17

Gurbete geri dönüs

Iste yine kaldigim yerden devam etmeye geri geldim.
Yani tatille birlikte bir virgül koyup kacmistim buralardan.

Öncelikle Tr'de ne telefon ne de internet kullandim. Sadece zamani biraktim akisina ailem yanimda olsunda dedim...

Bulusma yapamadim kimseyle, en büyük nedeni ise tam gidecegimiz gün kizimin aniden ateslenmesi. Beylikdüzünde kaldigim günler pek bir yer görmedim, kizimin iyilesmesini bekledim, sonrada Mecidiyeköye gecmistim. Birde halamin oglunun nisani oldu ve sonra dogru Samsun'a.
Samsun'a gecmeden önce tabiki Istanbul üzerine birkac seyler yazacagim. Cok güzel sehir ama yasanilmaz dedim bende. Cok karmasik geldi bana. Buralar coook daha sakin Istanbul'a göre. Bazi kizdigim seylerde oldu, mesela o otobüsler neden tiklim tiklim öyle yaa? Belediye daha ardarda otobüs koysada millet balik gibi istiflenmese olmaz mi? Insana deger verilmedigini hissettim...Birseyler yapilmis edilmis ama öylesine sirf yapilmis olmak icin, ayrintisi devami düsünülmeden... Ama alisveris merkezlerine diyecek yok dogrusu, Cevahir kardesimin oturdugu yere cok yakindi, bizim burada bile böyle büyük alisveris merkezi yok, cok begendim.

Cocuk arabasiyla dolandik kizimin rahatligi acisindan ama süremiyorsun ki, kaldirimlar bile düzgün ilerlemiyor, arabalar karmakarisik.. Bir otobüsün kapisindan girmedi iceri kizimin arabasi ki kiziminki günlük kullanim icin basit dar bir araba halbuki, taaa o ortada bulunan demirden bile yukari kaldirmak zorunda kaldi esim koca arabayi kardesimle birlikte..

Bir yerden bir yere gitmenin dert oldugunu görmüs ve yasamis oldum, araba sart ama onda da trafik malum...Taksiler ayni labirette gider gibi nasil gittikleri belli degil..

Neyse olumsuzluklari bir yana birakip güzelliklere geceyim.

Bogaz turu güzeldi, özellikle kizim icin, denize bakip durdu hayran hayran.

Yedik ictiklerim bana kalsin artik, hepsi güzeldi :) Sadece Eyüp'te ki köfte haric, adam övdü övdü ortaya gelen dondurucudan cikarilmis isitilmis bir köfteydi :S

Eyüp demisken orada kildigim namazi hic unutamiyorum. Namazlarimda epeydir tat bulamiyordum eskisi gibi, o tadi orada buldum, cok huzur doluydu... Keske bu huzur hep devam etse her kosulda her yerde.

Görüsmek istediklerimlede görüsmem kaldi maalesef, Beylikdüzündeyken planlamayi düsünüyordum bulusmayi kizimin ani hastalanmasi olmasaydi.

Samsun'da ise zaten 1 hafta köyde gecti. Tatile gittim ben ama bir kez bile denize gidemedim mesela :S Havalar karisikti biraz, bayagi bir yagmurlar yagdi.

Internete hic girmedim, girme imkanim tabiki vardi ama istemedim. Sadece orada olmak ve internetsiz yasamak istedim ve oluyormus :)
Yani 1 ay hic girmeden yapiyorum rahatlikla demekki bagimli degilim :P
Simdide sogdum mu nedir, pek yazasim olmadi, yani geleli birkac gün oldu bu yaziyi bile iyice sündürdüm, aklima estikce yazdim.

Özledim buralari ama biraz bir sogukluk var yinede üzerimde...
Özlediniz mi beni :P

Gelince 2 güzel sürprizle karsilastim bunlarda sonraki posta kalsin :P


Not: Resimdeki köyde patates cikaran ve toplayan kizim :P Onun hakkinda ayri yaziyorum biliyorsunuz, ayrintilari yazicam.

17 comments

Canım hoşgeldin :)

Seni ve yazılarını çok özledik. Özledimmm.

Merak etmeye başlamıştım artık. Eyüp lere gelmişsin, çok yakınıma, seninle tanışmayı çok isterdim.

Tatilin A'dan Z'ye her hali güzel oluyor. Umarım dilediğin gibi de geçmiştir.

Yeni yazılarını ve ayrıntılı tatil hatıralarını merakla bekliyor, tatlı kızını öpüyorum. Sevgiler.

30/7/09

Hosgeldin canim:)
Insan izinden dönünce öyle oluyor,tatil modundan cikamiyor.

Hem İstanbul, hem Samsun ahhh ahh :/
Ahh diloşum ne vardı sağlıkla geleydin :))
Kısmet...

