11

Ben Hodul muyum? O da ne :D

Zeynebim beni 2 kez mimlemisti birini bari yazicam simdi, kiz o kadar ugrasmis mimlemis yazmamak olmaz :D
Lakaplar konusu vardi o konuda yazmayi tercih ettim :P Cünkü daha kolay :D

Bana bu zamana kadar hangi lakaplar takildi? Hmm..

Öncelikle bir insana isim yakistirmayi eskiden beri sevmem, kardesimin katki payi büyük bunda:P Kendisi bana cins isimler takardi, cirkin olduguma yönelik falan, ben esmerdim o sarisin belki bu farktan dolayi :) Yinede psikolojimi bozmaya yetiyordu bu lakaplar...Artik büyüdü bunun yanlis oldugunu biliyordur ama eskiden ona bu ögretilmedi, ailem "ablana böyle demeyeceksin daha" yerine "sen onun demesiyle öyle mi oluyorsun, bosver" dediler :S

Ayrica annemde kizdigi zamanlar takma isim kullanirdi ya da begenmedigi birilerine benzetirdi...
Babam hic yapmazdi böyle seyler (birde o yapsaydi tamdan icime kilitli olurdum heralde).

Ben simdi size bana takilan isimleri söylesem hem gülersiniz hemde anlamini anlamazsiniz cünkü ben bile anlamiyorum :D " Hodul, kasnak, ...vs böyle fransizca seyler :D "

Benim icime kapanik olmamda etkisi olmusmudur ki bunlarin :S Ben cocuklugum boyunca hep insanlardan kacindim, kendimi cirkin hissettim. Sonra lisede acildim biraz ama yinede istedigim kendimi sevme kismina ulasamadim bir türlü, hep kendimle savasirim :(

Mim neydi ben neler yazdim :S

Öyle cicili bicili takma ismim olmadi simdi sizlere ne yazayim ki ben.
Siz bana takin birer isimde benimde takma ismim olsun :P

Zeynebim bana "Aristo" dedi bile Facebook tan :D

Sevgiler renkler (Renkler sizsiniz hee) :)

11 comments

:)
lakap takmak hoş bişi deil tabiiki o kişiyle dalga geçer gibi...zaten peygamber efendimiz de yasaklamıştır..ama işte bilgisizlikten kaynaklanıyo...bana da küçükken iskeletor derler di:P zayıflığımdan..eskiden çok kızardım:)) şimdi gülüyom..şhera deseler miş ya hihi:P
neysem ben sana güzellik diycem çünkü kişi yüz güzelliği deil iç güzelliği önemlidir..
ruhumuzun hep güzel kalması dileğimle...

Canim yaa, bos ver gecmis gecmiste kalmistir :)) bende takilan isimlerden pek hoslanmam ama kendini sevme kousuna gelince senden daha degerli biri yok bu dunya da bunu da sakin unutma :))

2/4/09

hayatımızda hiç planlamadan neler oluyor sadece başkalarının etkileriyle çocuk yetiştirmek bu açıdan da çok dikkat isteyen bir emek biz sana kelebek diyoruz daha güzel bir lakap var mı

Ben hep kelebekim diyorum :))
Çook zaman ismini bile hatırlayamıyorum :))

ay inanmıyorum senin içine kapanık oluşuna. sen tanıdığım en kendi ile barışık, en hayat dolu, en mücadeleci insanalrdan birsin yaw. hem de çok hoş bi bayansın tarkan konserindeki resimlerini hatırladım da:) kendine güvenin olmasa öyle giyinmezsin. bence sen eskiyi hatırlayıp bunları yazdın:) tanıdığım sen, tam tersisin çünkü. bu arada hep hitabımdaki şeker, sana taktığım lakabım. şeker kız seni seviyorum...

Malesef ki çocuklukta güya şakacıktan takılan bu saçma sapan isimlerin çocukların ruhunda açtıkları yaraları hiç düşünmüyorlar, bende çok etkilenirdim bu takma isimlerden, mesela saçlarım çok kabarık ve kıvırcıktı, bana kıvırcık kafa derlerdi, ve ben hep saçlarımdan nefret ederdim, kıvırcıkları belli olmasın diye çok kısa kestirirdim saçlarımı.

bizim evdede ismin kelebek,kızının ismi se cimcime.ablamla telde konuşurken bile cimcime böyle diye bahsediyor kulaklarınızı çınlatıyoruz:))

canım sen kelebeksin
kelebek nasıl tüm renkleri güzellikleri bedeninde barındırır
kanatlarına bir bakan bir daha bakar
sen bence böylesin
kardeşine kızdım şimdi
öpücükler ve sevgiler sana

Adsız
3/4/09

Terapislerin işte bu sebeplerden insanların taa çocukluklarına giderler çünkü; insanın kişiligini oluşumu ordan başlıyor... güzel tohumlar atılması için çocuklara yetişkin gibi davranmalıyız... Her şeyin başı sevgi...Şimdi ki anne ve babalar biraz daha bilinçli çocuklarda biraz daha şanslı.

Ben seni hep samimi sevecem buldum ceydacığım ve ALLAH için sevdim seni blogu bırakmama ragmen arada bir blogunu ziyaret edip iz bırakmaya çalışıyorum.

Sevgiyle kal!

4/4/09

canım yaa nasıl isimler takmışlar öyle sana cıks cıks ama geçmiş geçmiştiirr bizde sana kelebek diyoruuz ve çokta yakışıyo cıvıl cıvıl tam senlik işte

4/4/09

sen mi içinee kapanıksınn aplaa? bence çok renklii neşelii bi kişiliksin sen :) bundan sonra sana hep aristo diyim mi aplamm :D sevgilerr <3

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top