9

2 Yeni Dükkan Acildi

Bir dükkan tanitmak istiyorum sizlere arkadaslar. Aslinda sanal dükkan diyebiliriz :)
Artik hanimlar sanal alemde bos durmuyor biliyorsunuz, ne iyi ediyorlar bence!

Biolog arkadasimi senelerdir taniyorum blogu ilk actigim siralardan beri, kendisi o zamanlar taki, incik boncuk seylerle ugrasirdi ve cok güzel tasarimlari var. Sonra araya hamilelik ve dogum girmisti. Kendisi artik boncuklarina geri dönmüs ve hatta ürettiklerinide satisa sunarak güzel adimlar atmaya baslamis.

Bende bu yolda kendisini cani gönülden destekledigimden buradan sizlerle paylasmak istedim bu güzel haberi :)
Biologbeads Taki dükkani henüz cok yeni, o nedenle simdilik az ürün var ve sayfa zamanla hareketlenecek diye düsünüyorum. Buyrun bir göz atin derim mutlaka ;)


****************************************

Bu arada biraz önce gördüm bir arkadasimda Pasaj.com'da dükkanini acmis. Kendisi örgü oyuncaklar örüyor hepsi birbirinden seker. Bende örgü oyuncaklarin hayraniyim biliyorsunuz firsat olunca kendimde yapiyorum zaten kizima. Onun dükkanida hayirli olsun buradan bir ismini gecmeden edemedim :)



Bu arada böyle güzel el becerileri olan bayanlar sizlerde girisimci olun derim, neden olmasin belki basariyi yakalarsiniz, hersey kücük adimlarla baslar unutmayin ;)

9 comments

19/3/09

oyun arkadaşlarımı bilmiyordum gitgide seçeneklerin çoğalması ne güzel

böyle el emeklerinin satışa sunması kadınların böyle güzel şeyler yapması çok hoş bende takdir ediyorum hepsini :)

19/3/09

teşekkürler kelebekciim bilgilendirme içiin

19/3/09

Arkadaşın benim dükkanın tanıtımına katkıların için teşekkür ederim. Çok sevindim gerçekten. Sevgiler.

19/3/09

Hayırlı olsun, arakaşlarına da bol kazançlar.

orgu oyuncaklara bayildim keske bende orgu oyuncak yapabilsem. gercektende cok guzel seyler uretmisler. dukkanlar hayirli ve bereketli olsun:)

Çok iyi etmişler hemen bakıyorum tükanlarına :))

19/3/09

bendende hayırlı olsun yeni girişimcilere:)

Biolog'un tükkanından haberim vardı hemen diğerine de bakıyorum. Teşekkürler kelebekim :))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top