23

Kolum agriyor

Moralim yok biraz...
Haketmedigim sekilde davranis görmek beni üzüyor.
Farkettim ki ben adim atmazsam ilerlemiyor bu yol, durdugumuz yerde kaliyoruz.
Artik öyle an oluyorki patlama noktasina geliyor insan, icinde birikenleri kusuyor bir sekilde..
Biriktir biriktir nereye kadar, bununda bir kapasitesi var ve doluyor birgün...

Allah cok iyi biliyor icimdekileri, cabalarimi, anlasilmak icin yirtindigimi...
Hala buna ragmen anlasilamamak.
Kalbim kirildiginda geri kazanilmasi icin basit seylerden öte birsey yapilmamasi...

Gözyaslarimin pek öneminin olmamasi...
En aci olan ise, bu tip olaylari etrafta görünce onlarin tepkilerinin baska oldugunu görmek.
Bir bayan olarak, bayan olmanin zerafetini yasamak istiyorum bende, simartilmak istiyorum yeri geldigince, göz yaslarima kiyilmasin istiyorum...

Suratsizsam palyaccom olunsun istiyorum güldürülebilmek icin...

Gönlüm kirik birakilmasin, hemen tamir edilsin istiyorum...

Kapidan kovsan bacadan girilsin istiyorum...
Bunlar bencillik mi? Ama bunu yapamayanlarda bencil o halde, kendilerini düsünüp yapmadiklari icin...
Bayanlarin beklentisi daha fazla olur, cünkü bayanlar daha hassas, duygusal.
Bunlari gören her kadinda eminim sefkat dolu, sevgi dolu olur..

Nasil tepkisiz ve kötü kalabilirki zaten...

Arka kapinin mandali gibi hissettirilmemeli bir kadina, degerli oldugu hissettirilmeli...

Ben yürümezsem bitmiyor bu yol, öyle duruyor.
Yoruldum, yürümek istemiyorum.

Kolum agriyor, sol kolum...

Not: Resim alakasiz, kötü yaziya renk katsin istedim, öyle esti icimden...

23 comments

Adsız
29/12/09

canım lütfen sakin ol..sen ki bana bu konularda hep destek oldun yorumlarınla,önerilerinle..eminim düzelecektir..gelip geçicidir..iki cins arasındaki bu duygusal farklılıklar zaten sorunların kaynağı..hiç üzme kendini..mesela kendin için bir şey yap bugün...seni gerçekten mutlu edecek bir şey..ben öyle yapıyorum işe yarıyor..alışveriş mesela :)sevgiler..

canımsın, sıkıntının geçmesini,isteklerinin kabulgörmesini ve dilediğince yaşamanı diliyorum. seni seviyorum...

Adsız
29/12/09

yazındaki tasvirleri belkide en iyi anlayanlardan bir benim....

29/12/09

Sultan'ım o kadar güzel dökülmüş kü yüreğinden sözler ben sadece altına imza atabiliyorum. Bazen bu duyguyu her kadın yaşıyordur eminim, emek verip değer verip karşılığını alamamak.. Ama şu da bir gerçek ki eğer karşılığını alamadığını düşündüğün şey eşine karşı olan sevgin ise; erkekler ne kadar romantik ya da duygusal bla bla bla olurlarsa olsunlar hepsi odundur şekerim :) Bunu aklından çıkarma. Onlar bizim kadar ince ve detaylı düşünemezler bu tür şeyleri. Hakkın olanı alamadığını düşünüyorsun ya, o aslında sana haksızlık yaptığının bile farkında değil biliyor musun? Aaaah ahh nerde peygamber efendimiz gibi ince yaradılışlı şefkat, sevgi ve merhamet abidesi erkek bu dünyada? :)

29/12/09

Merhaba değerli arkadaşım;
Herşeyden önce kadın yaratılış itibariyle oldukça hassas ve şefkate muhtaç. Eğer karşındaki kişi sana bu değeri göstermiyorsa o seni haketmiyor demektir. Eğer haketmiyorsa o ilişki için çırpınmak boşuna. Sadece kendini yıpratırsın bu ise kendine haksızlık olur.
Sana tavsiyem üzülme diyemiyorum üzüldüğünü oldukça iyi biliyorum. Gözünü aç ve etrafına bak, seni seven sana değer insanların var olduğunu anlayacaksın.Senin sevdiğin değil seni seven ancak mutlu eder seni yani biz kadınları...

