10

YeNiLeNMeK


Bilgisayara yine format atsam iyi olacak,  yani bu defa D sürücüsünede...

Birde kendime format lazim ama bu zor iste! Insan bazen ne cok istiyor yeni baslangiclar yapmayi, kendini yenilemeyi... Bir silkilip üstündeki tüm agirlik yapan herseyi atabilmeyi... Bu öyle zor ki, sanki hersey otomatikmen ayni gidiyor, kurulmus saat gibi, degismemek icin sanki inat ediyor, hersey... Bende dahil, hatta en cok ben...

Blogumu yenilemek istedigimi demistim, deniyorum duruyorum firsat olunca iste. Simdi bu sablon hosuma gittide gördügünüz gibi kenardaki bozukluklar berbat ama az önce beceremedim :S Biri bana bu konuda yardimci olursa gönüllü olaraktan cok sevinicem :)

Bu arada Ramazan'da kapiya dayandi sayilir :) Ne hazirliklar yapildi? Bizde pek birsey yok.. Yufka falanda acmadim, kim yiyecek ki gece gece. Esimde benim gibi cok yagli falan yiyemez gece, biz kahvatilik seylerle sahuru ederiz genelde.

Ramazan hepimize saglik, bolluk, huzur ve coook sevgi getirsin :)

Not: Minik Google reklamlari ekledim bloga, bakalim ne kazanicam :P

Not2: Bu yaziyi yazali tema tekrar degisti, bakalim en son hangisinde duracagim :P :S

10 comments

Bu da güzel olmuş ama ben cıvıl cıvıl papatyalı halini daha bir sevmiştim sanki. İnsanın içini açıyordu :)
Heleki şu dönemde hayatının Dönmedolap gibi hep aynı yerde dönüp durduğun düşünürken papatyalar sana farklılık, canlılık katardı sanki...
Hoş geldi ya şehri ramazan, bereketiyle inşallah...

çok süper olmuş
bayıldım
gülen bir yüz görmek gelir gelmez içimi açtı
öptümmmmm

19/8/09

çok güzel olmuş bu temayı görmemiştim değişik geldi güle güle kullan

bizde de bir hazırlık yok hafif tercih ediyoruz bizde

GENCİM GÜZELİM SAĞLIKLIYIM ÇOK ŞÜKÜR DEYİP YENİLE KENDİNİ DE.SENİN DE RAMAZANIN HAYIRLI OLSUN,ALLAH HEPİMİZE TAMAMLAMAYI KISMET ETSİN,KUVVET VERSİN.

19/8/09

gule gule kullan.cok begendım.

Ben de papatyalı şablonu daha bi beğenmiştim, bu ona oranla daha bi solgun gibi
Ve de hayırlı ramazanlar olsun hepimize
Ayrıca da google reklamlarını gordüm, tık tık desteklerim geldikçe ;)

canımcığım bu şablondaki dönme dolaba benzeyen şey çok hoşuma gitti. bu arada inş. ramazan inş. hepimiz için huzurla, ibadetle geçer...

yeni tema çok cici olmuş Ceyda'cığım depik ata ata kullan :)

19/8/09

temandaki resim değişiklik isteyen birinin halini çok iyi yansıtıyor doğrusu:) yani tekdüzeliğin arasında adrenalin isteği bence:)
beğendimgüle güle kullan,kendimizi formatlamak pek kolay olmuyor,zira biçok taş oynuyor yerinden,mesela bir haftadır gelemedim kendime daha içimdeki fırtına sonrası:)
gönül ferahlığı ve huzur diliyorum ramazan ayındada hepimize canım,a.e.ol...

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top