6

Rapunzel ördüm

Eveeeet simdi karsinizda Rapunzel :)

Biraz japonimsi gelebilir belki ama ben sordum baba tarafi japonmus bunun :D
Hemde kendine öyle bir tarz vermeyi seviyor hanimefendi :)

Simdi bu resimleri pek göze hos degil belki, yani bakimsiz sekilde, al ör ve ortaya koy gibi ama diger Amigurumi blogumda herseysi olacak :D
Ee böyle yapmazsam o bloguma gidermisiniz ki hem :D

Süslü püslü resimleride var hanimefendinin :)
Ee haydi o zaman alttakine tiklayin :)

MiNiX HandMade ( Sevgiyle örülen minik seyler )

6 comments

her zamanki gibi hem çok güzel hem çok şirin. ellerine sağlık...

30/12/08

çok süper olmuş rapunsel
ellerine sağlık
nice yıllara

Bu cok sirin olmus siyah sacli Rapunselll :))

Affetmeyi ogrenmem dilegiyle mutlu yillar diliyorum sana canim kelebekim :))

30/12/08

hemen kosuyorum obur tarafa, yaninda cicikleri var onlari giydi sanirim dimi..ayyy ne seker olmustur simdi ;)

31/12/08

patilere baaak :)

31/12/08

herzamankiler kadar şirin,ma herzamankilerden daha albenili bu hee:) böyle şeker şeker bakmış üstelikte soyunun japon olmasıda bi ayrıcalık katmış havasına,hıh yerim ben onu:D

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top