12

Bitmeyen Yemek

Ramazanda oruc tutuyoruz, günboyu ac kaliyoruz, peki orucumuzu güzellestiriyor muyuz? Bu gece Hülya Konar'in önerdigi bu ruhumu rahatlatan melodi esliginde bunu düsündüm...
Oruc nasil güzellesir ki?
Bence normal günlerde yapmadiklarimizi da yapmaya calismak, tabiki bunlar güzel seyler olacak.
Daha cok sadaka vermek, daha cok cocuk sevindirmek, iftar davetleri, belki komsumuza o aksamki iftar yemegimizden götürmek bir tabak...
Yollarda yanindan gececegimiz kisilere tanimasakta selam vermek...
Evimizde, is yerimizde daha güleryüzlü, anlayisli, kibar olmak...
Daha cok af dilemek Allah'tan. Daha cok sükretmek.
Üzerinden günahlarin paslarini atip söyle silkelenip kendine gelmek...
Yani sadece ac kalmayalim...
Birazda insanlik yemegini pisirelim :)
Bu yemegin tarifi ilk gördügümde hosuma gitmisti ve sizlerle de paylasiyorum ;)


Kullanilacak Malzemeler

Bir ölçek günaydin,Iki ölçek iyi günler,Birazcik ilgi,Bir tutam anlayis,Bir tutam tebessüm,Normal ölçüde nezaket,Bir tatli kasigi tolerans malzemeyi iç dünyanizdan alin.

Yapimi

Yikamaniza gerek yok, temizdir.
Gönül teknenizde yavasça karistiriniz;Kokusu her yaniniza sinince duygu serbeti ekleyiniz.
Karisimi hayal tabaginin üzerine yavasça bosaltiniz;
Üzerini sevgi marmeladi ile süsleyiniz;Birkaç parça gökkusaginin renginden de serpistiriniz.
Gün boyunca afiyetle yiyiniz.
Sadece kendiniz yemeyiniz, herkese veriniz;Çünkü paylasildikça çogalir bu yemek.
Afiyet olsun :)

12 comments

Canım ne güzel miş bu :)))
Yüreğine sağlık aldım tarifi:

paylaştıkça çoğalır bu yemek ...

son cümleler yazıya ayrı bir enerji katmış gönlünü dışa vurmuş.paylaşmak gerekli kesinlikle ayı fikirdeyim.

ellerine ve yüreğine sağlık.

selamlar sevgiler

günaydın diyerek başlayalım bu tarifi pişirmeye..gerçekten çok hoş ve bir okadar da düşündürücü bir tarif sıcağı sıcağına dağıtmak lazım..
sevgiler..

Müziğe bayıldım, akşama kadar kaç kez dinlerim artık Allah bilir :)
Rabbim ibadetini LAYIKIYLA yapanlardan eylesin gülüm...

Valla güzelmiş bu tarif tabi yapabilene nasılki herkes hünkar beğendi yapamaz ya da pilavı tutturamaz bu da aynı şey.

Bu kadar güzel tarif yazmamıştım.
Gönlüne sağlık.
Sevgiler...

4/9/09

çok güzelmiş sağol canım paylaştığın için yüzüme bir gülümseme geldi

kız bu süper ;)

4/9/09

bu tarifi yıllar önce biyerde okumuştum,gülümsetmişti beni,şimdi bu melodi eşliğinde ağlattı biras,nedenini bilmekse daha bi sıktı yüreğimi:(
ah şu maneviyat eksikliği,tadına varamamak yapılan güselliklerin,çok yük oluyor bu tene,Allah iyi etsin bizleri..bol bol dua inş.
sağolasın kelebeğim..

Ne kadar güzel bir yemek bu. Ve sanirim bu yemegi herkes yapabilir isteyince ..
Ellerine saglik.

TARIFI ALDIK UYGULAMAK NASİP OLSUN:)

4/9/09

ne guzel bır yazı bu canım benım cok saol bu guzel paylasım ıcın :))
_____________
bu arada paktın elıme ulastı nasıl tesekkur etsem azdır benı nasıl mahcup ettın cok saol canım

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top