23

Peceteniz kelebekli olsun mu?

Dün gece saat gec olmasina ragmen uykum yoktu, ne yapsam ne yapsam derken blog gezindim biraz sonra rüzgar beni origami sayfasina sürükledi :)
Ee bende zaten epey olmustu birseyler katlamayali, yani evde camasir katlama haric :P
Ayrica bu site dikkatimide cekti, (Origamisan) ilk Türk origami sitesi ünvanina sahipmis. Herkesin kolaylikla yapabilecegi tarzda güzel görüntüler var, bu alanda cok genis bir site olmus, hazirlayanlari tebrik ediyorum ;)

Bende ne denesem demeye kalmadi kelebekli birsey gördüm ve bunu denemeliyim dedim hemen. Pecetelerimi kelebekli katlayabilirim artik :)

Sonra hizimi alamadim daha ve oradaki kedi gözüme takildi. Kizim icin yapip sabah uyandiginda göstermeyi düsündüm ve öylede yaptim :) Aslinda daha bir sürü seyler denemek istiyordum derken "uyumak en mantiklisi yoksa sabah gerginligin cekilmez hic" dedim kendime. Ayrica origami kagitlarim olsada daha güzel calissam diye düsündüm :) Belki bir sonraki sefere.

Sizlerde birseyler deneyin mutlaka, zevkli oluyor ;)

Not: Cok düzgün katlamaya özen gösterin, en ufak milimetrik yanlislik bozuk sekil veriyor. Benimkilerde tam düzgün olmadi ama bir dahaki denemelerimde daha dikkat edecegim bende.

23 comments

bence gayet güzel olmuş canım:)ellerine sağlık..hep severim bu kağıt katlama olayını zaten paylaşım için sağol

17/5/09

BAYILIRIM BEN DE KATLAMAYA OĞLUM KÜÇÜKKEN TRT TELEVİZYONU VERİYORDU İKİMİZ NE ÇOK KATLARDIK ONU HATIRLATIN.KEDİYE ÇOK SEVİNECEK EMİNİM.SONRADA NASIL DİYE AÇACAK KATLARI.SEVGİLER.

17/5/09

denesem iyi gelir mi ki bana.. e maharetimi gösterebileceğim kimse de yok.. neyse ben bunalayım pazar pazar, daha eglenceli..

Kelebek'im muhtesem bu :)) Kedicike bayildim :))

17/5/09

kelebek peçete fikri çok hoş :) tabakların yanında fazla yer kaplar ama içlerine yerleştirilebilri belki sevdim ben bunu :D

17/5/09

güzel olmuş siteye bakacağım kimbilir neler vardır

17/5/09

Cok güzel olmuslar. Kizin görünce kesin cok sevinecek.
Sey, kabul edersen mimlemistim seni.

18/5/09

site için teşekkürler ceyda en kısa zamanda ben de deneyeceğim(:

Evet evet bende hatırladım. TRT Çocuk programlarında olurdu. Katlardık ama benim yaptığım hiç bir zaman gösterilen gibi olmazdı :) Alında sizinkiler de gayet güzel olmuş. Ellerinize sağlık.

ayyy çok şeker olmuş Ceydaa :) Tam senlik bu kelebek :)

zevkli bir işe benziyor
bu yaptıkların harika olmuş

sofralara şıklıkk katıcak bir çalışma. Yapılmalı :)

18/5/09

hiiii ben kedıye bayıldım :))

18/5/09

ayyy cok guzel olmus canım bu ya masallah sana
bu arada kedınınde guzellıgı arka plana atılamaz :)

Çok güzeller yaa
en kısa zamanda denemeliyim hem sınıfıma da asarım belki yaptıklarımı :))
sevgilerle

18/5/09

Bu siteyi biliyorum ,bende kurbağa yapmıştım :))Seninki çok başarılı olmuş..
Ellerine sağlık..
Çok keyifli bir siten var,tebrik ederim...
Sevgiler...

Merahaba,
Yaptıklarınız harika görünüyor. Peçenizin deseni de çok güzel gitmiş kelebek katlamaya.Ellerinize sağlık.
Esenlikle
Origamisan

o ovv süper olmuş...

Ay çok cici olmuşlar :)) Bende denesem mi ki? yok yok yada du bi deneyeyim :P :)))

Peçete harika olmuş bende yapmak istiyorum...

20/5/09

Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.:))Sevgiler:))

ÇOK HOŞUMA GİTTİ ŞEKER, HİÇ BÖYLE BİR ŞEY YAPMAK AKLIMA GELMEMİŞTİ. AMA DENEMEK İSTEDİM. TEŞEKKÜR EDERİM...

29/5/09

peçeteleri değişik katlamak misafirlere ikram sırasında eminim çok dikkat çeker:P
ee severim bööle farklı dikkat çekici şeyleri, bi ara denemeliyim bende sanırım:)
sağolasın kelebeğim,

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top