17

Oldu mu simdi...

Dün sevincten agladim, ne kadar güzel bir duygu bu!

Aglamanin hep böylesini yasasam keske diyor insan...

Ama hayat ve insanlar öyle anlatilmaz birseyki...Ikiside karmakarisik!

O dün sevincten aglatan bu gecede üzüntüden aglatti...
Yani dünki sevincin üstünede oldu mu bu simdi diyesi geliyor insanin...

Duygularimi anlatmam zor suanda.

Sadece diyorum ki muhallebili kadayifin üstüne bu aci biber gitmedi, midemi bozdu...

Yarin ne olur bilinmez!

Hayat garip, insanlar garip...

17 comments

Neler oluyor canım ya üzme kendini bu kadar emi

Canım inşallah her şey tatlıya bağlanır.
Hayırlı sabahlar...

Acı ve tatlı işte hayat ne zaman ne gelir bilinmez güzelliğide bu zaten üzme kendini herşey olacağına varıyor bu dünyada

Hayat bu işte, İnsana ne getireceği belli olmuyor:(

YAŞAMAK BU DEMEK KELEBEĞİM,HER ŞEY BİZİM İÇİN.SAĞLAM DURMAMIZ LAZIM DAHA ÇOK GENÇSİNİZ YAŞADIKÇA ALIŞACAKSINIZ.

Bugün herkese güzel bir gün dilemek istiyorum.
Özellikle bütün güzelliklerin seni kucaklaması dileklerim ile... Umarın kalbini kıran ne ise çabuk geçer...

oluyor bazen böyle durumlar belki bizim psikolojimizden belkide bizi hem ağlatan hem güldürenin anlayışsız ayasızlığından kaynaklanıyor...bende de olur bazen aynı şeyi bende sorarım oldumu şimdi diye bi ağlat bi güldür diye ...takma kafana canım geçerrr sevgiyle kal üzme kendini değmez hiç bişeye ....

Ah be Ceyda.
O kadar iyi anliyorum ki ne demek istedigini. Bir bakmissin melek oluyorlar bir bakmissin seytan. Korkuyorum ben gercekten.

Canim benim, insallah yine ayni problemlerden dolayi degildir bu uzuntunun sebebi yoksa cok uzulurum. Insallah baska bir sIkintIdan agliorsundur. Hos, uzulmeni istemem ama ..

Kesinlikle çok haklısın.Ağlamazsak gülmenin kıymetini bilemeyiz.Ama yine de Allah ağlatmasın canım:)Sevgiler.Hayırlı ramazanlar.

6/9/09

ah ablacımm kıyamam sana.. Rabbim güzel yüzüne keder düşürmesin..sıkıntıların tez zamanda feraha ersin inşaallah...

hayırdır canım ya, hayat bu belki de.. gulmek aglamak.. hıc bırısı daim olmuyor..

6/9/09

Kalp atışı gibi işte.. Bir aşağı, bir yukarı..

Her iki durumda da diğerini düşünmek lazım belki de.. "Bir alternatif daha var" diyerek..

Seni üzen her neyse, hemen geçer inşaallah..

Hayat ani iniş ve çıkışalar herzaman yaşatıyor...
Bazıları alışıyor bazıları herdefasında aynı üzüntüyü yaşıyor...
Kendine dikkaet

Yeni gördüm yazını, üzüldüm göz yaşlarına :/
Allah her daim mutluluk sebebiyle yaş versin :(

7/9/09

gamsız olabilene hayat ne kolay ah birde gamsız olmayıver:(

8/9/09

umarım geçmiştir şimdi yazını yeni gördüm ama

üzülmeye değmez hiç birşey hayat kısa

8/9/09

Bu ara bloğuma ve bloglara geç kalsam da yanındayım Ceyda ablam bilmeni isterim :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top