12

Renkler doldu evime

Kizimin dogumgününden önce gelen bir mektubum vardi, onu sizlerle paylasmak istiyorum, kiskanin diye degil canim, sadece nettende güzel arkadasliklari ve mektuplasmalari görün diye :)

Sevgili Moonsun aniden kapimi caldi, kendisi degil ama paketi..

Yaa su resimdeki renklere bakar misiniz ama, insanin ici acilmiyor mu?

Hersey öyle özenli, öyle güzeldiki. Helede zarfin, pecetelerin renklerine bakin :)
Rengarenk...

Lotus cicekli banyo tozu vardi, bununla iyi bir banyo keyfi yapilir.
Peceteleri bir misafir davetimde kullanacagim :)
Birde Moonsun kendi elleriyle diktigi özel kendine ait tasarlanmis ürününden göndermis bana ;)
Bu Bloom yazan karttan bir söz cikti amma velakin tam tamina türkceye ceviremedim :S
Aslinda kelimelerin hepsini biliyorum ama bütün olarak tam anlamadim :S
(You have the power to make someone's day). Sen gününü güzel yapacak enerjiye sahipsin gibi birseymi bu :P
Bu karttaki cicek hosuma gitti masama gözümün önüne koydum.

Yazdigin mektubunun biraz uzun olmasina cok sevindim :) Cok cok tesekkürler canim, iyiki tanimisim seni.
Insallah Türkiye'ye gitmeden cvp yazmak istiyorum herkese.

Not: Pazar günü kizimin dogumgünü partisi vardi evimizde, onunla ilgili bir iki resim falan eklemek istiyorum bir dahaki yazimda ;)

12 comments

3/6/09

ne guzel bır paket canım bu
hedıyelerını ıyı gunlerde kullan :)

3/6/09

You have the power to make someone's day --> Birinin gününü güzel kılacak güce sahipsin. katılıyorum:))

Hepside gerçekten çok güzel çevirdiğin anlam hemen hemen senin çevirdiğin gibi bir şeye çevrilebilir.Aslında birgün yapabilecek güce sahipsin diye yazıyor ama anlamsız olurdu tabiki senin çevirdiğin çok güzel olmuş.Bazen bende müşteriler bişey söylediğinde kendime göre algılıyorum:))Ne düşünürsen o işte:))

SEN ÇOK İYİ OLMASAN BU KADAR ÇOK DOSTUN OLURMUYDU,NE MUTLU SANA.KIZINDA ÇOK ŞANSLI O DA ANNECİĞİ GİBİ İYİ BİR İNSAN OLARAK YETİŞECEK DÜNYAYA.SENİ YETİŞTİRENLERİ KUTLAMAK GEREK ÖNCELİKLE.SEVGİLER.DOSTSUZ ARKADAŞSIZ KALMA HİÇ.

3/6/09

güle güle kullanın..moonsunun kalbinin temizliği yüreğinin güselliği heryere yayılıyor..ne mutlu ona ve onunla tanışık olmamıza:)

hediyelerin çok ciciymiş.
moonsunun ellerine sağlık.sizde seve seve kullanın iyi günlerinizde

Kelebek'im :)) Peceteleri gorunce sen geldin zaten aklima :)) Rengarenk olmali her sey dedim :)) Iyi gunlerde kullan :)) Bir de minik prensesin dogum gununu kutluyorum :)) Sana kocamanaaaaan sevgilerimi gonderiyorum :))

BENİM DE İÇİM AÇILDI HARİKA BUNLARIM HEPSİ


YAŞASIN DOSTLUK

SEVGİLER

3/6/09

güle güle kullan canım çok ciciler gerçekten tr ye ne zaman geliyorsun sevindim senin adına hasret giderirsin bir güzel

çileklisüt
3/6/09

moonson seçer de özenli olmaz mı kelebekçim :)(: hediyelerini keyifle kullan canım benim.

Rengarenk ne kadar güzel :)

5/6/09

gerçekten yazın renkliliği düşmüş sanki mektup zarfının içinden:)
ne güsel dostluğunuz maaşallah:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top