22

Bayram ve hediyeleri

Bayram geldi yaa göz acip kapayana dek :)

Biliyor musunuz bu yil hic iftara gitmedim, yani davet edilmedim desem :S
Gerci Ramazani yasamayan o kadar cok insan var ki cevremde, mesela sadece kayinvalidem tutuyor oruc, o da Türkiye'de suanda. Oruc tutan olmayincada tabiki iftar falan olmuyor...

Ben hergün iftarimi yaptim cok sükürler olsunki, evde kizimlaydim cogunlukla. Iki kez iftara davet ettim bende evime, hic davet etmeseydim üzülürdüm zaten...

Esim 3/4 iftari is yerinde yapti ve ben bu sebeple yemekleri erken hazirladim genelde, evden yemek götürdü cogunlukla. Bugün birde diyorki " Ramazandaki yemek bollugunu özleyecegim" :S Ben genelde normalde cok cesit yemek yapmamda :S Yani vakit oldugunda denerim tabiki ama Ramazandaki gibi olmuyor yinede, cünkü yenmiyor zaten.

Yemek dedimde ben hic yemek resmi falan eklemedim bloguma koca Ramazan boyu, resim cekmedim büyük ihtimalde. Yeni lezzetler denedim ve begenip devamli yapacaklarim var artik ;)



Bu yil bayrami daha sevincli ve güzel gecirmeye calisicaz, kizima bayrami unutulmaz kilmak adina hersey :)
Düsündük ve evdeki herkes birbirine birseyler alsin diye kararlastirdik. Kizimlada konustuk bunu, kücük ama bana ne alacagini hemende buldu " anne sana 4 tane gül alicam " dedi ve renklerini söyledi :) Cicekleri sevdigimi bildiginden aklina bu geldi konu hediye olunca :)

Esimle kizima hediye aldik, toka-kiyafet-pijama takimi-bol resimli kitap-4 yas icin zeka oyunlari kitabi-bir ördekcik (kitaplarin yanina hediye verdiler kitapcida)-YoYo (bunu birazda kendim oynamak icin aldim itiraf ediyorum, birde kittyli görünce dayanamadim) - Kittyli kücük seker bir el aynasi veee birkac cesit ivir zivir atistirmaya :) Daha birsey var mi bilmiyorum aklima gelenleri yazdim iste. Bunlari birkac tane paket yapip, kizimin bayram sabahi actigi andaki mutlulugunu izlemek istiyorum :)

Hediyelerimizi cumartesiden masa üstüne yerlestirip bayram sabahi esim namazdan gelince acmayi planliyoruz ;)

Esimede hediyesini aldim ama yazmayayim buraya, pek blogumu okumaz ama belli mi olur :P

Simdi gidip kizim uyurken onun hediyelerini paketlemem gerek :)

Hediyelerden ve bayramdan birkac resim ekleyebilirim belki...

Hepinize sevdiklerinizle dolu dolu bir bayram gecirmenizi temenni ediyorum, sevgiler.

22 comments

ne kadar güzel bir olay başlatmışsınız evinizde inşallah bu evinizde geelenek haline gelir ve çok uzun yıllar sonrada yaparsınız aynı şeyleri. hatta bu bana ilham oldu kelebekcim ileride benimde evim için böyle planlarım olucak ;)

Masallah butun dukkani almissiniz Dilanur hnimcigima. Cok mutlu olur insallah ve dedigin gibi bu bayrami hiic unutmaz.
Bende egr vktim olursa yarin almayi dusunuyorum. Ya da bu bayram hediyesi girecegiz. Cunku bugun icimden gelerek aldim bir oyuncak onu kabul etsin bayram hediyesi olarak : )

Iyi bayramlr simdiden, olur ya nete giremem belki hafta sonu : )

ben biliyorum hangi lezzetleri denediğini hihi :)) :P

senin kızın olabilir miyim :))

yaban ellerde kültürümüzü devam ettirmen takdire şayan, maşallah..

