3

161. sayfa 5.cümle

Bir mim daha, zaten bir baslayinca bir süre mimler pespese geliyor :)
Sevgili Bal Küpü tesekkürler :)
Konusu ise en son okudugumuz kitabin 161. sayfasinin 5. cümlesini yaziyoruz.
Degisik bir oyun degil mi :)
Ben kitap okumam derim hep ama elimde suan 4 yarim kitap var :D Yaa birini bitirmeden baskasina baslayinca böyle oluyor iste, yarim islerde oldum olasi beni rahatsiz etmistir siradan baslayip bitirmeliyim hepsini...
En son elime aldiklarimdan birini ben bu oyuna katicam.
"Benimle Oynar misin Anne"
Bu kitapta ki 161. sayfada mutfakta cocugumuzla yapilabilecek aktivitelerin basligi ve ilk örnegi var:
Sadece 5. cümleyi yazarsam anlasilmayacagindan kisa özetleyeyim.
Cig bir yumurtanin altindan ve üstünden delik aciyoruz igneyle, üst delik biraz daha büyük olsun. Sonra cocugumuza verip icini bosalttiriyoruz ve bos kabugu boyayip disinida boyanmis baklagillerle süslüyoruz :)
Bende kimi söbelesem acabaaaa?
NnevV ve Fulya hadi bakalim kolay gelsin :)

3 comments

ne güzel bir mimmiş yaw:)

Adsız
30/1/09

kelebekgibiim çook teşekkürler en kısa zamanda yazıcam mimimiii :)

2/2/09

okuduğun kitapta güsel fikirler vermiş doğrusu,çocuğumuzla renkli beraberce vakit geçirmek adına,,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top