6

Bende öDüLLeNDiM

Sevgili Piti Piti, Gülücüklerim Benim, Psikopat Kedicik , Kalderavolkan ve SananaAkİ BaNAneSaN beni ödüllerine layik görmüsler cok tesekkürler :) Bu tip herkese dagilan ödüller ne derece önemli bilmiyorum ama düsünülmek insani mutlu ediyor ;)

Ama ben buna karsilik cevap yazamayacagim isteksizlikten dolayi.. Tüm blogcu arkadaslarima gitsin benden bu ödül,insan ayiramiyorda cünkü her blog kendince ayri bir tarz.

Coook sevgiler gönderir bir fikra ile bu yazima son veririm :)

**************************

Sevgililer Günü kadin sabah uyanir uyanmaz;
''Kocaciiiiiiim'' demis... ''Rüyamda ne gördüm biliyor musun, aksam eve geldiginde çok güzel paketlenmis bir kutuyla geliyorsun.Ben de paketi heyecan içinde açiyorumve içinden ne çikiyor biliyor musun....

BiR iNCi KOLYE!...Sence bunun anlami ne olabilir?


Adam gülümsemis: ''Bu aksam ögrenirsin sevgilim...''

Ve adam aksam eve gelmis, elinde gayet güzel paketlenmis bir kutu...

Kadin gözlerine inanamamis; ''Kocaciiiiiiimmmm sen bir harikasin!..'' diye paketi alelacele açmis...

Ve kutunun içinden ne çikmis dersiniz?

>>

>>

>>

>>

>>

>>


RÜYA TABiRLERi KiTABi

6 comments

tebriklerr:))

29/8/09

az da değilmiş adam akıllı hehhehe çok komıktı:)

29/8/09

Ayy ne hayalleri vardir kadinin aklinda o an. Olacak is mi yahu? :)

Adsız
29/8/09

E öğrenmiş amaaa daha nolsun :)
Cin gibi bişiymiş adam da hee =)

30/8/09

komikmiş ya

2/9/09

kurnazca bi hediyeymiş:=)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top