29/12/09

KELEBEK KIZIM SAKİN OL.ANNA DEMEK EŞ DEMEK NE YAZIK Kİ O İSTEDİKLERİNİ İÇİNE GÖMEN DEMEK.HAYAT ÇOK ZOR EŞİNİN DE DIŞARDA İŞ YERİNDE NELER YAŞADIĞINI DÜŞÜN VEDE KARAMSAR OLMA.O DA SENİ SEVİYOR ÜZMEK İSTEMİYORDUR.EVLİ OLMAK FLÖRT DEVRESİNE NİŞANLI OLMAYA BENZEMİYOR.ALIŞACAKSIN BAZI ŞEYLERE KIZINI AL SIMSIKI SARIL ÖP ÖP ONU BAK NASIL KOLUNUN AĞRISI KALMIYACAK.GEÇER BUNLARIN HEPSİ ÜZME KENDİNİ YENİ YIL YEPYENİ BİR YIL OLSUN İNŞALLAH

29/12/09

1. resim alakasiz degil - tarkan yazdiklarini okuyor sanki!

2. bazen ikilime giriyorum...insan veya bir kadin - ayrica haklari. o haklar nerede yazili? yazili olmasi gerekiyor mu? peki bizim davranislarimiz? digerleri. erkekler. onlarin hakki? sonra kirilmalar, cogalmalar ve herseyin sonunda kabullenmeler. emin degilim ama icine atinca da düzelmiyor...hatta daha da kötü oluyor. bundan dolayi aninda kus...

bilmiyorum insan iliskilerine belirli birsey konduramiyorum.

İnsan ne yapacağını şaşırıyor yahu.
Alttan al al al nereye kadar. İçine atma kus o da olmuyor.
Sanki herşey grift bir bilmece.

Ama her ne olursa olsun insanın canının sevdiği tarafından yakılması çok zor bir şey..

Allahım sen bu erkeklere bizleri anlama kabileyeti, bizleri hoş tutma potansiyeli ver..

29/12/09

Evli olduğunuzu bilmiyordum işte o zaman yukarıdaki yorum olduğu gibi değişir:) Biraz sabır ve içinde bulunduğun durumun eşinle paylaşarak geçeceğini düşünüyorum. Allah yar ve yardımcın olsun. İnşallh bu durum geçer ve feraha kavuşursunuz.

göz yaslarima kiyilmasin istiyorum...

aman allahim ne guzel bir soz bu! Tam benlik. Ifade edemedigim, anlatamadigim birseyi sen ne guzel cumleyle anlativermissin.
Yazinin her bir keilmesine bende imzami atiyorum canim. Sanki icimi okuyormussun gibi. Eger bir gun kendimi yine kotu hissedersem inan yazini alip kopyalayacagim, o kadar beni anlatiyor ( bir zamanlar) ..


gececek canim ..

29/12/09

Çok güzel kalbin var bence.. bir o kadar da narin. üzülme.. biliyormusun, belki de hepimizin başından geçiyor böyle şeyler.. bizim hislerimize de tercuman oldun sen. bak, her şeyi zamana bırak.. dua et bol-bol.. Seni anlayan, seven Allah var! e kızın da var elhamdulillah! üzülme bak.. zaman her şeyin ilacı.. duaya devam.
P.S. hep izliyorum blogunu, yorum yazmak bu güne kısmetmiş.
üzülme sakın!

canım ne derece doğru karışmak bilemiorum ama tek tarafı bi şeyler için çabalamak çok yorucu ve bence herkes hakettiiği değeri görmeli..

of içim buruldu şimdi benim :( yakın olsakta şebeklik yapıp güldürebilsem seni keşke..
canım benim eminim eşin seni çoook seviyor..sadece erkek olmasından kaynaklı olarak senin istediğin düzeyde gösteremiyordur belki bazı şeyleri..inşallah herşey senin istediğin gibi olur en kısa zamanda.öpücükler burdan canım

Ne kadar güzel ifade ediyorsun duygularını.Ama herkese olur bazen böyle.İnşallah en kısa zamanda huzura kavuşursun.Gelip geçiyo. İnsan hep unutuyor

Anlattıklarınız sen-ben değil de bir nevi kadın-erkek problemi. Çünkü çoğu kadının derdi anlaşılmamak. Fedakarlık yapan, alttan alan sadece bir taraf oluyorsa yıpranan da yine o oluyor. Diğer kişi de yine kıymet bilmemeye devam ediyor. Bence fırsat kollayarak en güzel anlar yakalanmalı ve içimizi, duygularımızı, hissettiklerimizi iyilikle, güzel bir dille eşimizle paylaşmalıyız. Çünkü çare uzaklarda değil. Yeri gelir Efendimizin (sav), yeri gelir sahabe efendilerimizden birinin hayatı evliliğinizi cennet köşelerinden biri haline getirir. Muhabbetle, duayla..

