15

Eskisehir'den Ask geldi :)

Bugün cuma hayirli bir gün, üstelik havada -10 dereceye ragmen günes parliyor birazda olsa insana pozitif enerji yayiyor.
En büyük pozitif enerjiyi ise az önce aldim.

Simdi anlatmaya baslayayim ayrintili halde, severim yazmasini nasilsa :D

Esim kizimizi krese götürdü o esnada ben geri yattim sicak yataktan cikmak ne zor helede kis mevsimi :P O ara kapi tikladi, ee benimde kalkmaya niyetim yok gibiydi, neyse kalkayim dedim ya postaciysa diye aklima düstü sonradan birisinden mektup bekliyordum :P

Baktimki kimsecikler yok giden gitmis bile ben uyusuk kalkana dek :D

Sonra esim geldi ve yataga bir paket atti "Postaciiii" dedi bir yandan :D Meger postaciyi asagida görmüs almis paketi :)

Sevgili Nevin'den gelmis, nisandan sonra bana yazacagini demisti.
Sadece yazmamis yanina birde hediye eklemis ki atraksiyonluydu bizim icin :)

Ben actim önce mektubun üstüne yapismis o güzel cicekleri gördüm, özenilmis benim icin diye öyle mutlu oldumki :)

Mektubunu iki kalemle yazmissin sanki bu dikkatimi cekti, birkez yazip sonra üzerinden tekrar gecilmis gibi, zahmet etmissin canim :) Yazdiklarinin samimiyetini taa ilk cümlelerden anladim zaten, cok icten yazilmis bu mektup icimi isitti. Birde böyle süslü püslü olmasi, yüregine saglik :)

Böyle hayirli bir günde yüzümü güldürdün, Allah'ta seni güldürsün hep :)

Hee bu arada hediyene geceyim:

Hediye olan kutuyu salladim "sulu birsey bu sanki, parfüm mü acaba ama degisik bir sesi var" dedim esime :D Actim ve kolyeyi gördüm, yanindaki krem birsey zannettim kutuyu üstten :D Sonra kutudaki midye resmini icinden cikan inciyi görünce kutuyu aldim elime aaa midye var icin diye ürktüm az :D Ben hic midye ellemedim hayatimda, yani kabuk elledim sadece kuru deniz kenarinda.

Cok uykusu olan esimde öyle bakiniyor benden daha merakli sekilde :D

Yataktan kalktim mutfakta bir güzel actim midye kutusunu bir kasikla biraz dürttüm icini :D
Incim seftali rengi cikti, banada zaten Ask cikmasa sasardim :)
Bu arada icinden cikan inciler rengine göre anlam ifade ediyorlarmis, sizin icinde yazayim;

Beyaz inci:saglik, Krem inci:mutluluk, Seftali inci:ask, Mor inci:servet, Siyah inci:bilgelik

Suan boynumdaki bu güzel kolyeyle gezinmeye basladim bile. Eminim herseye olan sevgime dahada sevgi katacaktir :)

Nevincim cok tesekkürler, yani benim icin cok özeldi :) Ilk firsatta cvp yazmaya calisicam. Ayrica gene mektup yazmayi planladigim kisiler var siradalar :)

15 comments

9/1/09

cidden cok ilginc ve ozel bir hediye yollamis arkadasin, hic gormemistim..iyi gunlerde kullan canim...

Hayirli cumalar...

aaa cok hos biseye benziyooo :)))) Ayyy bende yeniden mektuplasmak istiyoruum :))))

9/1/09

ne güzel düşünülmüş bir hediye güle güle kullan canım

bu hediyeden kızkardeşime de gelmişti. gerçekten çok hoş
ne güzel mektup gibi değerli ve unutulmaya yüz tutmuş bir haberleşme yöntemini sürdürüyorsunuz. harika bir şey bu yaptığınız. söz uçar yazı baki kalır ne de olsa. tebrikler...

Adsız
9/1/09

altındaki resmi görmeden tonbalığı göndermiş zaar süper espiri diye güldüm kendi kendime :D ama deüilmiş:))) güle güle kullan ablam Nevin de gerçeken zevkli ve zarifmiş .Allah dostluğunuzu daim etsin.

Adsız
9/1/09

ayy muhteşem yaa. Mektuplar, hediyeler, derin arkadaşlıklar. Blog alemini her geçen gün daha çok seviyorum. Kolyeni mutlu günlerde takman dileğiyle

Adsız
9/1/09

arkadaşın çok özel bir jest yapmış. çok beğendim inciyi. mutlu günlerde takman dileğiyle :)

Oyyy Kelebekim ne kadar uzakta olsakta ne guzel dostlarimiz var :)) Hediyelerini gule gule kullan :)) Kocaman opuyorum seni :))

hmm sen bana adres birakmamistin sanirsamkine :))

9/1/09

çok güseller güle güle kullanın arkadaşınızada bravo

10/1/09

Aaaa o istiridye olayı çok hoşmuş tebrix yani nevcim :) Sen de güle güle kullan Ceydacığım. Hediyeleşmek ne güzel bir şey iki tarafı da mutlu ediyor ne harika bir sünnet bu.

Adsız
10/1/09

Ne güzel ya, iyi ki bulmuşum sayfalarınız içim ısındı şu kış günlerinde:)
Ve içime düşen siyahtan kurtulmama bir sebe herşey rengarenk olmalı:)
Mektuplaşmak kadar güzel birşey var mı:P
Helede içinde süpriz hediye çıkarsa birde:)

10/1/09

çok içten bi hesiye olmuş bencedee güle güle kullan

Adsız
10/1/09

bu midye içinde incli kolye benimde bildiğim eşimin bana evlilik yıldönümüzüde alıcağı kolye:)sen benden önce takmış oldun.Almak isteyenler olursa hediyedenizi sitesinde satılıyor.benim gibi sıradışı hediyeleri sevenler için idela.

ceydacım güle güle kullan kolyeni.eminim çok yakışmıştır:))

11/1/09

eskişehir'de aşk varmış da benim mii haberim yokmuşş :P ceyda aplacmmmm çok güselmiş hdiynnn gülee gülee kullannn : )

12/1/09

yüreği güsel insan postacı her daim kapını çalıp dostlarından mektuplar ve paketler bıraksın sana:)
sevgiler canım,,
(hediyede güsel ve farklı gerçektende,,)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top