14

Nereye Böyle?


Domuz gribi buralarda önplanda degildi pek ama 2 gündür gazetelerin kapak haberi oldu. Avusturya Tirol'deydi sanirim 11 yasinda bir kiz cocugunda görülmüs sonra bir okulda ögrencilerde görülmüs...vs. Saglik kurumundakiler asi olmaya baslamislar ve asi piyasada artik.

Asi gayet uygun bir fiyata. Bugünde gazetede böyle giderse hizla yayilacagini ve her 3 avrupalidan birinin bu hastaliga yakalanabilecegini yazmislar...

Bugün esimle konusuyorduk bu konuda da ben asi kesinlikle olmam dedim. Belki gözümün önünde insanlar patir patir ölürse ozaman olabilirim :S

Bu virüsün zaten labaratuvar üretimi birsey oldugunu okumustum önceden, üretenler nasilsa bir yolunu bulup kendini korurlar...Film senaryolari gibi seyler geldi aklima...

Ya bu bilerek yapilan birseyse? Hangi ülkelerde daha cok var merak ediyorum...Ticaret mi amaclari? Insanlari korkutup asi oldurmak falan :S
O asiyla birlikte insanligi neler bekliyor olacak acaba? Asiya da güvenmiyorum, belki yan etkileri var insana! Yaa aklima binbir türlü seyler geliyor iste film gibi yani...

Off insan ister istemez kafa yoruyor tabiki gündemde olunca...Gerci gazetelerde kafa yoracak nice haberler var. Mesela Viyana'da otobüste bir kadin ismide Leyla idi ( Türk sanirim ), bebek arabasinda ölü bebek tasiyorken yakalanmis :S Yani saatler önce öldügü anlasiliyormus bebekten, ebe kadin nereye gidiyorsun ölü bebekle :S 3 cocugu daha varmis ölen disinda...Isin sirri yazmiyor ama gizli davranildigina göre kötü seyler geliyor insanin aklina :(
Sonracima basörtülü müslüman bir kadin kendisinden davaci oldular diye öldürüldü bir yabanci düsmani tarafindan :S Bu olay hemde mahkeme salonunda olmus :S
Müslüman kadinlarin cogu devletin kurallarindan önce dinin kurallarini önde tutarmis diye tepkili haber okudum :S Yok devletin kurallari daha mi önemliydi :S
......
Nereye gidiyoruz bakalim!...

Allah'im sen bizlere güzel hayirli ölüm nasip eyle insallah!

Bu arada Cumhuriyet Bayramimiz kutlu olsun :)

14 comments

28/10/09

Allaha emanetiz canım.
Cumhuriyet bayramın kutlu olsun.
Sevgiler...

saol cnm güzel paylasım olmuss

çin gribi, kuş gribi, zart gribi, zurt gribi ve dadadadam domuz gribi.


bunlar belli bi kesimi yok etmek için ve artı ticari amaç için yaratılan virüslerden ibaret. erken farkedilmesi çok iyi oldu. daha tehlikeli bir hal alabilirdi Allah muhafaza. Rabbim izin vremedi bu sefer.

Tam grip mevsiminde kim grib olursa olsun zaten virüs domuz gribi olduğu için otomatik olarak herkes domuz gribi olacak. Aradaki fark kimileri ağır atlatacak.

Her sene mevsimin bu dönemlerinde olduğu gibi bize düşen dikkat etmek o kadar..

Ay yıldızlı bayrağımız altında bu harika vatanımızda nice 86 yıllara
sevgilerimle

OBAMANIN ÇOCUKLARI AŞI OLMAMIŞ VARDIR BİR HİN Kİ ADAM ÇOCUKLARINA AŞI YAPTIRTMIYOR... amerikada olagan üstü hal ilan edilmiş.. 46 eyalettemi ne hastalık yaygınmış çünkü...
amerikada çok yaygın ve türkiyedede acil önlemler alınıyor.. mesela haftaya pazartesiye kadar okullar tatil tüm okullar dezenfekte ediliyor... herkeste temizleme jelleri falan var davamlı ellerimizi yıkamaya çalışyıoruz.. bayagı olagan haldeyiz yani... Allh kayıplarla karşılaştırmasın en kısa zamanda atlatabilelim bunu da inşaallah...

29/10/09

canım bende seninle aynı endişeler içindeyim inan,aşı için çıkan söylentilerde domuz gribi virüsünden az değil,yani olsan bi türlü,olmasan iki ,Allah yardımcımız olsun,ve kar amaçlı insan eliyle yapılmış bişeyde varsa bu meselede Allah hepsinin planlarını başlarına geçirsin,çok daha dikkat etmek gerekiyo şimdilerde,öpüyorum canım sevgilerle..

papatya prenses çok güzel açıklamış aynen katılyıorum.

bende kesinlikle aşı olma taraftarı değilim ceyda.

seninde bayramın kutlu olsun cnm:))

Öldürülen müslüman kadını okumuştum. Çok etkilendim :( Domuz gribi burnumuzun dibinde. Aşı olmayı düşünmüyorum. Çocuğumu okula gönderiyorum. Tatil olmadığı halde çoğu insan yollamadı.
Allah sonumuzu hayreylesin...

30/10/09

bir süredir bizde domuz gribiyle yatıp kalkıyoruz allah korusun hepimizi

Canım aşı konusunda ben de tereddütlüyüm, ticari olması iyi yine ya gelecek nesillerimizin genlerini bozacak zekalarını düşürecek vs. bir aşı ise bu?? :S aklıma çok şey geliyor da hayırlısı olur inşallah..

31/10/09

ALLAH korusun ya :/ ben çok tırsıyorum şahsen :/

Okuyorum okuyorum "asi". Sanırım klavyeniz Türkçe değil. Sonradan jeton düştü benim :)

2/11/09

allah korusun diyoruz ama iyice arttı bu vaka allaha emanetiz:(

3/11/09

ALLAH yardimcimiz olsun ya asida da civa cokmus oda ilerde felc, beyin kanamasi vs tehlikeli hastaliklara yol acar diyolar :S ne yapsak sasirdik ama insallah normal gripte kullandigimiz ilaclarda faydali olur diyorum erken teshiste :(

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top