15

imzali kitabim oldu


Bugün güzel bir haftaya baslama karari aldim, kötü haftasonundan sonra...

Kizimla giyindik güzelce ve alisverise ciktik, kendimize cicek bile aldik. Niye cicek bekleyelim ki, kendimiz alabiliyoruz iste...Cicek alirken satici sordu " cocugun kres ögretmenine mi bunlar" diye. "Hayirr kendimize, öylesine" dedim bende :) Illa sebep mi olmali, Ramazan ayinda evimde cicek görmek istiyorum bütün ay boyu, iste sebep :P

Sonra postaya baktigimizda birde ne görelim, pakeeeeeet :) Sevgili Seineb'tendi.

Kizim artik alistiya benden heyecanliydi, " anne ben acayim mi " diyor birde :D Paket acilmisti ve sonra posete gecirmisler öylece, birsey kaybolmamistir sanirim, bayagi dolu doluydu cünkü :)

Önce kizimin takilarini gösterdim ona, hemen takti, birde diyor ki disarida " Anne insanlar kolyemi görünce sasirir heee" :D Cok sevdigini anladim buradan ve hemen takmasindan :)
Yildizli tokalarida cok süslü :)
Sonra kelebekli anahtarligi ve brosu gördüm, cok hoslar ;) Brosun rengi cok hosuma gitti.

Vee kitabi elime aldim (Söz Yangini - Senai Demirci), öyle bir ismine arkasina baktim ettim ve bloguma eklemek üzere resmini cekmek istedim.

Resimden sonra " eee hani benim mektubum ama " diye düsünmeye basladim. "Seineb mektup yazmadan durmaz, düstümü ki" diye düsüncelerle kitaba bir göz atayim derken kitaptan cikti mektup. Asil mektubu okuyunca cok sevindim, cünkü zaman ayrilmis, yaziya dökülmüs o güzel duygular beni mutlu ediyor en az hediyeler kadar. Seinebim yazisini kötülüyor ama hic öyle degil, inanmayin :P

Kitabin ilk sayfasinda ki imzayi ve notu Seinep yazdi zannetmistim mektubu okuyana dek ama kitabin yazari olan Senai Demirci'ye aitmis :) Yani benim icin imzalanmis, bu bir jest oldu bana yaa, cünkü hic yazardan imzalanmis kitabim olmadi bu zamana dek :) Bir ilke imza attin Seinebcim :)

Ama o yaziyi tam anlamadim iste :P "Sultan'a gül olsun, dur sen" ? :S

Pamuk sekerim cooook sagol, güzel baslangic icin adim attigimiz günümüze nese, mutluluk, samimiyet ve heyecan kattin :) Ilk firsatta cevabini yazacagimdir ;)

15 comments

Diloşumun cicileri pek şirin, güzel günlerde kullansın inşallah. Kız çocukları acaip birşey yaa, kalderanın şuan benden çok takısı var :))
Sende güzel günlerde kullanasın :)

8/9/09

ne kadar ince düşünülmüş bir hediye güle güle kullan hepsini

8/9/09

ben önceden cicek kopartip dururmusum, sonra annem bana "biliyormusun cicekleri kopardigin zaman ölüyorlar!" demis...

ben aglamaya baslamisim aynen söyle:
"hayuuuuuhuhuhuhuheeerrr!"

bu bebekce hayir demek!

o günden beri cicek koparmiyorum!
allahtan siz cicekciden almissiniz ciceklerinizi :)

Adsız
8/9/09

Ayşşş çok güzeeel :) Güle güle kullanın ikinizde :) Ve de kitabın hayırlı olsun iyi günlerde okumalar ;)

Adsız
8/9/09

aaa bak yazmayı unuttum ben de moralim bozuk olduğunda kendi çiçeğimi kendim alırım, çok da iyi gelir :)

Seni mutlu edebilsiyse bizde cok tsk ederiz Seinebe : )

çok güzel hepsi,güle güle kullan... benim evin tam karşında çiçekçi var..bende kendi kendime alırım çoğu zaman:)

8/9/09

artık her kelebekli bir şey gördüğümde aklıma sen geliyorsun ablaa,o broşu gördüğümde de ,bu tam sultan ablama göre diyee düşünmüştümm =) beğenmenee çok sevindim iyi günlerde kullan inş..ben kendi yazımı çirkin bilirdim ama edebî insanların geneli böyle sanırım :P şekil A-1 SEnai Demirci :D gerçekten bende okumakta çok zorlandım imzasını ama şöyle yazıyor ablacım 'Sultan'a Gül olsun dua ,Sen ' . Sen'de imzası oluyo ablacım isminin ilk üç harfı olması dolayısıyla =)

Çok anlamlı bir hediya canım güle güle kullanın...

Canım güle güle kullan hediyelerini!
İyi geceler...

9/9/09

arkadaşım ben okuyamıyorum rengini değiştiremezmisin:((

ohhh süper bir fikir. kendine çiçek almanıza bayıldım. bu arada arkadaşının aldığı kitabı çok merak ettim. en kısa zamanda okuyup bizlerle paylaşmanı istirham ediyorum:)
sevgiyle...

Hepsi çok şekermiş gerçekten.Güle güle kullanın..

Senai Demirci'nin bu kitabından bende de var,kendisi imzalayıp vermişti,benim de ilk yazarının adıma imzaladığı kitaptır kendisi:))Sevgiler...

3/10/09

Hediyeleşmek, o tatlı heyecanı yaşamak, düşüncede olmak, sevilmek, hepsi çok güzel şeyler, iyiki dostlar var : ))

Sanki hediyeler bana gelmiş gibi yazdım bende :P

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top