Hoşgeldin kelebekciim :)özlettin kendini özletmezmisin hiç :)

30/7/09

Bilog yazma işine biraz ara verince araya giren soğukluk uzayıp gidiyor :)

Bana ilham perileri yeni yeni geldi :Pp

İnsan İstanbul'da yaşamaya alışınca trafikmiş, otobüslerdeki kalabalıkmış hiiç alışıyor tüm bu durumlara :) Ablam beni ziyarete gelmişti İstanbul'a o tıkış tıkış otobüsleri görünce binemem ben bunlara vallahi nefes alamam dedi :D İnsan içinde bulunduğu her duruma alışıyor elbet :)

aslında çok can alıcı bi noktaya değinmişsin.. "insana değer verilmiyor, otobüsler tıklım tıklım" demişsin, ardından da Avusturya'da bile olmayan alışveriş merkezimizden bahsetmişsin :) Cevahir AVM; Avrupa'nın en büyük alışveriş merkezidir, doğru. İşte böyle burası tam bir tüketim toplumu ve evet ne yazık ki insana değil materyale yani "PARAYA" daha fazla önem veriliyor ne yazık ki..

Yazman iyi oldu baya merak ediyordum seni, hoşgelmişsin diyemeyeceğime göre hoşgitmişsin diyorum :)(:

HOŞGELDİNNNNNNNN... bizim istanbul öyle işte gelenleri ilk öne soguk karşılar sonra kendine hayran eder aşık eder sonra buralarsız yaşayamazsın.. aslında biz alıştık buranın keşmekeşine... başka bir şehre gidince mesela canım sıkılır... alışkanlık işte... otobüsler maalesef ki öyle çok kalbalık bu şehir çoookkk... tekrardan hoşgeldinnnn ösledik...

Hosgeldiniz Ceyda'cim:)))

31/7/09

Hoşgeldin Ceyda ablam ben de dün döndüm tatilden ve henüz dinlenebilmiş değilim :) bloğa çok yazasım var ama çok resim var aklım akrışık nasıl yetiştiricem die üstelik yarın ablamın nişanı var off offf :) neyse keyifli bir tatil yapmışsın allah içine sindirmiş ne gzüel :)

bu arada İstanbul için ben hep şey derim gerçekten mükemmel bir yer hatta benim aşıklısı olduğum memelketim İzmirime bin basar biz köy gibi kalıyoruz yanında.Tarih kokan harika bir kent ama orada yaşanmaz gezecen gezecen ama İzmire geri dönüp gelecen derim hep :)trafik sorunu zaten başlı başına bir rezalet biz İzmirin öbür ucuna 1 saatte varırken İstanbullular en yakın dibindeki semte 1 saatte varıyorlar gerçekten çok zor bir durum Allah kurtarsın :)

31/7/09

kelebeğim ben hala acaba ne zaman nerde buluşmak için haber vereceksin diye düşünüyorum bu yazıya kadar:(
dilanın hastalanması kötü olmuş ama şimdi iyidir inş.
istanbulla ilgili yazdığın olumsuzluklarda az bile demişsin,güsel bir gün geçirirsin ana burnundan gelir çoğu zaman yollarda:)
ama kötü bir huyu vardırki şikayet edip dursanda ayrılamazsın uzun süreli çoğu zaman,
neyse seni görememişte olsam tatilinin güsel ve dinlendirici geçmiş olmasına sevindim,
hoş geldin buralara canım,,

canım benim patates toplarmış :)maşallah ya çok tatlı şirin mi şirin . hayırlı hafta sonları

evinize hoş geldiniz ceydacım, maşallah ne kadar büyümüş Dilanur, memleket havası yaramış,Musti ile beraber baktık Dilanur'un fotoğrafına :))çok öpüyoruz sizi. sevgilerimle.

İstanbulum o kadar da kötü değildir bea, hele ki son aylarda trafiği bile azalmış gibi geldi bana. İnsan uzakta olunca yapamıyor her nefesi bağımlı ediyor kendine.
Kızının hastalığına üzüldüm geçmişler olsun.
Boğazın tadına varabilmişsin çok güzel, ve Eyüp'ün o şahane, kutsal, gizemli havasının seni de etkilediğinden bahsetmişsin, ne büyük bir huzur...
Tatil tutukluğunu bir an önce üstünden atmanı ve yeni yazılarını bekliyorum :)

İstanbulun yaşanmızlıkları bunlar işte kalabalık gurultu patırdı pislik karmasa kaldırımlar otoparklar pahalılık...gelgörki ayrılabılıyormuyum hayır!3 gunde özluyorum o karmasayı:(
ne fena...alışmıslık.

hoş geldin Kelebek. Bir dahaki gelişine benim gözümle gez İstanbulu bakalım farkı farkedecekmisin:))).

Bne de Kradenizdeydim, neyseki yağmurlara yakalanmadım.

Hoş geldin Blog dünyasına yeniden:)))

4/8/09

oy oyy kimler gelmissss - hosgelmis :)
kizini özledim ha - yani onun maceralarini :)

biz döneli bir ay oluyor - fakat ben ramazan baslangici tekrar gidiyorum - senin yerinede giderim eger cok istersen :)

tatil dönüsü modu cok kötüüü ya :(

hoşgeldin ablacım sevdiklerinle yaşamaya alıştıktan sonra tekrar onlarsız bir hayata adapte olmak başlareda çok zor olur bilirim ama birlikte atlatırız bu zorluğu inşallah :)))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top