5

My Glow


Sevgili Ayci beni mimlemisti simdi bloga yazasim varken bunuda cevaplayayim :)

Kullandigim parfüm: J.Lo My Glow kullaniyorum bir aydir falan. Aslinda bunu almama sebep agir olmayan hos kokusu ve sisesinin hoslugu :P Ben devamli ayni kokuyu kullanamam, degistiririm ara ara.

En son izledigim film: Tesadüftürki bende Ayci gibi en son Ice Age 3 izledim. En son arkadaslar arasi bir bulusmada, kiziminda yanimizda bulundugu göz önüne alinip bu film izlenildi ;)

Vazgecemediginiz giyim markasi: Marka falan yok bende, neyi begenirsem ;) Hatta öyle asiri abartili fiyatlari olan magazalarin icine bile girmem. Son zamanlar NewYorker'dan aliyorum, cünkü görümcem calisiyor ve belirli oranda indirimli alabiliyorum ;) Ayrica her defasinda kafama göre birseyler buluyorum orada :)

Okudugunuz kitap: "Dost Kazanma ve İnsanları Etkileme Sanatı" ni okuyorum. Birkac kitap bir arada okudugumdan...Kitap cok akici ;) Bundanda birseyler yazarim belki altini cizdiklerimden ;)

Sac ve Göz Rengi: Koyu kahve-koyu kahve
Benim icin önemli olan 5 yer: Evim, Türkiyem, Cennet, Yatagim ve sevdiklerimin yani.

Wishlist: Dilegim saglik, huzur ve günlerimi gercekten farkinda yasamak ve hayirli bir ölümle iyi bir insan olarak bu dünyadan göcmek. Ayrica arkamda iyi yetistiridigim bir cocuk birakmak.
Isteyen bu mime cevap verebilir ;) Hee aklima geldide Nevbahar mimleri cok seviyormus onu mimlemeden gecemiycem :P

5 comments

25/12/09

vieln dank kelebekcim :)

canım cuman hayırlı olsun öptmmm

ay yemine derim yazını okumadan sonuna baktım heyecanla aceba beni mimlemiş midir diye:) mimlediğini görünce de bir gülümsedim görme:)))
ne olacak benim bu mim sevgim yaw:)))))
Teşekkür ederim şekerciğim en kısa sürede cevaplandıracağım:)))
öpüldün kocuman...

26/12/09

güsel dileklerine katılmamak mümkün değil:)
sevgiyle kucaklıyorum seni,bugün aşure günü,ne güsel bir aydayız aklıma geldide şimdi,yeni yılımız hayırlı olsun hepimize inş...

26/12/09

Canımcım ne güzel cevaplar ömrü hayırlı bi ölümle tamamlamak Rabbim hepimize nasip etsin,sevgiler,öpücüklerr !

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top