19

Yuppi yuppi

Ye ye ye yuppi yuppi yeeee :P

Sevincli oldugumu belli ederekten giris yapayim :)

3 günlük sinav macerasini sona erdirdim cok sükür. 80 soru vardi 50 küsürünü dogru yapmisim, Yüzde %50'yi yapanlar geciyordu ve benim sonucumda %67 idi :) Sorular yapilmayacak türden degil yalniz verdikleri süre cok azdi. Soru basina belki 1 dakika bile düsmüyordu bazi sorularda :S

Orada bir kizla tanismistim o gecemedi ona üzüldüm biraz, sabah dua bile etmistim insallah gecer diye. Hindistanli bir kiz ve ailesinden gizli gelmis, bu tür ögrenim görmesine izin vermezlermis, özelliklede teknik meslek erkeklere yönelikya biraz...Bende iki ay sonra tekrar ögrenci alinacak "gene dene vazgecme" dedim ona...

45 kisiden 22 si gecti. Bunlardan 4'ü bayan benimle birlikte. 2 tane Türk erkek var, gerisi burali yahut baska ülkelerden.

Simdi sira basladiktan 8 hafta sonraki sinavda, onuda gecemeyince devam edilmiyor...
Yani ara ara sinav olacak kalana güle güle denilecek :S


*******************************


Bununda haberini verdikten sonra geleyim ikinci süper habere :)
Dün ikindide kapim tiklandi veeee kocaman bir zarf elime verildi :)
Sevgili Zeynep Melike, bizi cok mutlu ettin canim yaaaa, nasil tesekkür etsem az gelir simdi.

Postamin icindekileri herzamanki gibi sizlerle paylasacagim :P

Zeynepcim karti görünce bende sasirdim ama cidden dedigin kadar güzelmis, dogumgünümmüs gibi hissettirdin bana :) Karta yazdiklarin hele daha güzel, pozitif duygular asiladin bana ;) Cok icten ve samimisin sagol :)

Bu balikli beyaz tshirt kizimiiiiinn :) Cok begendi bugün krese giderken giymek istedi ama yeni seyleri yikamadan giydirmedigimden yikandiktan sonra giyeriz kizim dedim ;)

Cicekli pecetelerde mutfakta pecetelikte yerini aldilar, insani gülümsetiyorlar bunlar yahu, hele su dilini cikarmis olan cicek , ayni böyle :P

Kizima dis fircasi, aksam hemen yenisiyle fircalicam dedi ve iyice fircaladi dislerini :)

Boyalari en önce yazmam lazimdi aslinda, kizim görünce resmen atladi ve hemen acar acmaz boyama defterinde denemeye koyuldu hepsini :D Dün aksam bayagi bir süre boyama yaptik o boyalarla :)

Vee bir kitap "Peygamberimiz Kadinlara Nasil Davranirdi?". Ben bu kitabi gecen hangi blogta yorumlamistim, esime bulsamda alsam biraz örnek alirdi falan diyede yorum yazmistim, kitap kapima gelince inanamadim yaa, dilegim gerceklesmis gibi oldu :D Evde degil kitap suanda esim is yerine götürdü vakit buldukca okurum dedi, sonrada ben okuycam insallah :)

Ayyy hepsi birbirinden güzel seyler baksaniza, birde renkli renkli tam benlik :P

Zeynepcim bende insallah bu ay degilde bir dahaki aya ancak yazabilirim cvp ;)

Cok cok tesekkür ediyorum buradanda, sevgiler :)

19 comments

Adsız
8/10/09

tebrikler diger sinavlarida basarirsin insaallah,

hediyelerinizide güle güle kullanin,
kitap insallah faydali olur biseylerin düzelmesinde diyorum :)

ohhh maşallah süprizler yağmur gibi yaşsın hayatında hep böyle.
birde şu ev konusunda sevindirici haberler gelince herşey harika olacak.

