5

2 seyirlik


Griffin and Phoenix (Zor askim),

Bu filmi cok sevdim, bogazima dügmü bagladi...Düsündürücü, sevgi dolu, cilginca...

Ölecegimiz günü bilsek nasil yasardik? Iyiki bilmiyoruz diyorum ben, cok zor olurdu... Allah'im iyi ki ansizin yanina aliyor bizi... Ama su da bir gercek ki bunu bilseydik baska yasardik, bambaska...

Kesinlikle izleyin derim bu romantik, biraz komik ve drama olan filmi.




Babil

Güzel film, izleyin;) Filmdeki en hosuma gidende dünyanin 4 yaninda yasayan birilerinin birbirleriyle bir sekilde olan baglantilari. Insan yasam statüleri hakkinda hepsini görmüs oluyor, kendi yasamina sükrediyor.

5 comments

Önerileri severim. İlk fırsatta izleyeceğim. Sevgiler.

hiç birini henuz izlemedim aklımın ucuna yazıyorumm...

zor askımı ızleyecegım, o daha cok ılgımı cektı:)
tesekkurederım canım.

Adsız
29/8/09

İlk film daha bi ilginç göründü gözüme, kaydettim izlicem yakında :)

Bu filmi ben de cok begenmistim, tavsiye edilecek filmler arasinda cidden ;) bol bol film bakiyorsun anlasilan sen, iyi de ediyorsun hani ;) firsat olsa da ben baksam...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top