30/12/09

canım bu istediklerini eminimki tüm kadınlar ister başta bende ama olmaması yani beklenti içerisine girilince hayal kırıkları daha fazla olur ve sol kol daha çok ağrır ama sen kendinden eminsen kendine güvenin tamsa gerisi teferruat sen onalrın seni önemsemesini bekleme öyle veya böyle yapmalarını bekleme tam olarak sorununda ne olduğunu bilmiyorum ama beklentiler fazla olduğunda hayal kırıklıklarıda fazla oluyor sen seni mutlu edecek kendini iyi hissettirecek şeyleri yap bırak başkaları yapmak istediklerinde yaparlar zaten

inş yeni yılda çok daha iyi olursun
sağlıkla huzurla mutlulukla devam etsin canım sağlığımız varsa gerisi boş aslında ve bunuda sadece hasta olduğumzda anlrız başka bir pencereden bakmayı dene birazda belki işe yarar

yaaa ağlama
rsil erkekler topu aynı....
argo olacak ama...
biz kadınlar detay isteriz mantıkta anlarız duyguda anlamayısçünkü seilmek isteriz
çünkü kusana kadar ilgi isteriz çünkü önceden böyle alıştırıldık ruhen
çünkü küçücük bile olsa hatırlanmak isteriz
bazen bir an isteriz sadcemutlu olmak için bir an..
biz kadınları mutlu etmek ne kadar da kolay ama bir o kadar da zor...

Demek istediklerimi yukarda arkadaşlar yazmış. Yazın sanki beni anlatıyor. Ben de sana şöyle diyorum:" AMMAAAANNN BOŞŞŞVERRRR" Al kızını çık dışarıya, kafanı dağıt.

30/12/09

MİMLEDİM SENİ KELEBEK ALIRMISIN

31/12/09

Güzel ablam üzülme sakın.Biliyor musun ben seni hep kendime örnek alıyordum,çok güzel bir eviliğin var ne bileyim sanki sen hiç üzülmüyormuşssun sanıyordum ama her insan gibi senin de sıkıntıların varmış off çok üzülüyorum biliyomuusun bende de çok sıkıntılar var da bloğa yansıtmamayı öğrendim :) ama sen dök içini üzülme kıs biz seni ve Dilanur'u çok seviyoz.Erkekler hepsi gerçekten bencil,hödük aman bana zaten bir dokun bin ah işit boşver demeyeyim hadi :)

1/1/10

canım üzüldüm böyle hissetmene sni böyle hissettiren bir erkekse yani eşinse malesef erkekler farlı düşünüyor ve aynı şekilde hissetmiyor sanırım konusarak ortak bir noktada buluşmalı ve olayların seni nasıl etkilediğini iyice ifade etmelisin

2/1/10

Kelebekim bu nasi seffaf bir yaziydi boyle, duygularini ne guzel ifade etmissin...Ben yazdigin gun okumayi atlamisim sanirim, daha simdi gordum ve okudum...Ve belki de benim bunlari okumaya bugun ihtiyacim oldugundan o gun goremedim... ayni seyleri hissediyor ve istiyor olmamiz ve yorumlardan gordugum kadariyla pekcok arkadasin boyle dusunuyor olmasi sanirim azda olsa rahatlatiyor bizi degil mi? eee sikintilar paylasildikca azalmiyor muydu dimi ama:))

Canim benim insaallah simdi daha iyisindir...anladigim kadariyla duygusal hayatimiz birbirine benziyor, bazen cok keyifli, mutlu ama bazen dibe cokmus, bitmis bir vaziyette...ama biliyormusun, insan anne olunca nedense ikinci duygu durumunda oldugunda cok belli edemiyor, yavrulari icin daha guzlu olmak zorunda oldugunu biliyor...

uff cok yazdim ve hatta da karisik yazdim sanirim ama anladin ins. beni...

Dua...dua...en guzeli de bu olsa gerek dimi...

Sevgiler canim...

Sevda
7/1/10

herkesin bir derdi var durur icerisinde napacaksin iste hayat hep iyi seyler olsa kiymeti olmazdi belki

her serde bir hayir vardir insallah kisa zamanda hayirlisinida bulursun :) ALLAH yar ve yardimcin olsun

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top