6

Origamiciler Nerdesiniz

Origami severler yarismaya katilmaya ne dersiniz? Hemde sonucunda hediye varsa üstelik :)

Az önce ilk Türkce Origami sitesi olan Origamisan sitesine girmistim neler eklenmis yeni diye ve yarisma ilanini gördüm.

Bende katilmak isterdim tahmin edersiniz ki ama cok doluyum ve tamda tatile gitme zamanim, belki vakit bulursam hic belli olmaz yinede :P

Yarismaya 19 Temmuz'a dek bir origami calismanizla katiliyorsunuz, bu kendi tasariminiz olmayabilir ama kendiniz katlamis olmaniz lazim!

Daha ayrintili bilgi ve ödülü görmek icin dogru Origamisan'a diyorum ;)

6 comments

Adsız
24/6/09

bılsem katılırım canım:)

25/6/09

Kandilini kutlar hayırlara vesile olmasını dilerim canım
sevgiler

Canim benim kandilin mubarek olsun :) Bir bundan kusur kalmistim ben de :) Kocaman kocaman sevgilerimi gondeiyorum sana canim Kelebek'im :)

Yapsaydım katılırım ben de,uzaktan görünce hoşuma gidiyor..

Adsız
6/3/11

s.a. yeni biriyim :) :angel

blogunuz çok güzel

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top