10

Dişlerin Dostu

Dislerden bahsetmeyeli oldu yine bayagi...
Dis tellerim duruyorlar merak etmeyin, insallah birgün resim koymak istiyorum ama bakalim ne zamana...
Türkiye`den geleli bir kez gittim doktora ama bir bucuk yildir gidip geliyorum ilk defa cnm cok yandi :S Yani o dis temizleme isi bile öyle aci verici geldi ki, ter basti, bunaldim. Esimle kizimda benimle gelmislerdi her zamanki kontrol gibidir diye ama öyle uzun sürdü ki 2 saat yattim o disci koltugunda. Teller cikarildi ve yeniden takildi, braketlerden 3 tanesi degisti, bu braket cikarilma isini zaten hic sevmiyorum, resmen disim kökünden gelecek saniyorum.
Nasilda hic cikmayacak gibi yapisiyor o dise öyle...

Üst dislerimden bir kacinin sallandigini farkettim, resmen yerinden sallaniyorlar, yer degistiklerinden :D Birkac kezde rüyama girdi hatta ön dislerimden düsen oldugunu gördüm ve bu telleri niye taktirdim madem disler düsecekti diye üzüldüm rüyamda :P


Aslinda bu defa konum MiSVaK...
Onun faydalarini okuyupta bu bloga koymadan olur mu hic :P Bu resimdekiler hepsi degil üstelik daha ayrintilarida var ben özetle bunu ekliyorum:


Icinizde düzenli misvak kullanan var mi ve bu faydalardan hangilerini en cok görüyor?

Bende teller cikinca artik misvak kullanmaya baslamayi planliyorum, disciye gidip dis temizlete temizlete dis minelerini zedelemektense...


Tertemiz, bembeyaz gülüslere :)

10 comments

30/8/09

ben eskiden kullanmıştım ama belkide bilmediğimden hep aynı şeyi kullanmak bana biraz tiksindirici gelmişti ne kadar yıkasam da köpürmüyor falan ya temiz değil gibime geliyordu belki dişler normal fırçalandıktan sonra olabilir

Misvak kullanmam ama dişlerimi muntazam fırçalarım.

Bu link de kardeş link olsun bu yazıya.

http://www.e-miray.com/2009/08/benden-size-tavsiye.html

Ben lisedeyken kullanmıştım. Moda olmuştu bir ara bu misvak şi. Ama serr geldi bana ve vazgeçtim. u denli çok faydasının olduğunu bilmiyordum. Sevgiler.

selamlar
uzun zaman oldu bu güzel sayfaya gelmeyeli.çok daha güzelleşmiş.okuması hala çok zevkli.
geçmiş olsun,tel konusunu bi çok öğrencimden biliyorum zahmetli bir süreç...
hep gülümse...bembeyaz...ama yeterki gülümse...
sevgilerle

30/8/09

Barış manço geldi aklıma O da programında çocuklara sıkça öğütlerdi diş fırçalamayı =)bi aralar düzenli olarak misvak kullanmaya çalışıyordum amaa şu sıralarr aklıma bile gelmiyordu bu yazı sayesinde tekrar hatırladımm =) teşekkürler abla =)

30/8/09

bende çok eskiden kullanmıştım ama hem zor geldi hemde hijyen olayı dişlerin için geçmiş olsun diyorum..

Bende kullanmam misvak ama annem bir ara kullanmisti. Bende duymustum daha temiz daha iyi oldugunu ama nedense sannki dis fitrcasi daha cok temizliyor gibime geliyor?

Diş tellerine olan sabrın nedeniyle (:P) ödüllendirildin, peşimden gel lütfen :))

Geçmiş olsun...
Misvakın ne kadar çok faydası varmış, ben sadece dişlere iyi gelir diye biliyordum sayende öğrenmiş oldum.

2/9/09

misvak kullanmayı denedim ama beceremedim sanırım,sinir oldum:P
şimdi dişçiye uğramam gereken sorunlarım var aslında ama dişçi fobim var benimde maalesef:(

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top