9

Cilekli Süt kapimi caldi


Yalnizligi ve gurbette oldugumu cook koyu hissettigim bayramda taa uzaklardan bir sevgi geldi yüregime :)
Kizimla önce zipladik hopladik sevindirik olduk :P Sonra hadi acalim deyip giristik paketimize :)

Sevgili Cilekli Süt neler koymus icine neler :)

Öncelikle mektubundan bahsedicem...Biraz dertlesme usülü bir mektup yazmistim ona, bana vakit ayirip uzun uzun cevap yazmis. Insanin birseylerini paylasabilecegi bir arkadasi olmasi cok güzel, hic yüzyüze görüsmemis bile olsa... Yakinda olup ayni degeri vermeyenler oluyor bazen...
Cok sagol cileklim, Allah ta seni mutlu etsin hep :)


Mektup harici neler olduguna gelince ;

Sekerim daha birinci gönderdigin parfüm bitmemisti bu da eklendi ama bunu digerinden daha cok sevdim sanki :P

Kizima tac göndermissin, ayni buna benzer vardi onunda ve kaybolmustu onun yerini almis oldu :)

Kizim ve ben kartinida cok begendik, kizim "Anne bak cami var orada biz gitmistik degil mi " dedi :)

Küpelerime bakar misiniz :P Takiyorum abuk subuk irice küpeler ama epeydir küpesiz takiliyordum, bunlari cilgin bir zamanimda kullanabilirim :P Gerci kizim büyüyünce onun olmasini istedi bu küpelerin :D

Dudak parlaticisi pek kullanmam ama, bunu özel zamanlarda sürünücem ;)

2 tanede keyif kahvem geldi, findikliyi coktaan ictimde digerini esime ayirdim, aksamlari calisiyor bu ara vaktide olmadi...

Sari posettekide özel ve güzel birsey :P Cnm ben daha minyonum yalniz söyleyeyim, 36 beden falan :P


Hepsi icin ayri ayri tesekkürler. Bayramima renk katmis oldun ;)

Bu arada Sosyetik Bit Pazari'nda satislarin baslamis, devamida bereketli olur umarim ;)

9 comments

27/9/09

ne kadarda mutlu olmuşsunuz ne güzel evet insan gurgette olunca bu tür şeylerin önemi dahada artıyor.
insan bayram çocuu gibi seviniyor bizde öle oluyoruz kızımla

27/9/09

hadi ya olmadı mı kuru seni ben gibi inceciksin sen de e normaldir :)) sana gönderdiğim parfümün üstüne ben kaç tane harcadım biliyo musun sen baya idareli bi hatunsun burdan anlıyoruz hemen :)) duana da kocaman amin diyorum Allah seni de hep mutlu etsin canım, adresimi değiştirdim iletişim bölümünden bakabilirsin bir dahaki maillerini oraya atabilirsin.

gule gule kullan.. yureginde mutluluklar hic eksik olmasin ins.. sevgiler medinem

27/9/09

blog dünyasındaki arkadaşlıklara hayranım:) ne mtlu sana kelebekim:) Ayşe de bana yazıcakmış,Hıııhh :P :)

Adsız
27/9/09

o şeker kızlı küpelerin kırmızılrı var bende takmaya pek müsait değiller her zaman ama yine de çok seviyorum bende :) Güle güle kullan hepisini Allah muhabbettinizi daim etsin . :)

Adsız
27/9/09

iyi günlerde kullan :)

Ne güzeell!Çok imrendim...
Hayırlı olsun hediyeleriniz iyi günlerde kullanın inş...

Güle güle kullan canım.Hatırlanmak ne güzel şey!
Sevgiler...

Ceydacım uzun zamandır bu mektup olayını takip ediyor ve imreniyordum artık bende bu kervana katılmak istiyorum bende mektup istiyorum:))))))))))
reyhan

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top