4

1 mektup 1 Söbe

Simdi ben sevgili Zehra tarafindan söbelenmisim öncelikle hemen buna cevap verecegim kolay oldugu icin :D Arkadaslar siz beni ödüllendirdiniz cok sagolun ben cvp yazamadim o ödüllere karsin. Ben bundan sonra cevaplamasi fazla vakit almayan mimleri kabul edicem, yahutta gercekten beni ilgilendiren hosuma gidenleri, ona göre beni mimleyin lüfteeen! Vakitler yetmiyor bana, günler sanki 10 saatmis gibi ( ee ögleyin kalkarsan haftasonu diye gün tabii biter :P ).

Simdi Zehra'nin söbesine geri geleyim. Masaüstümde suan ne var?
Masaüstü resimlerini arada bir degisirim, uzun süre ayni resimle kalamam. Bazen manzara, bazen kizimin bir resmi bazende rengarenk birseyler olur iste :P Birde yesilli olmasina dikkat ederim, yesil gözü dinlendiren bir renkmis!
Daha önceki gün dopdolu masaüstümü temizleyip bu resmi koymustum, suan bu var yani ;

Önemli birsey daha var yazmak istedigim. Sevgili Moonsun'dan yine bana mektup geldiiii :)Valla ben cevap yazmadan ikinciyi gönderdi kendisi, bir önceki yanlis adrese gitti düsüncesi ile oldu birazda ama ikiside ulasti :) Esim "Obama'dan mektup var" diye girdi eve gecen gün ve baktim ki Amerika'dan diye öyle demis, bende diyorum ne diyor bu sabah sabah :S

Icinde neler vardi postamin hemen sizlerle paylasacagim tabiki :P

Sevimli mi sevimli bir kart, baksaniza suna tam ilkbaharlik, cik cik cik diye ötüyorlar, rengarenkler :) Sonracima portakalli falan vücut bakimi banyo ürününüde daha deniycem :) Birde bu isiltisi gözümü kamastiran kelebek vardi, pirlanta gibi cok amacli kullanilabiliyor, cantaya, yastiga -yorgana, kiyafete..herseye ilistirilir :P Cok sagol Moonsuncum ama sikayet ettigim tek sey yazilarini daha uzun isterim banane :P

Bende 3 kisiye posta gönderdim, bunlardan biri sevgili Cilekli Süt'tü, az önce blogunda okudum postamin ulastigini :) Digerleri kim söylemek istemiyorum :)

Sevgiler hepinize dostlar.

4 comments

masa üstü resmi süpermiş.
ben çok seviyorum bu mimleri:)))

19/4/09

resmini çok beğendim güle güle kullan hediyelerini

Kebelekli broşa bayıldım:) Güle güle kullann:)

Mimler zor link verilenler daha zor bu arada kelebek çok güzel güle güle kullan.

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top