24

Ektim diktim

Gecen yil bu zamanlar yine ekip dikmekle mesgul olmusum :)
Demekki Nisan ayinda bitki dikmeyi aseriyorum ben yoksa yapamiyorum.

Mutlaka birseyler dikmeliyim her yil!
Bugün tüm dikeceklerimi diktim. Esim 40 kilo toprak aldi geldi marketten, gecen yilda almisti ama 40 kiloyu nereye harcamisim bilmiyorum bitmis :P Yani bahcem falanda yok, sadece bir minik balkon :)

Kaktüslerden vazgecemeyen ben iki tanede bu yil aldim, toplam 6 etti ve hani gecen yil dikdörtgen saksiya diktigim kaktüsler vardiya, bir saksi daha aldim aynisindan ve 3'er tane diktim. Baktimda biraz büyümüsler digerleride gecen yildan bu yana :)

Dikerken onlari siz bana sorun ama kac diken batti, kac tane diken cikardim cimbizla parmaklarimdan. Ee gülü seven dikenine katlanirmis, bende seviyorum bu kaktüsleri yinede, ellerim hala sizlansada :)

Bu arada balkonda cilek vardi gecen yildan ama kis gelince balkonda kar mi yagmadi yagmur mu...Yinede bir tanesi geri canlandi, yani birkac kökten olusanda cilegim var ayni yerinde :)

Sonracima bu yil illada Orkide almak istedim, cünkü evde genelde yaprakli bitkilerim var acan birseyler istiyordum ve orkide yilda birkac kez aciyormus hemde üzerinde bakimi kolay yaziyordu, oda sicakliginda ve haftada bir kez sulamayla tamamdir, insallah uzun süre evimde olur hep, cok sevdim onu ben :) Cok güzel dekoratifte bir saksi aldim ona bugün ve ona diktim.
Bir tanede öyle kafadan bir cicek aldim, koyu lacivertimsi cicekleri beni kendine cekti, asaletli bir durusu var ve capcanli :)
Sonra gecen yildan kalma saksilar vardi bos, onlara cicek tohumlari diktim. Degisik cesit cesit cicekler, cok sevdim hepsini cikmalarini dört gözle bekliyorum simdiden :) Belki mektuplastigim kimselerede gönderebilirim bunlardan cünkü ben bir kutu karisik cicek sogani almistim, daha var yani kutuda :)

Sizlerde birseyler dikin mutlaka, büyüdügünü görmek insana mutluluk veriyor :)

24 comments

Umarım yanlış anlamazsınız. "Herşey" yazılmaz, "her şey" şeklinde yazılır...

Allah ömür versin:))Benim orkide sizlere ömür beceremedim varsa bir püf noktası yazsan keşke.

ay ne güzeller maşallah, inşallah çok güzel yaşar çiçeklerin, ben de hep ölüyorlar malesef. :(

balkonunuz çok güzel olacak desenize:))
toprakla uğraşmak çok zevkli

12/4/09

kelebekiim bu ne çiçek toprak aşkıı naptın sen 40 kiloyuu :D nese mutlu oluyosuun ya ,, annem gbi sende topraktan börtü böcekten vazgeçemeyenlerdensin anlaşılan ;)

12/4/09

merhabalar kolay gelsin bende severim çiçekleri ama sulama işini hiç sevmem:)

çok güzel olmuş bütün çiçeklerin.inşallah tohumlarda yakında açacak ve cıvıl cıvıl bir balkonun olacak.keyifin bol olsun canım

Yorumunu aldım blogumda tşk.Benim en büyük homim aslında çiçekler ,hatta onlar için bir blog dahi açmayı düşündüm.Şu an kararsızım.Bloglarımdan birinde mi yayınlayayım yoksa farklı mı olsun sen ne dersin.Kaktüs en büyük sevdam.Hatta bugün eminönünde çiçek pazarındaydım.İlaç almak için,biraz hastalar teyzesi son bir kaç haftadır.Bir önceki yazını da okudum,bu tarz insanlar her zaman çıkar.Yöntemi yanlış olmuş bence ama selam vermek ve almak bizim dinimizde sünnettir.Sen onu boşver.Güzelliklerinden vazgecme,yüzünden gülümseme eksik olmasın.

