16

En güzel patikler benimkileri

Postaci kapimi tikladi :)
Imzayi atip zarfi alinca hemen baktim kimden diye, Kalderavolkan ismiyle hitap edilen N. abladanmis :) Evde kizimda vardi ve birlikte heyecanla actik. Kizim önce kalpli ay yildizli tokalari görünce hemen kapti ve incelemeye koyuldu, sacina takti :) Sonra kutu icinden cikan kolye ve bilezik setini görünce onlarida kapti hemen, bir süre evin icinde mutlu mutlu onlarla dolandi, cok sevindi :) Sicacik mektubunuda okudum, birde mektup kagidina kelebek yapistirmissin :) Ayrica paketin disindaki Hello Kitty ve taki kutusundaki Kitty'de gözümden kacmadi :)

Ama ben mektuplardan sikayetciyim bak söyleyeyim, en uzun yazan sevgili Nevin'di :) Uzun mektup okumayi seviyorum ben merak etmeyin yani abartabilirsiniz :P

Durun ben pakette kalmistim daha bitmediii :)
Yaa ilk actigimda cikan pembe pembe seyleri önce kizim icin birsey zannettim elime alinca, "vauuu" dedim ve gecirdim ayaklarima dolastim evde, kizimda ayaklarima bakindi durdu:)

Hayatimda gördügüm en hos, en sevimli, en rahat ve nefes alabilen patikler bunlar :)

Birde bir kitap..Sanirim daha cok kitap okuyacagim sayenizde, kendim alsam önemi olmuyor böyle ama birinden gelince daha bir istek oluyor okumamda :)
Bu kitabi elime aldim nasil birsey diye basladim derken baktim ki sayfalar ilerlemisim ve suratim halden hale girmis :D Sonra devam etmek istedim yine meraktan ve icime artik darlik geldi, üzüldüm kitaptaki olaylardan ve dayanamadim biraktim yine ve yine alicam alicam elime :D Yaa ben ne hassas insanim bunu anladim, bir an geliyor ki ben devam edemiyorum üzüntüden, bu kadar etkilenmek pes kendime... N. abla insallah sag saglim bitirebilirim, epey olmustu roman okumayali, genelde kisisel gelisim okuyordum ve onlarda pespese biktiriyor bazen. Ama hayatima enerji katacak, sevince sürükleyecek roman isimleri biliyorsaniz bunlara öncelik vericem, öneri beklerim ;)

Hepsi icin tüm kalbimle tesekkür ederim güzel anne :) Ellerine saglik, yüregine saglik...

16 comments

23/5/09

Yazlik patik:)
Aman ne kadar güzeller. Daha önce hic böyle bir model görmemistim. Güle güle giy.

gerçekten çok güzelmiş patikler..yakında ailemin yanındayım:)
göstereyim de annişim bana da örsün:P

sevgilerimle cnm gülegüle giy;)
tatlı minnişin de yanaklarından öptüm:x

güle güle kullanın.süper görünüyorlar :)

ne kadar şanslıyız birbirimizi netten bulduk,
bu harika dostluklar oluştu aramızda :))
sizleri seviyorum
hediyeler de süper
evet mektupda kitap hediye etmek fikri harika
kalderavolkanı bu yaratıcı fikri için kutluyorum

23/5/09

hediyelerini güle güle kullan canım sevgiler

hediyelerin çok güzel güle güle kullan.
patik gerçekten çok şıkmış
anlatışında çok güzel sanki paketi açan benmişim gibi heyecanlandım okurken:))

woww gerçekten de öyle seninkiler ennn güzel patikler :)

patiklere bayıldım canım senin böyle hediyeleri alıp çocuk sevincine de hayran kaldım...
kitap önerisi dersen
yusuf ile züleyha nazan bekiroğlu derim...

23/5/09

yyaaa benım neden son ıkı yazıya yaptıgım yorumlar gelmıyor kı
neyse bırdaha denıyorum
paketıne bayıldım canım cıcılerını ıyı gunlerde gule gule kulan
bu arada ne kıbar ayakların var senın oyle:)
alttakı yazıya : balıkları bende cok severım hatta fanusta almak ıstıyordum ama yazı benım ıcın cok faydalı oldu cok saol canım

Ne güzel şeyler bunlar böyle güle güle kullan kitap konusunda ise yardımcı olamam heralde çünkü ben fantastik gerilim okuyorum birgün gerilip gerilip kopucam:))

patikler çok seksi yau çok beğendim, N. söylesin nerden aldığını ben de istiyorum onlardan koca karı patiği doldurmuş annem hep çeyizime :) (:

23/5/09

Sevgili Kaldera Volkan;in ellerine saglik yuregi gibi kendi de cook guzel bir insan :)) Patiklere bayildim, modeli cok cici :)) Iyi gunlerde kullan hediylerini Kelebekim benim :))

Cidden woooow patikler harikaa! Kalderavolkan abla benim ayaklarımada cok yakışır onlar var yaa (A) :))

Allahım allahım sabah sabah nasıl keyifli okudum yazını ve sonrasında da yorumları halimi görmenizi isterdim :))
Canım benim minik kuzumun da senin de hediyelerinizi beğenmiş olmanıza çok sevindim, güzel, mutlu, sağlıklı günlerde kullanın inşallah. O takı setinden kalderamında var ve (bir kopya) aynı yaş kız çocuklarının hemen hepsinmde olacak :P :))
Çİleklim, moonish'im ve Ayşe'm; postacıyı siz de en az kelebekim kadar seveceksiniz merak etmeyin :P :))))

28/5/09

hediyelerinizin hepsi birbirinden çok güzel.güle güle kullanın.

29/5/09

bende herkes gibi patiklerde takılı kaldım,ne hoş şeyler onlar değişik bişeymiş ööle:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top