime geliyor ondan belkide böyle davrandim hep ama bir yöndende iyi yapmadim, yüzmeye alismasi zor olabilir :)

Biraz kiskanc gibime geliyor, ben babasiyla yanyana olsam gelip araya girecek :D
Birde bu aksam arkadasim bizdeydi mesela, ben onunla ilgilenmeyeyim diye elinden geldigince lafimi böldü durdu, herzamankinden cok yanlarimda dolasti sanki, birde ilgi odaginin kendisinin olmasini istiyor gibi geldi bana :)

Simdilik kizimdan bu kadar, onu cok seviyorum ve bu siralar agiz aliskanligim ona hep "Papatyam" diye hitap ediyorum :)

21 comments

Kelebek'im sen cok iyi bir annesin, kizin buyunce cok mutlu bir insan olacak, yani mutlu olmanin ne demek oldugunu bilecek :))
Kocaman opuyorum seni guzel anne :))

14/12/08

o seni seviyor, sevmiyor - seviyor sevmiyor...bilirsin papatya fallarini sonunda hep seviyor cikiyor!

kitap okuyan tüm anneleri seviyorum ve hep sevecegim! annemide seviyorum!

14/12/08

ooo büyümüşte vesikalık çektirirmiş maşaallah yawww

benim kardeşim banyo konusunda çok hiç senin kızın gibi değil daha ayğaını sokar sokmaz başlıyorr ben banyo yapmak istemiyomm banane filan bide 5 yaşında olcakk çok büyüdü ama hala alışamadı şu banyoyaaa

naneli sakıza gelincee temin bi tane vardıı ama artık yok yuttum galibaa :DD

Mukemmel bir kizin var ya :)
Ne kadar buyumus bu yaa :)
Cidden papatya kadarda guzel :)
Banyo olayina gelince, bizim kiz deli gibi agliyor banyo yaparken. Kayinvalide hanim buyuk coocuk yikar gibi deli gibi surtuyor vucudunu :s Yikanmak iskence oluyor cocouga ve malesef cok zor yikiyoruz aglaya aglaya :(

14/12/08

Allah mutluluğunuzu bozmasın en iyimser ve mutlu anne :)

14/12/08

Anne olunca annelerimizi daha iyi anlıyoruz. Sen de iyi bir annesin. Papatyanı iyi yetiştirdiğinden emin olabilirsin.Annenin seni yetiştirdiğinden daha farklı davranamazsın zaten...

14/12/08

canım yaa sen ne tatlı bi annesin böyleee , inşaAllah bende böyle sevgiyle büyütürüm bebeğimii ...

14/12/08

Bak valla şimdi ben de heveslendim buvesikalık fotoğraf işine.. Kendi çektiğim binlercesine ek olarak bir de vesikalık fotoğraf mı çektirsem acaba bebişime :P

Tatlış papatyaya öpücükler yollamak istiyorum ben..

Adsız
15/12/08

Cadış bu ya tarzına bayılıom ben bu kızın :) monta bak beee kız Diloş bigün ver de giyeyim :P

bende papatyam diyorum :)))

kitapta güzelmiş paylaşımın için tşkler canım

vesikalıklarında ayrı bir yeri oluyor Afra hemen babasına vermişti cüzdanına koysun diye :)

öpüyoruz canım

Adsız
15/12/08

canım ya çok tatlı oldu dilanur maşallah...kocaman öpüyorum papatyayı:))

Cok guzel bir kizin var canim, konusuyormus da :)
Allah bagislasin papatyani sana..

gördüğüm akıllı ve şefkatli annelerdensin sen. ne mutlu papatyana...

15/12/08

Kitabin daha ilk sayfalarinda diyorki ; "Insanlar var ki paralari var cok seyi var ama mutlu degiller! Cogu insan mutsuzluga programlanmis gibi. Kücüklügünde bilmeden mutsuz olmayi ögreniyor ve hayati boyunca yasamini bu sekilde devam ettiriyor."
bu dikkatini çeken cümleler gerçektende çok hoşmuş canım,yani bu açıdan hiç düşünmemiştim bende,ama sanırım haklılar,böyle kendini geliştirip daha verimli aile olmaya çabalamanız takdire değer bence,ve inş. sizin evlatlarınız,mutlu ve huzurlu,ve hayırlı insanlar olurlar,fotosu da güsel çıkmış bu arada:) sevgiler canım,,

15/12/08

bu arada söylemeyi unutmuştum ama mektup paketini bayramdan önce kargoya vermiştim,eline ulaşıp ulaşmadığını merak ediyorum yazarsan sevinirim canım,,

15/12/08

bide geçmiş bayramımız mübarek olsun kelebeğim,kusura bakmayasın önce yazamadım bazı sebeplerden:(

15/12/08

son bi yorum sayfandan çıkmadan:)papatya kızınıda kocaman öpüyorum gül yanaklarından:*

ya bu şirin şey gün geçtikçe çok tatlı olmaya başladı yahuu maşaallah subhanallahhh tu tut tu tuu...

15/12/08

ay ay masallah canım benım buyudukce guzellesıyor ceydacıgım senın kızın
papatya da cuk oturmus super olmus ıkınızıde opuyorum

geçmiş olsun Papatya'na. Sürekli bir durum mu, kreşe devam etmeyecek mi?
Vesikalık fotoğrafı da diğer fotoğrafı da çok güzel maşallah.
Kitaptan notlarını bekliyoruz.

17/12/08

az önceki yorumumu yanlış yere attım sanırım:))çok özledim seni şıprıntıııı diye buraya dicektim:)))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top