11

Yayilin cimenlere

2010 'a yeni girmisken belki önümüzdeki günleri iyi degerlendirmek adina hatirlatma yapacak bir yaziyi paylasmak istiyorum. Cok sükür listedekilerin hepsine olmasada bayagisina olumlu cvp verebiliyorum :)

Bu yılınızı iyi geçirdiniz mi?
Sağlıklı olduğunuz için hiç sevindiniz mi?
Bu yıl hiç gün ışığı ile uyandınız mı?
Kaç kez güneşin doğuşunu izlediniz?
Bir neden yokken kaç kişiye hediye aldınız?
Kaç sabah yolda bir kediyi okşadınız?

Bu yıl yeni doğmuş bir bebek parmağınızı sıkıca tuttu mu hiç?
Ve siz onu hiç kokladınız mı?
Yaz gecelerinde ne çok yıldız olduğuna hiç şaşırdınız mı?
Kendinize bu yıl kaç oyuncak aldınız?
Kaç kez gözlerinizden yaş gelinceye kadar güldünüz?
Yaşlı bir ağaca sarıldınız mı bu yıl?
Çimlere uzandığınız oldu mu?
Çocukluğunuzdan kalan bir şarkıyı söylediniz mi hiç?
Hiç suda taş kaydırdınız mı bu yıl?
Kaç kez kuşlara yem attınız?
Bir çiçeği dalındayken kokladınız mı?
Bu yıl kaç kez gökkuşağı gördünüz?
Ya da hediye alan bir çocuğun gözlerindeki ışığı?
Kaç kez mektup aldınız bu yıl?
Eski bir dostunuzu aradınız mı hiç?
Kimseyle barıştınız mı bu yıl?
Aslında mutlu olduğunuzu kaç kez farkettiniz bu yıl?
İyi bir yılın, bunlar gibi bir çok küçük şeye bağlı olduğunu hiç düşündünüz mü bu yıl?

Yeni yılda düşünün!
Baharda hemen yayılın çimenlerin üzerine...

Acele edin, er veya geç; çimenler yayılacak üzerinize...


Can Dündar

11 comments

ne kadar guzel bir anlatim ne guzel ifadeler,can dündarin kalemine paylastigin icin gönlüne saglik...

2/1/10

Acele edin, er veya geç; çimenler yayılacak üzerinize...

hepsinin özeti bu son cümle olmuş sanki kendimize gelmemiz ve hayatı israf etmeden yaşayabilmemiz adına :)
yeni yıl hayırla gelsin hepimize inş.:)

er yada geç çimenler yayılacak üzerinize...
fena salladı...:(

ne yalan söyleyim... neredeyse hiçbirini yapmadım...

Şanslı kişiler arasındayım sanırım ben de çoğunluğuna olumlu ve güzel cevaplar verebiliyorum :)

belki de bu mim olmalı :)

mim mim dolaşmalı bloglarda herkes bir düşünmeli :)

çok güzel bi yazıymış..

hımssss.. e cevapların çoğu olumsuz çıktı bende..:))

ama geçti, önümüzdeki yıllar daha güzel olur hepimiz için inşallah..

can dündar her zaman ki gibi döktürmüş.

3/1/10

Etkinliğimize davetlisiniz...
4-5-6-7-8-9-10-11-12 yaslara kadar süveter, atki, sapka bere, yelek, hirka, yani ne örebilirsek örmeye calisacagiz, örgü oldugu icin tam kis zamani bir faydasi olur düsüncesiyle 1 ay gibi bir süre koyduk...

Sayi yok yani istedigimiz kadar örebiliriz yani 27 Aralik 2009- 30 ocak 2010 tarihleri arasinda etkinligimiz baslamistir, ve sayi yok arkadaslar istediginiz kadar örebilirsiniz, 1-2-3 hic fark etmez, sonucta ihtiyac sahibi cok kisi oldugu icin direk magazaya gidicek bu yapilanlar.

Etkinliğe katılmak isteyenler benimle iletişime geçebilirler.Hatta isteyen her arkadaşım bannerini blogunda yayınlayabilir ve çok da sevinirim katılımınız olursa, aslında benden çok bu örgülere ihtiyacı olan çocuklar sevineceklerdir.

cok sukur ben de bir coğuna evet diyebiliyorum, onumuzdeki yıl daha da fazlasına evet diyebilmek dileğiyle sevgiler

şükretmemiz gereken ne çok şey var aslında kelebekcim düşündürücü bir yazı çok sevdim :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top