18

Masallarim nerde

Bana bir masal anlat baba
İçinde denizler balıklar
Yağmurla kar olsun
Güneşle ay
Baba bir masal anlat bana
İçinde bütün oyunlarım
Kurtla kuzu olsun
Şekerle bal
Anlatırken tut elimi
Uykuya dalıp gitsem bile
Bırakıp gitme sakın beni
Bana bir masal anlat baba
İçinde tüm sevdiklerim
İçinde İstanbul olsun
Kizima Youtube'den cocuk sarkilari, ilahileri dinletirken bu sarki cikti karsima ve duygulandim.
"Süper Baba" dizisini izlerdim ve bu sarkiyi özellikle cok severek söylerdim, hala kizima söylerim arada.
Babam bana hic masal anlatmadi...
Belki anlatmak istemistir ama... O zamanlar masal anlatmak mi vardi ki cocuklara...
Ama bende simdi babam sunu anlatmisti, bu masalini cok severdim diye demeyi hatirlamayi cok isterdim...
Bana sadece babam degil kimse masal anlatmadi, hatirlamiyorum.
Ciddi bu konuyu anneme sormam lazim benim...
Cünkü cocuklugumdan kalan hicbir hikaye masal yok aklimda...
Simdi annemin söyledigi birseyi hatirladim; onun hakkinda birileri birsey konusursa aglayarak anneme iletirmisim hemen :) Nasil üzülüyormusum annemin arkasindan konusuldu diye icten icten...
Bir ahhhhhh ve bir offfff cekebilir miyim..
Birsey yok, yani görünürde yok ama icten kemiren seyler hic bitmiyor...

18 comments

zaten direkt şarkıyı okurken mırıldanası geliyo insanın..evet ben de izlerrdim o diziyi..babamızı ne kadar tanıdk ki zamanın da hep bir öcü gibiydi bizim için ben şimdiler de tadıyorum babamı..ama masalsız..çünkü büyüdük artık:))
burda ki ablalrımdan görüyorum masal okuyolar çocuklarına..zaten çizgi film ve masal bu tarz şeyler çocuun hayal gücünü geliştirirmiş...
tüm güzellikler seninle olsun kardeşim..arkadaşlık için de ayrıca çok teşekkür ederim..
selam dua...

29/3/09

duygulanilmayacak bir sarki degil dogrusu,zamaninda banada masal anlatan olmadi malesef fakat neyseki devir bizlere düstü artik,buda bizi mutlu eder aslinda....

Offf aynı dertten muzdaribiz Ceyda :(( Benim babam da aynı.... Ama ben artık babamın eksiklerini değil artılarını düşünüyorum mesela diğer babalardan farklı ve üstün olan yanları gibi :)) inan bunu düşünmek daha iyi geliyor..

29/3/09

Yaaa uzulme bana da babam masal anlatmadi hic :))

29/3/09

MERHABA.. H ER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN. SEVGİLERİMLE... Ahmet ABASIKELEŞ

29/3/09

olsun sen anlat şimdi cimcime kızına en güzel masalları..eşin anlatsın..sen onların baba kız o hallerini izle..sonra da şükret..ne mutlu ki bu fırsatlar fazlası ile mevcut hanende di mi :)

Not:6 yaşına kadar hergün her uykuda masal dinlemiş bir çocuk olarak kesinlikle anlatın derim :)

Eskiden sevgiden çok saygıyı öğretmek modaymış boşver bende de yok biz kendi çocuklarımızı bu eksiklikle büyütmeyelim nesiller geçtikçe bir öncekinin eksiğini kapatacak kim bilir bizim ne hatalarımız var?Çok öptüm.

29/3/09

hiç birşeyi yoksa bile insanın o şarkıyı dinleyince hemen duygulanıyor ondandır canım çok güzel şarkı hele söyleyenin sesi ninni gibi

ah ne guzel diziydi değil mi :)) bizi şimdi cocuklarımız buyuttugumuz gibi buyumedik ne yazıkki ama o zaman duzen oyleydi galiba...şimdi artık cocuklar kendi kendilerine buyumuyorlar sevgi bol ilgi alaka bol...inşallah iyi yerlerde goruruz tum cocuklarımızı

30/3/09

Bende çok severdim o diziyi. uma günleri okuldan geldikten sonra yemek yenir, çay demlenir, ailece izlenirdi. Ayrı bir heyecandı bizim için yani :)
Ne güzel bir aile dizisiydi. Eskiye götürdün bizi... İyisiyle kötüsüyle:(

Hiç düşünmemiştim gerçekten, babam bana da masal anlatmadı hiç. Ama sanırım geçim telaşı, sorumluluk bir de evimizde dedem, babannem vardı. Bu vazifeyi onlara bırakmışlar sanki. Oysa hiç biri baba ve annenin yerini tutamaz. Çocuklarımıza bu konuda daha çok eğilmeliyiz demek ki :)Çocuk kalbine yerleşen duygular aniden ortaya çıkıveriyor baksana.
Sevgiler...

Çook severim bu şarkıyı. Hiçbirzaman dinlemekten bıkılmayacak gibi...
Benim babam da masal anlatmadı, severdi hatta uykuda öperken bile yakaladım kaç kez ama...
Niye ki?
Ne saçma...

30/3/09

bu sarkıyı her dınledıgımde o flut sesınden ıcım kıyılır acı acı ruhuma deger ....babam rahmetlıyı hatırlarım :((

30/3/09

süper baba filmindeki bu güsel şarkıyı fülütle çalıyordu herkes o zamanlar,ben fülüt çalmayı bilmiyordum,o zamanlar çok dokunuyordu bu bana:(
anneciğimin bir masalını hayal meyal hatırlarım,arada bir isterdim hatta,anne altın saçlı fatmayı bana anlatırmısın diye:)
kocaman öpüyorum seni ve masallar prensesi dilanuru,,

o ilk çocukluğa geçiş ve çocukluk dönemi ne kadar önemli değil mi?bütün bir hayatı ve duyguları şekillelndiriyor..Anneler babalar istemeden de olasa çocuklarını etkileyebiliyorlar bazı davranışlarıyla..Çok tehlikeli bir dönem..Çok dikkatli olmalı ve elimizden gelen özeni göstermeliyiz..Uhde kalmamalı içlerinde..

31/3/09

ben çok severim buu şarkyı..hatta ortaokuldaykenn flütle çalardım bunun müziğinii :D aplacım Rabbim kalbinee ferahlık versin inş...

Ne güzel diziydi. Aile dizisi. Şimdikilere baksanıza... :(

:)
çekebilirsin tabi:) blog senin bloğun hep güzellikleri yazcak değiliz ya:)
içimizde birikmiş ne çok şey var di mi. ara sıra çıkınca farkediyoruz. sen şarkının keyfini sür , geldi geçti ne edelim:)
öpüldün...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top