11

Minik ic dökmesi

Bloguma yeni bir isik lazim sanki...
Yani icimde blogun bu sekliyle rahatsiz edici bir durum var.

Temayi degistirsem diyorum ama kafama göre bulmakta ayri bir ugras ki bu siralar sanirim cok ilgilenemem. Rengarenk, civil civil kelebekleri olan, fazlada cocuksu olmayan bir tema bulsam keske söyle pat diye ciksa önüme Google'den ilk aradigim yerden :D (Tembelin duasi).

************

Bu aralar evle daha cok ilgilenmeye calisiyorum.
Türkiye'de edindigim tecrübelerden kaynaklanan birsey sanirim bu da.

Türkiye dedimde, orada o kadar cok sey hissettim ve yasadim ki.

Bazi insanlar ki önceleri daha sicak bakarlardi, gözlerinde isik vardi. Simdi bana bir kinleri varmis gibi bakmalari...Beni inceden süzmeleri...Ben yabanci degilim ki, zaten aranizdaydim ama! Bunu hissetmek beni üzüyor ve sogutuyor.

Dis tellerim bayagi soruldu, kisadan aciklamalar yaptim.
Yengelerimden biri ise " Orada can sikintisindan ne yapacagini bilemedin sanirim " gibi birsey dedi teller hakkinda ki, kim avarelikten bu uzun süreli ve zor tedaviyi ister...Sanki gögüs estetigi yaptirsam neyse :P :D

Babaanneme üzüldüm. Ona cicek dokunuyor ama bahcenin her yeri evin icine dolarcasina cicek dolu, balkona bile cikamiyor kadincagiz. Birileri bunu görmüyor mu bilerek mi yapiyor birsey diyemiyorum. Eve hapsedilmis bir yasli kadin, önüne konulursa yiyen konulmazsa birsey diyemeyen. " Yatagim tas gibi " dedi bana, Allah'im keske dedim biraz daha fazla param olsa o an gidip yatak alsam, iste para kazaninca bunlarida görmek lazim tek kendine degil...
Üzüldüm iste...

Diger köyde dedemin bisikleti kirikti ona bari bir faydam dokundu, yenisini alacak ins. kisa süre icinde.
Herkese birsey almak istiyorum oraya gidince, hemde ufak- büyük, konu-komsu ama olmuyor iste ancak en yakinlara...

Baska hatirimdan gitmeyen en sevdigim dayimla dertlesmemiz...Benim dolu oldugumu anlayip beni cekti odaya ve konusma bitene dek agladim durdum.Canim dayim, sana karsi daha yakin olmayi isterdim ama beni mesafeye iten hep bir duygu oluyor.Senin yerin hep kalbimin bir yerinde bambaska...
Abim yas 30 oldu ama hala büyümeyen bir cocuk...Sanirim en olgun yine benim her zamanki gibi...

************

Karisigim yine...Icimde bir bosluk var, dolmasi gereken. Cok sükür hersey icin Allah'ima ama o bosluk beni memnuniyetsiz yapiyor bazen, böyle olmasindan mutsuzum. Kendimi günlük yasamin icinde yarismakta bulmak istemiyorum, her dakikayi bilincli sevgiyle gecirmek istiyorum. Bu esimden gelen sevgi demek degil, herhangi sevgi.

Yemek yerken doymak icin yiyorum bazen, tadini alarak " hmmmm" diyerek yemek istiyorum.

Bu kadar konudan konuya atlar yaziyla sizi basbasa birakiyor ve ben gecenin derinliklerine kaciyorum...

11 comments

Bi toparlanıp silkelensen diyorum, hava değişimi yaramadı sana :)
Hadi kuzuşumda haberler ver de keyfin/miz yerine gelsin :))

7/8/09

Böyle içsel sıkıntılara ne denir hiçbir zaman bilememişimdir.Canını sıkma demekten başka şey gelmiyor elimden bu gibi hallerde :(

Sen yine de canını sıkma olar mı:) gurbettesin ,tatilin yetmedi,aileni görüp tekrar gurbete dönmek üzmüş olmalı seni ama olsun yanında sevdiğin adam,evladın var napıcaksın hayat bu garip bişi işte

CANIM CUMAN HAYIRLI OLSUN...