oralarda oruç tutmayan insan olmaması normal belki ama; buralarda artık başörtülü insanlar bile mübarek gün sokaklarda sigara içiyor buluyor musun :(

18/9/09

Anneciğimde bana çok güzel bir eşarp almış bayram hediyesii ,dayanamadı hemen verdi nasıl havalara uçtum nasıl sevindim :D Bayramları çok seviyorum.Bayramlarda , evin küçüğü olmanın avantajlarını kullanmak çok güzel bir şey :P

18/9/09

Bu arada şimdiden iyi bayramlar diliyorum melek kalpli ablacım :) Büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öperim :*)

19/9/09

Bu kacinci yorumum bilmiyorum. gönderemiyorum. O kadarda uzun uzun yaziyorum inatla. bu sefer kisa kesip sana iyi bayramlar diliyorum.temel amcan cok hayirli bir gecede ruhunu teslim etmis.Ruhu sad olsun. Üzülme sevin hatta onun adina.Allah hepimizi öyle bir gecede
alsin yanina bence.
bayramlarinida böyle kutlaman kizina verecegin en güzel hediyelerden biridir bence.
Sevgiler

canım ramazan bayrmını en içten dileklerimle kutlarım

19/9/09

Hayırlı bayramlar şimdiden. İnşallah çok güzel bir bayram geçiririz. Eşinize de söyleyin blogunuzu okusun bir zahmet. İnsan eşinin blogunu okumaz mı?

Adsız
19/9/09

ramazan bayramin mübarek olsun en kötü gününüz böyle olsun :)

iyi bayramlar:)

canım bayramın kutlu olsuunnnn hediye fikri süper :))

canım bu arada ben seni izlemeye alıcam bi türlü bulamıyorum nerden alacağımı bi el ver yardım et :))

İyi bayramlar dilerim Ceyda Sultan ablam :)

canım her günün bayram neşesi ile geçsin
güzel günler diliyorum
uzakta bayram daha hüzünlü olur sanırım
tüm akrabalardan uzakta
hediyeleşmek ne kadar güzel
sevgiler

Ne güzel hediyer almışınız birbirinize. Çocuklara bu gelenekleri unutturmamak yaşatmak lazım. Bayramın kutlu olsun.

20/9/09

nice bayramlara nice nice hediyeyle:)

sevgilerimle...

20/9/09

GURBET ELLERDEKİ BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN.GÜZEL KIZINI VE SENİ ÇOK ÇOK ÖPERİM.BETÜL İYİYMİŞ BİRAZ KIRGIN VE KIZGIN ÖRDÜKLERİNİ BEN YAPTIM DİYE ÇALIP AYNI TARİFLERLE YAYINLIYANLAR VARMIŞ BİRAZ KIZGIN.ÇOCUKLAR EVDE PEK İŞ YAPAMIYORUM DİYOR.OKULLAR AÇILINCA BELKİ DÖNERİM HEVESİM KALMADI DEDİ.ONSUZ OLMUYOR OYSA

20/9/09

Ceydacım, ailenle beraber mutlu, huzurlu bir bayram diliyorum, Dilanuru çok öpüyorum, sevgilerimle :)

Ay şimdi okudum, ninemizin yazdıklarını :)) hay allah :)

20/9/09

oh nice nice bayramlara inş.

:) bayramın mubarek olsun cnmcm
sevdiklerinle mutlu günler diliyorum..

21/9/09

bayram hediyeleri başlığını görnce mektubum eline ulaştı sandım :/ inş. kaybolmaz yaa :)) bana kaç defa öyle oldu da.. mutlu bayramlar canım hediyeleşme olayını çok iyi düşünmüşsünüz :))

29/9/09

oralarda geleneklerimizi devam ettirmek için gösterdiğin bu çaba takdire değer

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top