15

Kizimin süslü sapkasi

Yaz geldi ve günesli havalarda özellikle cocuklari sapkasiz gezdirmemek lazim, hani tam ögle sicagi esnalarinda...
Bende kizima yazlik bir bir iki sapka almistim, ikiside hosuma gitmedi. Bir tanesi ilk yikamada cekti olmadi cocugun kafasina :S Hemde 60 derecede yikanir yaziyordu ama...

Ee insana ders oluyor bir dahaki sapka alisimda bayagi dikkat eder oldum. Bu resimde gördügünüz sapkada karar kildim cünkü hem cok yikama istemez öyle kumaslar gibi, hemde daha saglikli buldum. Saclar hava alabilir gözeneklerden ;) Genis capi sayesinde ise günesten iyi korunmus olur. Ama baskada rengi cesidi yoktu, bu sapka ise gözüme solgun gözüktü biraz. Ayrica sapkaya bagli olan lila serit ise beni cezbetmedi, cünkü o renk pek giyinmiyor bizim kücük hanim zaten. Ben bu sapkaya bir cözüm bulurum dedim ve aldim.
Eve gelince aklima bayagi seyler geldi aslinda. Mesela, o seriti koparip yerine baska istedigim bir renk dikmek, yahut serit baglamak yerine ara ara kurdeleler dikmek. Dügmelerlede süslenebilirdi, sonra boncuklu birsey olsun ve rengarenk olsun diye düsündüm. Bu kalpli boncuklar isimi gördü ;) Dügüm kismina ise ördügüm bir cicegi ilistirdim mi renk geldi ve benimde icime daha bir sindi sapka :) Dahada bir iki birsey yapilirdida abartmaya gerek yok böyle kalsin dedim.

Hepsi dikilmistir, yani yapistirma yok, dikmek daha garantili olur diye düsündüm, özellikle bir cocuk kullanacaksa ;)

Yaz icin önerilir, gecen yillardan artik göre göre biktiginiz bir sapkayida degistirebilir yeni almis gibi yapabilirsiniz. Civil civil, rengarenk olsun hersey, kelebekler gibi :)

15 comments

yakışır benim kuzuma:))
oyy oy minniş:P
çok tatlıymış şapkada..kız çocucuguna herşey güzel...erkekler tek tip:))

Adsız
24/5/09

bayıldım şapkaya...gerçeketen havası değişmiş.Ama güzel kızınla birlikte çekilmiş olsaydı bu fotoğraflar daha bir cici olurdu..Bekleriz şapkalı resimleri :)

24/5/09

günaydın canım güle güle kullansın küçük hanım sevgiler

şapka çok öenmli sıcaklarda gözlerini güneşten koruması da önemli ayrıca çok şık olmuş bu haliyle belki birkaç farklı kurdele ve süs hazırlarsan değişik değişik takabilirsin

Bu arada ben gece idim

Ellerine sağlık, çok cici olmuş yeni hali, güle güle giysin küçük hanım...

24/5/09

ben yazin, marmara kiyilarinda geziyor olcam!
ve buna benzer bir sapka bende aldim :)
ama benimkisi C&A´dan ve üstelik +55 yas sapkalari!
napim istedigim tür sapkalari - dedeler ve amcalar takiyor :)

ama neredeyse kizinla takim gibi birseyiz - bence sade de güzel - kizin zaten cok renkli bir cocuk - onun rengi yeter ;)

Böyle daha güzel olmuş gerçekten. Bir kez yıkayınca küçülüveriyor şapkalar. Hemen de kirleniyor. Yıkamadan olmaz. Bu yıl benim yıkanıpta küçülen şapkalarım tam oluyor kızıma :)Biraz süsledik mi tamamdır. Yazı geçiririz. Sevgiler.

evet kız çocuklarına herşey yakışıyor hele böyle süslü şapkalar yazın çok güzel oluyor .
ne tatlı olmuş

25/5/09

Merhabalar,
Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım,bilmenizi isterim.

ellerine sağlık çok güzel olmuş. ne kadar ince düşüncelisin sen yaw maşallah...

ellerine sağlık... hamaratsn sen zaten ben hep demişimdir :))

Önceki halide güzelmiş senin yapdıgın halıde gayet guzel olmus.Gule gule kullansın.

29/5/09

aferim kıs sana maaşallah on parmağında on marifet hee:)

ne de yakışır guzel kızına...iyi gunlerde kullansın

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top