Ah be güzel kizim icimi acittin.
Bende böyle olurum hep.Keske,en azindan etrafimizdakilere, yardim edebilecek,onlarin ihtiyaclarina yetebilecek kadar paramiz olsada herkesi mutlu edebilsek.Ama olmuyor iste.
En azindan dedenin bir ihtiyacini giderebilmissin.Gün gelir daha fazlasini yaparsin insallah.
Dayinla konusmus olman cok güzel,mesafelide olsa, o anlamistir seni.Bak ne güzel bosalmissin, bu bile senin desarj olmana yeter.
Simdi tüm gücünü evladina, esine verip bir an önce okulunu bitirirsin.
Tatil dönüsü hep biraz garip olur insan.Birde galiba senin burda kendi ailenden kimsen yok.Onun icin daha zor geliyordur.
Allahtan yavrun var.
Öpüyorum seni

esra
9/8/09

GİDEMEM
Bazen daha fazladır her şey
Bir eşikten atlar insan
Yüzüne bakmak istemez yaşamın
O kadar azalmıştır anlam

O zaman git hemen radyoyu aç, bir şarkı tut Ya da bir kitap oku
mutlaka iyi geliyor Ya da balkona çık, bağır bağırabildiğin kadar
Zehir dışarı akmadan yürek yıkanmıyor

Ama fazla da üzülme, hayat bitiyor bir gün Ayrılıktan kaçılmıyor Hem
çok zor, hem de çok kısa bir macera ömür Ömür imtihanla geçiyor

Bir şiirden, bir sözden,
Bir melodiden, bir filmden
Geçirip güzelleştirmeden can dayanmıyor Yıldızların o ışıklı fırçası
azıcık değmeden Bu şahane hüzün tablosu tamamlanmıyor

Ben bu yüzden hiç kimseden gidemem, gitmem Unutamam, acı tatlı ne
varsa hazinemdir Acının insana kattığı değeri bilirim, küsemem Acıdan
geçmeyen şarkılar biraz eksiktir


herşeye rağmen hayat güzel..sevgilerle....

Kalbin, düşüncelerin ve sen gerçekten kelebek gibisin canım. Hassas ve duyarlı. İnsan böyle olunca da herkesten biraz daha farklı yaşıyor olayları.

Herşey dilediğin ve istediğin gibi olsun inşallah. İnme fazla derinlere. Yaşam böyle maalesef.

rabbim sıkıntılarını alsın inşallah.
sıkma canını herşey yola girer inşallah.
hayırlı haftalar

11/8/09

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

12/8/09

sorma,
...
yakartop oynayan melekler gördüm güneşle
ve büyük çiftçiler gördüm dağları biçen
yolundaydı herşey,ben bile yolundaydım
ama
kıyıya vardığımda
kendimi unuttuğumu anladım
karşı kıyıda.
...
bendede bu halden var biras arkadaşım,o yüzden seni anlıyorum bi parçada olsa,tek diyebileceğim,Rabbim yüreğimizi genişletsin,ellerimizi bırakmasın,,
sevgiyle öpüyorum yanaklarından kelebeğim,

Yazıdaki bazı yerleri okurken sanki içimdeki ses konuşmuş gibi oldu. Allah ferahlık versin...

26/11/11

Bu yorumumu görecekmisin bilmiyorum,ama görmesende yazicam!
bir cok postunu okudum ve seni daha yakindan tanidim sanki,o kadar benezer yanlarimiz varki,seni okurken bir cogunda kendi hayatimi okuyor gibi oldum,her satirinda kendime dair bir sürü sey buldum,,,ama senin benden daha kararli biri oldugun kanaatindeyim,ve sana söyle söyleyim iyikide tanidim seni ve ben iyikide bu blog dünyasina adim attim,konum olarak ikimizinde türkiyeden gelmis olmasi itibariyle,bircok konuda bana isik tuttun,icimdeki beni harekete gecirdin belki,tam olarak degil ama en azindan bazi kararlar aldim gelisim konusunda,dedigim gibi,sen cok kararli ve azimli birisin..

ne güzel iyiki tanidim senii...ama yorum yazdiran asil sey ise bana,burnumun diregini sizlatan icimi acitan babannenden bahsederken anlattikalrin oldu,,,suan dokunsalar aglayabilirim,cok etkilendim,benim babannemde ben almanyaya geldikten sonra vefat etti göremedim tabii ki:(((yaslilara hic dayanamiyorum cok üzüldüm cokk...:(

neyse canimm kusura bakma icimden geldigi gibi yazdim öyle...
saolasin...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top