10

Sevgiler Miami

Heyoooo bugün posta kutuma baktigimda bir paket beni bekliyordu icinde masum masum "beni ac cabuk" dercesine :D
Ben bu paketin resmini daha önceden gördügümden hemencecik ismine bile bakmadan tanidim :)
Bu kart hem size kimi hatirlatiyor desem ne dersiniz?

Tabiki sevgili Moonsun :)

Amerika'dan ne kadar cabuk gelmis hayret ettim. 22 sinde vermis, 27 si elime geldi.

Canim Moonsuncum birde kartin yanina hediyeler ilave etmis :) Dudak koruyucu vardi hemde cok güzel renksiz olmasina karsin simli bir isilti veriyor, meyveli kokusuda cok güzeldi. Kizim bir süre elinden birakmadi sürdü hatta kac kez, birde " parliyor mu anne " diye soruyor bana :D "Bak baba anne böyle sürüyor dudagina" diye beni taklit ediyor :D Dudaginin disinda burnuna bile sürdü hanimefendi, cok güldürdü beni.

Anahtarlik ise tam bir Miami hatirasi yani, üzerinede baliklar, yunuslar ve deniz kenari :) Cok sevdim :)

En cokta el emegi kartina baktim durdum, zarfin önünede kalp yapistirmissin cok sevimli yaa :)
Kartta yazdigin notunda cok samimiydi :) Iyiki varsin arkadasim, kocaman sevgiler gönderiyorum buradan güzel yüregine :)

Ilk firsatta sana yazicam, bu arada bir tane mektup yola cikti bugün birisine :)

10 comments

Coook guzzeel. CHic keyfim yoktu, yazini okuyunca mutlu oldum bende. Tesekurler Moonsun.

28/1/09

Canim Kelebek'im cok sevindim :)) Cabucak eline ulasmasina :))Seni gulumsetebildiyse bu minik hediyelerim ne mutlu bana :)) Kocaman opuyorum seni :))

iyi gunlerde kullan cicilerini:)eline sağlık moonsun ın da bizleri de çok sevindirdi aynen:)

ne kadar hoşkart da gerçekten çok güzel ellerine sağlık arkadaşının.

28/1/09

kelebekim hediye almak, hatirlanmak, sevilmek...ne guzel duygular veriyor insana degil mi?? canim benim iyi gunlerde kullan, arkadasin moonsun a da sevgiler benden ;)

28/1/09

Kelebekiiiiimm bir opucuk birakmaya geldim sadece :)) Mucksss :))

28/1/09

artik hic bir yer uzak degil!

28/1/09

çook ciciymiş gerçekten kartt ,, diğerleride öylee mutlu olmuşsuundurr güle gülle kullan kelebekciim

Ne güzel bende kart bekleyenlerdenim biliyormusunuz :D çok mutlu oldum görünce ne güzel şey hatırlanmak, tanımadığın görmediğin hissetmediğin insanların seni düşünerek bişeyler yapması çok hoş ne güzel..

2/2/09

arkadaşlığınızın her daim sürmesi dileğimle:))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top