11

ToSToSa hediyem


Evdeki masaüstü bilgisayarim modem ile baglantili. ToSToS'u alali evde pek kullanmadim. Modemi tak cikarlada ugrasmadim zaten. En iyisi modeme bir Wireless Adapter takayim, evde hem masaüstünde hemde onun baglantisindan dizüstüde faydalansin diye düsündüm ve yaptim.

Hadi hayirli ugurlu olsun ToSToS'a baglantisi :) (ToSToS kim diyenler TIKLAYIN).

Bu arada netten biraz arastirdimda, bunun zararlari hakkinda, kablosuz baglanmanin saglik üzerinde etkili oldugu yaziyor cogu yerde. Manyetik alan olusuyormus. Telefondan olusuyor bu alan, mikrodalga firinlardan, televizyondan, birde internet baglantisi eklenince...daha neler var acaba?

Her tarafimiz manyetik alan icinde ondan mi bu bol sikayetci, stresli, gergin hallerimiz acaba? Insan gecmis senelere bakiyor öyle düsünüyor bir an. Ama bunlarda yasamimizdaki kolayliklar iste...Gülü seven dikenine katlanir mi diyelim?!

Kimler kablosuz baglaniyor ve memnunlar mi? Basiniz cok agriyor mu mesela :P

Ayrica hamileler ve 2 yas alti bebekler icin tehlikeli oldugunu okudum.

Bunlari okuyunca masaüstüne oturdum ve Wireless'i kapadim, sadece dizüstündeyken kullanirim ara ara:S

11 comments

27/8/09

benımde sureklı basım agrıyor.bu yuzden olabılır.yanı bloguma soyle bır bakıp zor duruyorum laptop kucagımda.

ah ah herşey zarar beyawwww.. ne yapacağız biz...

Hayırlı olsun canım, benim evdeki internetim de kablosuz ben olumsuz etkilenmemek için kullanmadığım zamanlarda fişini çekiyorum.

Gerçekten teknolojinin getirdiği her şey zarar veriyo bize, amanın korkuyorum =)
Ben de o kadar severim ki teknolojik nimetleri, napcam, kendimi nasıl koricam bakalım :)

Ablacım biraz gecikmeli de olsa creativ blogger ödülün bloğumda şuan :P haber vereyim .

yine ben :D

Ödülün burda seni bekliyor buyur al :D :) http://eylulozlemi.blogspot.com/2009/08/yaratc-blogger-odulum.html

Anaaa bizde dusunuyorduk evde kablosuz yapmayi interneti. Dusunmek lazim simdi?

Bencede kullanmadığımız zamanlarda fişini çekmek en güzeli :)
Bu arada uzun zamandır giremiyordum,blogun yeni şekli çok güzel olmuş,eline sağlık :)

28/8/09

Yeni teman hayırlı olsun Ceyda ablam çok ferah bi havası var beğendim :)

Ben net bilirim ama bilgisayarın donanım,teknik özellikler kısmını anlamam :D masaüstü kullanıyordum ben de.Dizüstü alınca hem masaüstünü hem dizüstünü çalıştıran bir modem almamız gerektiğini söylediler aldık masaüstü kablolu dizüstü ise kablosuz bi şekilde çalışıyor ben ikisinden de memnunum valla şu hayatta o kadar çok zararlı şeye maruz kalıyoruz ki yediğimiz içtiğimiz şeylerde bile neler var kimbilir,Allah'a emanet yaşıyoruz valla :)

28/8/09

ama kablosuz çok rahat sahi ben hep sorucam senin okul ne oldu nasıl bitti ne zaman başlıcak merak ettim

malesef ki kendi modemimizin fişini çekince kendimizi korumuş sayılmıyoruz.çünkü biz çeksek alt katın bağlantısı var o olmasa karşı binada vs. yine manyetik alan içerisindeyiz...ben gözle görülür bir rahatsızlık hissetmiyorum ama ileride ne olur düşününce irkilmiyor da değilim.Allah sonumuzu hayır etsin:(

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top