Ma$allah : ) Hadi bakalim, yolun yarisini gectin bile : )
Zeynep melikenin paketide cok ho$. herseferinde gordugumde cekiniyorum utanioyrum, ben halen kimseye bir post hazirlayamadim :(

Ayakta alkışladım seni, başarılar aynen devam etsin inşallah :))

canım ne güzel haber bunlar çok sevindim. inş. hayırlı olur ve diğer sınavı da başarı ile atlatırsın.
bu arada zeynepciğimin hediyeleri de harika. ince ruhlu arkadaşım benim, cidden ben de çok seviyorum zeynep'i. güle güle kullanın. hep mutlu kalın...

8/10/09

KOCAMAN TEBRİKLER KELEBEĞİM,DEVAM HEDİYELERİNİZİ D İYİ GÜNLERDE KULLANIN.ÇOK GÜZELLER

Adsız
8/10/09

ceydacııım öylee dısardayken nete girdiim bloguna baktım hemen okuyamadım pek ama göz gezdirdiimm senii görim istediim sınavlarına cok sevindim canıım anladıım kadarıyla su sıra cook cook mutlusun hep mutluu ol güzeel mektup arkadaşım öpüyorum senii


NnEvV

hadi gözün aydın,darısı diğer sınavın başına canım..

Canım maşallah hadi gözün aydın:)))

9/10/09

sınavının sonucunun başarılı olmuş olmasına çok sevindim canım,devamını diliyorum inş. başarılarının.
ve ne mutlu bana,yüzünüzde gülümse olmasına vesile olduysam,iyiki varsınız:)

kalbin temizmiş kelebekim;)
valla süperrrrrrr:)) en en güzel hediye..gönderenden allah razı olsun..bu kitabın yazarının başka kitapları da var..peyg.çocuklarına nasıl davranırdı.peyg. nasıl bir babaydı adlı ve daha varmı tam bilmiyorum.internetten bakabilirsin..akıcı bir uslubla çok hoş;)
sınavların için de çok sevindim..rabbim gönlüne gre versin:)
hayırlı cumalr cnm..
kızını pöptüm:)

Canım ilk önce tebrik ediyorum seni!hediyelerin çok güzel iyi günlerde kullan.Her iki sevincinide paylaşıyorum.En kötü günün böyle olsun.
Hayırlı bir hafta sonu geçirmen dileğiyle!
Sevgiler...

inanmak başarmanın yarısıdır lafını çok severim.sınavı kazandığına çok mutlu oldum.darısı diğer sınavlara:))

öncelikle tebrik ederim sizi...

Ya bu hediye olayı nasıl oluyo anlayamıyorum...Ben yazınızı okuyunca düşündüm de ben can ciğer arkadaşıma böyle güzellik yapmamışım.(artık yapıcaam)Blog arkadaşlığı nasıl bu seviyeye ulaşabiliyor ben henüz acemi bi blogcuyum da...Bilmiyorum pek bu işleri.Ama okuyunca çok hoşuma gitti.Takdir ettim sizleri...Allah muhabbetinizi artırsın.

Not:yaa beni de aranıza alsanıza:)


Sevgiler...

10/10/09

oh sevindim hayırlı uğurlu olsun inş. ötekilerde geçersin hediyelerini güle güle kullan:)

Çok hoş ya.. güzel haberlerinin devamını merakla bekliyorum.. En çok da üniversite meselesini.. kızının ve senin hediyelerin de çok güzel.. güle güle kullan.. Ne güzelmiş düşünen, düşündürten :))

Sınav için tebrikler,o sınav günlerini geride bıraktığım için şükrediyorum:))
Hediyelere gelince..Ne kadar zevkli hediyeler bunlar,bayıldımm.Her biri özenle seçilmiş olduğu belli,rengarenk ,cıvıl cıvıl.Güle güle kullanın..

Canım çook çookk tebrik ederim. Bravo sana. Hem gurbette, hem anne, hem de başarılı bir öğrenci. Hediyeler de pek güzel görünüyor burdan. İyi günlerde kullanın. Sevgiler.

tebrik ediyoruz çok sevindik senin adına:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top