15

Tebrik ederim kardesim

Az önce Msn'de konustuk...
Son sunumunuda basariyla vermissin ve mezun olmussun :)

Gönderdigin resmine bir süre baktimda insan uzun süre görmeyince cok degisik geliyor gözüne, sen adam olmussun ama benim gözlerim o kücük Mehmet'i aradi sanki, gözlerim inanamadi bu kadar büyüdügüne...

Sen bana isimler takan, beni sinir etmek icin elinden geleni yapan, sonrada annemle babami yanina alan kücük Mehmet...(Insan sevdigini yerden yere vururmus beni cok seviyordun hep biliyorum :) )

Senin yanaklarimizi tutarak illa kendini dinlettirmeni hatirliyorum...

Emzigi biraktigin ve karsiliginda bakkaldan hergün babamdan birsey bekledigin o hayvan pazarinin önündeki evimizdeki halimizi hatirliyorum...
Hatta biliyor musun ben senin dogdugun günü hatirliyorum, köydeydik, sen dogarken biz dedemle asagida evin bahcesinde bekliyorduk, isminin Ömer olmasini istemistim o zaman neden bilmiyorum...Ama iyiki Mehmet olmus yoksa simdi isimlerimiz sirasiyla FATiH SuLTaN MeHMeT olmazdi...

Bir doktor abinin ardindan birde mühendis kardesim oldu bundan güzel ne olabilir ki :)
Insallah önüne hep hayirli yollar cikar, güzel kapilar acilir kardesim.

Seninle gurur duyuyorum :)

Mezuniyet törenine katilamayacagim icin üzgünüm ama birkac gün sonrasi oradayim insallah :)

Not: Aslinda kizimin dogumgününden yazacaktim ama önce bunu yazmadan gecemedim. Kardesim Istanbul Teknik Ü. Elektronik Müh. bitirdi :)

15 comments

Sevincine ortak olup yürekten kutlarim. Allah hayirlisiyla birde is nasip etsin genc kardesimize.Amin.
Insan nasil mtlu oluyor böyle güzel seyler okuyunca.

6/6/09

Tebrık edıyorum..
Ne mutlu sıze..

6/6/09

Hayırlısı olsun tebrikler :)
İsimlerde süper olmuş ayrı ayrı pek beğendiğim isimler diil ama üçlüsü çok hoş ve anlamlı ;)

Çok tebrik ederimSevgiler.

Tebrikler:)Ne büyük mutluluk :)

maşallah rabbim mübarek eylesin cnm

benim de bir erkek kardeşim var..bizde 2kız bir oglan:)
çok tatlı oluyorlar..hele ki en buyuk bensem:P

nazlarından geçilmiyor..:)
inşallah tez zaman da kavuşursun..
sevgilerimle

hayırlı iş kapıları açılmasını,emeğinin karşılığını bulmasını gönülden dilerim.

7/6/09

hayırlı uğurlu olsun aplacım kardeşinin mezuniyeti..Rabbim hayırlısıylaa sana ve banada nasip etsinnn o duyguyuu yaşamayıı :)

Maşallaah maşallaah!!! :))) İnşallah sende kızında başarılı olursunuz universitelerde :)

Tebrikler ediyorum kardeşini.
İsimleriniz ne güzel düşünülmüş öyle.
Darısı benim kardeşime İNŞALLAH...

Allah bilgilerini hayırlı yollarda hayır için kullanmayı ve eğitimi sayesinde rızasını kazanmayı nasip etsin ona :)) Tebrik ederim..

ne kadar güzel ne büyük bir mutluluk.
kutlarım sizleri
darısı benim kardeşime olsun inşallah

9/6/09

masallah canım cok sevındım tebrık ederım kardesını

10/6/09

bende tebrik ederim,bundan sonrası içinde hayırlar çıksın karşınıza hepinizin,
bu arada mehmet benim en sevdiğim isimdir,bigün hayırlı sağlıklı bi oğlum olursa ismini mehmet koymayı çok istiyorum,daha önce yazdımmı hatırlamıyorum ama paylaşmak istedim:)

11/6/09

hayırlısı olsun inşallah yolu açık olur fatih sultan mehmet güzel bir üçleme olmuş

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top