13

2010 ne getirsin?


Asagidaki morali bozuk yazimda bana destekleriniz icin tesekkür ediyorum, bu arada beni hep takip edip ilk msjini yazan Anne Panda'yi da tanimis oldum bu sayede :)
Iyiki blogum var, iyiki sizleri taniyorum güzel yürekli insanlar!
Geleyim yazacagim baska konuya,
Örgüleriyle bizleri hayran birakan Örgücü Nine beni söbelemis :)

2010'dan beklentilerim neler?

Beklentim önce saglik, sonra huzur.

Bunlardan baska birkac tane daha siralamam gerekirse;

Esimle, cocugumla mutluluk dolu günler gecirmek.

Ögrenim hayatimda basarili sekilde ilerlemek ;)

Yapmadigim yeni seyler denemek.

Bolcaaaa sürprizler :)

Yeni kafa dengi insanlar tanimak. Insanlara faydali seyler yapabilmek.

Dinimi daha derin yasayabilmek.

Dis tellerinden kurtulmak :S

Bazi cilginliklar yasamak :P

Türkiye'ye gidebilmek (ögrenimden dolayi bu yil biraz zor gibi gözüküyorda).

Ilk aklima gelenler bunlar oldu. 2009 um 2008 e göre iyi gecmisti, 2010 dahada iyi gecer insallah. Allah hepimizin gönlüne göre versin herseyi.

Nevbahar seni mimliyorum yine :D Ve isteyenler cevaplayabilir ;)

13 comments

31/12/09

Bütün istek ve dileklerinizin gerçekleşmesi duasıyla.

=)

31/12/09

Sevgili kizim bende senin dileklerinin gerceklesmesini diliyorum senin icin:)

Adsız
31/12/09

mutlu,huzurlu,sağlıklı yıllar canım:)

31/12/09

tüm dualarınızın kabul olaması dileğiyle..
2010 size mutluluklar getirsin..

31/12/09

BİRAZ İYİSİN GİBİ GÖZÜKÜYOR PENBE GÜLLERLE.AMAN NİNEM ÇOK İYİ VE ÇOK MUTLU OL.AMA ANNE OLDUÜUNU UNUTMA SEVGİLER MULULUK SAĞLIK DOLU KOCAMAN BİR ÖMÜR.HAYIRLI YILLAR.

Canım heriey gönlünce ve dilediğince olur inşallah.

Mutlu Yıllar. Sevgiler.

Tüm dileklerinin gerçekleştiği,mutluluğunun daim olduğu,sağlıklı,huzurlu bir yıl olsun canım.
Allah gönlündeki muradı versin.
İyi seneler

Umarım ne güzel geçti diyebileceğimiz, ilmimizi artıran, gönlümüzü coşturan ve unutamayacağımız anlar bırakan bir yıl geçiririz :))

bütün dileklerin ve daha fazlası yeni yılda gerçek olsun;)

31/12/09

ALLAH HERŞEYİ GÖNLÜNE GÖRE VERSİN SEVGİLER MUTLU YILLAR...

Mutlu yıllar...

Sevda
7/1/10

insallah tüm hayirli dileklerin kabul olur

Sevda
7/1/10

hayirli seneler

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top