19

Benjamin ve sonrasi

Centilmenimle film izlemeye gitmeyeli birkac ay olmustu sanirim.
Bu defa önceden ayarladik, kizimi her zamanki gibi kayinvalideme birakip (sagolsun iyiki var) bir film kacamagi yapalim dedik, hanimefendiye söyledik ayrica " cocuklari almiyorlar maalesef kizim " diye, itirazi olmadi cok sükürki.
Filmi ben sectim, esim bana birakmisti secimi.
Baktim hangi filmler varmis diye, ilk gözüme carpan Brad Pitt oldu zaten (filmin ismi: Benjamin Button), konusunuda okuyunca acayip merak ettim filmi.

Film hakkinda yazacak cok sey var aslinda ama sizlerinde izlemesi icin ben genel görüslerimi yazayim. Hayata farkli bakislari görüyor insan! Herkesin baska karaktere sahip oldugunu, yani herkesin bir ayri yapabildiginin oldugunu...Yasamimizi düzde yasasak terste yasasak ayni bir sonu var! Önemli olan bu sona giderken mutluluklari kacirmamak!
Herseyin sonu var ama sevgi sonsuz!

Cok duygulandim filmde, agladim tamam itiraf ediyorum :D
Bekledigimin üstünde güzel bir filmdi! Esimde iyi secim yapmissin dedi :)
Ee Brad Pitt'e de diyecek yoktu, yaslanincada yakisikli bir bey olacagini biliyorum :)
Birde ilk kez sinemada filmin ortasinda mola verildigini bu filmde görmüs olduk. Uzun diye sanirim ortasinda 15dk. mola oldu, isteyen ihtiyaclarini giderdi.

Filmin öncesinde gündüz kültür kahvaltisi yapmistik Kariyer Kursumda, ee bu demek oluyorki cesitli ülkelerden kimseler cesitli seyler getirdiler ülkelerine ait. Rus, Iran, Nijerya...vs. farkli kesinlerden cesitli seyler oldu tabiki. Cok yemedim aslinda, ben biraz ön yargiliyim, degisik seyleri hemen tadamam. Bende mercimek köftesi, cesitli zeytinler ve simit götürdüm, zaten herkesten bir cesit istediler. Avusturyalilar ise hazirdan kücük ekmekler, recel ve salamlar götürmüslerdi.

Neyse iste ben kurstan sonrada birsey yemedim, filmde de nachos ardindan popcorn yemistik. Hep ivir zivir yani. Kendimi eve attim ve hemen yatmak istedim, kötü hissettim, bir saat gecmedi mide bulantisiyla odaya haliya attim kendimi esimde futbol oynuyordu sasirdi noluyo diye, sonra rahatladim ohh gecti dedim, 40 dakika sonra yataktan ayni hizla gene attim kendimi odaya, bu defa esim yanimda yatiyordu ve hemen kalkti benim kalktigimi duyunca, o da sasirdi.
Sabah onunda bagirsaklar bozulmus, sanirim sinemadaki seyler dokundu, acaba tarihi gecmismiydi chipsin sosunun, öyle düsündüm sonradan.

Off neyseki bugün daha iyiyim :)
Bu igrenc konu iyi gitmedi filmle ama :P

Filmi kesinlikle tavsiye ediyorum hee, izleyin ve sizde aglayin :D

19 comments

21/2/09

bende izledim aplaa bu filmii :( çok duygusaldıı değil mii.özellikle o kadının kucağında küçükk bebekleee sandalyedeki sahnesii :(

Amann geçmiş olsun insan dışarda bişi yemeye korkar oldu artık ): Neyse ucuz atlatmışsınız Ceyda'cığım.

22/2/09

Benim centilemene hemen soyluyorum ben de :)) Canim yaaa abur cubur, hele disaridakiler... gecmis olsun Kelebek'im...

22/2/09

film tavsiyeni not ettim hemen canim:)kendine dikkat et,öpüyorum seni sevgilerimle..

geçmiş olsun,Allah beterinden korusun:)

dışarda yemek hakketen insanı korkutuyor artık:(

bende gitmek istiyorum filme ne zmandır,bakalım kısmet ne güne:)

Sinema filmlerine olan ilgimi kaybetmese idim, Benjamin Button'a gidebilirdim...

Geçmiş olsun; sağlıcakla!

Geçmişler olsun canım yaaa.
Off izlenecekler listesi o kadar kabardı ki :/

23/2/09

artık eşimle filim izleme oalyına çok lüks bi olay olarak bakıyorum desem biras abartmakla beraber doğru söylemiş olurum yinede aalesef:( biz evde bile seyredemiyoruz,dışardaysa çok nadir,(en son gittiğimizi hatırlamıyorum bile)ama bigün bu film ile karşılaşırsam tavsiyelerin gelecek aklıma hemen kelebeğim:D
birde dışarda bilmedik yerden yemek fena ediyor insanı gerçektende,bikez banada lahmacun la olmuştu:(
çook geçmiş olsun canım,iyi olmanada sevindim,dilanuru ve seni kocaman öpüyorum canım,a.e.ol..

23/2/09

geçmiş olsun..çok iyi etmişsin eşinle film seyretmeye gitmekle..

benjamin button merak ettiğm bir film olumlu eleştrine sevindim ilk fırsatta gitmeli..geçmiş olsun miden umarım düzelmiştir hemen

Geçmiş olsun canım, eşinle aynı anda kötü olduğuza göre bişeyler dokunmuş olmalı..Neyseki geçmiş..

Filmi henüz izlemedim, ama çok kişi bu film için güzel şeyler söyledi, en kısa zamanda izleyeceğim ben de..Teşekkürler canım..

ilkayoguzhan
25/2/09

merhaba canım :)
geçmiş olsun sana ve eşine inşaallah tamamen iyileşmişsinizdir..
uzun zaman oldu ben de sinemaya gitmedim eşimle..
en son goraya gitmiştik son 15 dk. eşimin uyuduğunu fark ettim :) ben de nerdeyse uyuyacaktım zaten :)
kızını ve seni çok öpüyorum kendinize iyi bakın canım..

25/2/09

bu gunlerde devamlı bu fılmın guzel yorumlarını okuyorum sanırım dayanamayıp ızleyecegım ama duygusal fılmlerı kaldıramıyorum o nedenle belkı daha sonra ızlerım dıyerek ertelıyorum:) bu arada uzun suredır gorusememıstık okul yogun gecıyor sanırım ceydacıgım

26/2/09

bendee gitmekk istiyoruum bu filme , benimle gelecek adam aranıyoor :P

26/2/09

merak ettim bu filmi, izleyelim bizde insaallah..Ben hic tv izlemiyorum, ama son birkac gundur esimle birlikte iki film izledim ve uzun zamandir almadigim o hos tadi aldim ;)

Tavsiyen için çok teşekkürler.
Not aldım hemen.
İyi akşamlar

biolog77
26/2/09

benimde izleyeceğim film listesinin başında yer alıyor bu film.bende konusunu okuyunca çokmeraklanmışdım:))buarada geçmiş olsun.dikkat edin yediklerinize:)9

Sadece ağlayan ben değilmişim çok sevindim. Çok güzel bir aşk değil miydi ama...

bence filmin en güzel makamı klasik seven sevilen buluşamayanlardan ziyade benjamin amcanın hindistan seyahatınde sarf ettiği kelamlar idi :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top