6

Eurovizyon 2009

Birazdan Eurovizyonu izleyecegim. Ilk elemeleri izlemedigimden hangi ülkelerden nasil müzikler var hic bir bilgim yok, bende merakla bekliyorum simdi. Gözüme batanlar hakkinda yorumlarimi ekleyecegim izledikten sonra ;)
Türkiye icinse ilk 5 diliyorum :) Birer oy esimle benden ;)
Yukaridaki bu yaziyi yazdiktan sonra bekle anam bekle hani yaa diyorum nerde kaldi bu yarisma. Buranin devlet kanalinda da Canli Balo vardi, senede bir kez yapilan ünlü bir balo bu, yani Bill Clinton, Nanny'de ki kadin..vs. Bende baloya daldim izliyorum, herhalde gec baslayacak diye. TRT'yi actim ki oylama baslamistir yaziyor alt yazi :S Sonra ülkenizdeki kanaldaki telefon numarasina gönderin diyor ama aciyorum bakiyorum numara falan yok ortada. Megersem Avusturya bu yil katilmadigi icinmis :(
Su anda oylamaya bakiyorum. Su anda Türkiye 3. Insallah öylede kalir :)
Off yaa, bu yil ki Eurovizyondan birsey anlamadim ki ama bennnnn :(

6 comments

bende bu yıl heyecanla bekliyorum.inşallah kazanırız.

İnşallah canım birde hasta olmasaydı ilk üç kesin gibi geliyodu bana ama...

17/5/09

Güzel kizim,biz Almanya dan izledik,ben üc oy verdim her tel. bir oy.Birisi senden olsun:)
Tamam kazanamadik ama olsun 4. de fena degil.Azarbeycanin 3. olusuna da cok sevindim:)

17/5/09

bende heyecanla bekliyordum, Hadise' yi izleyince sonucu tahmin etmem kolaylaştı, heyecanım geçti...

Ben 4. olur dıyorudum 4. oldu Hadise hanım. Yaa bu senbeki yarışmacılar hepsi çok iyiydi nerdeyse. Keşke hadise bu şarkıyla önceki senelerde yarışsaydı. O zaman daha şanslı olurdu herhalde.
Norvec ve Portekiz favorimdi ki zaten norvec de kazandı :)

29/5/09

epey bi zaman oldu geçeli eurovizyon ama ben yinede birinci olan şarkıyı çok beğendiğimi belirtmek isterim:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top