6

Sabahlari müslisiz yapamayanlara


Reklamlarda gördügüm ve ilgimi ceken birseyi haber verecegim simdi sizlere.

Öncelikle müsli sever misiniz diye lafa girsem? Sabahlari kahvaltinizin vazgecilmez parcasiysa, bahsetmek istedigim konu dahada ilginizi cekebilir o halde ;)

Hazir paketler halinde cesit cesit müsliler satilir, insan hangisini alsam diyede düsünür durur iceriklere bakarak. Cünkü icindeki bir katkiyi begenmiyor olabiliriz, mesela tam istedigimiz cesit ama üzüm var icinde ve üzümsüz seviyoruz diyelim ki. Bu ve bunun gibi sorunlar üzerine kendi müsli paketini kendin hazirla gibi bir satis sitesi kurulmus ( hatta dükkanlarinida acmislar). Yani oraya girip istedigin malzemeleri karistirip siparis veriyorsun, malzemelerde oldukca bol ;) Cok güzel bir fikir degil mi?

Mymuesli

Blogunu gezindim bu sayfanin, sevgililer gününe özel müsli paketi dizayni bile vardi ;) Özellikle müsli severler icin veriyorum bu haberi ve mutlaka bir görün sayfayi diyorum :)  (Dil almanca ama ingilizcede secebilirsiniz sol alttan, bayrak resminden)

Saglikli beslenmelere.

6 comments

26/8/09

alem ne ilginç fikirlerle çıkıyo ortaya yaa,şaşırmadım desem yalan olmaz:)

26/8/09

tam bana goreymıs :)

Kesinlikle bana görede:))

ay kendi kendime gülüyorum müslüyi müsil diye okudum diyorum >Allah allah ne çağlara geldik ahahhaahhahahahhahaahhah :PPPPPPPp

28/8/09

değişik ve yaratıcı bir fikir çok güzel

bayıldım bayıldımm..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top