kimi insanin elinden gelir cicekler..ben o gelmeyenlerdenim:( malesef..hic beceremem cicek yetistirmesini..okadar istememe ragmen ben de hep solar..:(
guzel bir ugras...

ben de çok severim çiçekleri..onlarla ilgilenmek iyi bir terapi olabilir..güle güle büyüsün çiçeklerin..:)

Cok guzel hepsi bende bugun kucucuk seker bir agac hediye aldim esimden.Aslinda bir orkide begendim ama bkip bakabilirmiyim diye kararsiz kaldim ama simdi seninkini gorunce ve hakkinda yazdiklarini okuyunca alasim geldi:)))

Benim begendigimde mor saksinin icinde mor bir orkideydi:)))

Gule,gule buyut hepsini canim,uzun omurlu olurlar insaallah.

13/4/09

Ben de dikmeliyim, Kelebek'im bayildim bayildim ben bunlara :))

Hepsi çok güzel görünüyor, orkidene bayıldım. Ben de işyerimde sümbül büyütmeye çalışıyorum ee napalım haftanın 5 günü 10'ar saatten 50 saat buradayım :/

13/4/09

bende ekmeden duramıyorum daha çok alanım olsa keşke çok güzel çiçeklerin sevgiler

Arkadaşım özendim çiçeklere benim salonumda da hep yeşillik dolu:))Hele orkida ne kadar güzel görünüyor. İyi seyirler sana :)

Canım, bana ulaştırdığın tüm güzellikler için, en çok da o sıcacık notun için kocaman öpücükler ve teşekkürler gönderiyorum sana.

Küçük meleğide öpüyorum unutmadım onu :))

13/4/09

bende hep istemişimdir ama bakamam diye kıyamıyorum dikmeye.

çok güzeller renk renk iç açıyor

hepsi çok hoş gözüküyor içim açıldı bu arada bende kaktüsleri seviyorum. Minik olanları ama. He birde kaktüsün radyasyona karşı olumlu etkileri varmış. Radyasyonun olumsuz etkilerini azaltıyormuş. :)

O SİZE BAHAR GELMİŞ NE GÜZEL.GÜZEL ÖVGÜLERİNE TEŞEKKÜRLER.OKUL İYİ GİDİYORDUR İNŞALLAH.BAKALIM FESLEĞEN VAR MI GURBET ELLERDE.LEVANTA VARDIR AMA O DA ÇOK GÜZEL YAZ KIŞ YEŞİL SAKSIDA DA OLUYOR,AKLINDA OLSUN.SEVGİLER.

Ben de geçenlerde balkonuma sardunyalar diktim. Nasil mutlu oldugunu anlayabiliyorum!!!:)

canımcığım hepsi birbirinden güzel seyretmek bile çok hoş kimbilir nasıldır onları dikmek , yetiştirmek, büyümelerini izlemek. bizim balkonumuz yok, dolayısı ile çiçeğimiz de. biliyorsun çiçekler geceleri karbondioksit salgılarlar, gündüzleri oksijen. odada yetiştirmek zaten çok zor olurdu. geçen gün anneme 3 tane küçük farklı renklerde saksı çiçeği aldım camın önüne koydu ki baktım solmaya başlamışlar:( ama çiçekçi kızı olarak çiçekle uğraşanlara çok özeniyorum. ne hoş bir uğraş.
bu arada seni sobelemiştim sanırım görmedin:)

hepsi birbirinden guzeller:) özellikle kaktüs ekmek isityorum ben de bilgisayarin yaninda mutlaka olmasi gerektigini ogrendikten sorna

17/4/09

aplacım maşallahh ya kırk kiloo toprağıı napacaksın :D çiçekller çok güzel gözüküyorrr..içim açıldı :) benimdee şirin bi kaktüsüm var..saolsun hiç yük olmuyo bana hafta bi su veriyorum :D

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top