11

Bekledigim posta geldi

Epey oldu yazmayali, en son hastaliktan falan yazmistim ve suanda henüz tam iyilesmedim desem :S Bogazlarimdan sonra bir grip gibi basladi ve sinüslerin bulundugu kisimlar iltihaplandi. Burnumun kenar kisimlari yani iltihapli olunca hem ates yapti hemde bas agrisi. Allah'im sürekli bas agrisi cekmek ne zor, cok bas agrisi cekenlere kolaylik ver!

Cok sükür agrilarim ve atesim gecti ama iltihaplar henüz bosalmadi burnumdan azcik daha zorum var. Bu arada okuldan geri kaldim biraz tabii, gecen hafta bir gün artik kötülesince ciktim eve geldim gelis o gelis :S Sinav vardi gidemedim ve bugünde ilk sunum olacakti onada gidemedim tabi. Haftasonu görümcemin nisani vardi onada gidemedim. Kismet degilmis hepsi ne yapalim. Saglik olsunda gerisi hic mühim degil diyorum artik. Persembe günü yine okula baslamayi planliyorum eger sagligim daha iyiye giderse simdilik orta halliyim. Bu kacirdigim sunumuda o gün yaparim digeriyle birlikte. Yogunluga aliskin olmayan insan cabuk mu yikiliyor acaba? Birkac ay alismaliyim sanirim, birazda bünyem zayif olmali, sporda yapmiyorum. Spor yapmayi cok istiyorum, herhangi birsey, yeterki düzenli birsey olsun. Insallah bunuda yapabilirim zamanla...

Esime cok tesekkür ediyorum bana elinden geldigince bakti ben hastayken, evdeki isleride ehh erkek haliyle yapabildigince yapti :P Yalniz birkac cesit yemek yapmayi ögrenmesi gerektigini daha iyi gördüm, yani böyle durumlarda sadece corba da olmuyorki hep, kendisi bunu kavramistir umarim :P

Bu telas, hastaligin arasinda bir güzellik var :) Aslinda en cok onu yazmak icin girdim, yoksa bloga yazacak pek halim yoktu.

Bekledigim postam geldi :) Evet acikliyorum ne oldugunu :P

Esarp siparis etmistim sevgili Ilkay'dan, ödeme sonrasi hemen paket elime ulasti ;) Hemde öyle güzel paketlemiski, zarifligini yansitmis pakete ;) Kendinden de birseyler eklemesi beni dahada mutlu etti, 6 pecete ve fiyonklu kürdanlar :)(Resimde kürdanlar pek iyi gözükmüyorlar öyle güzellerki ). Evimizin koltuklarida kirmizimsi, sanki biliyormus gibi rengi tutturmus :) Özel bir misafir agirlamamda artik bunlari kullanicam ;) Ben böyle seylere pek önem vermem normalde :S Ilkay'in sayesinde önem vermeye basliycam sanirim :)

Yalniz yeni getirdigi esarplar daha güzeller, gözüm kaldi :S Bir süre birsey almiycam diyorum ama bakalim dayanabilirsem :P Özellikle gurbette yasayan basörtülü bayanlara tavsiye ediyorum Ilkay'in esarplarina bir baksinlar :)

Ugrayan, ses veren herkese cok tesekkürler. Özellikle Ayse Gelin'e ayri tesekkür ediyorum cnm beni merak etmis :) Sevgiler

11 comments

Çok geçmiş olsun canım.Allah acil şifalar versin.Böyle durumlarda eşlerin yardımcı olmasıda ayrı bir güzellik.Baş örtünü iyi günlerde kullan.
Sevgiler...

8/2/10

su grip geldi mi gecmek bilmiyor zaten - bence en kötüsü o vucütta ki kirginlik...tekrar bir ton gecmis olsun diyerek - yakin zamanda iyilesmeni istiyoruuuzz...yani cogul olarak bilemem, ama ben istiyorum en azindan :)

canım çok geçmiş olsun. eşarplarını da güle güle kullan.
inş sunumun da çok başarılı geçer. öpüldün kocuman...

güle güle kullan..güzel günlerde inşallah..
tekrar cook gecmış olsun

canım çook geçmiş olsun..başağrısı çok fena bişey benim anneminde migreni var hiç kalkamıyor başladı mı.her türlüsü kötü bu başağrısının bi an önce kurtulursun inşallah..
ve çok teşekkür ederim canım yazdığın güzel şeyler için :) güle güle kullan tekrardan :) çok sevindim sağsalim eline ulaşmasına,beğenmene..senin bana çok yardımın oldu ilk denemeydi seninle oldu çok da güzel oldu :)
sevgiler..

9/2/10

İyi günlerde kullan cicilerini..bende çok beğeniyorum bu eşarpları ve severek kullanıyorum:)

canım çok geçmiş olsun, inşaallah tez vakitte tamamen kurtulursun rahatsızlıgından...

9/2/10

HAYIRLI OLSU İYİ GÜNLERDE KULLANIN....

Canım benim, çok çok geçmişler olsun. Ahh bu hastalık durumları bizde de mevcut :/
Rabbim acil şifalar versin hepimize..
Cicilerine de bayıldım, sana çok yakışacak eminim :) Bir de öyle foto isterim bilesin :))

Gule gule tak örtün esarbini. Pozda ver :)
Gecmis olsun tekrar. Basarilar canim

MSN'de gördüm seni bugün ama annemle konuşuyorum yazmışsın birde meşgul pozuna girmişsin diye rahatsız etmim dedim:) Eşarbını sevsinler senin şeker bacım :))

18/2/10

herşey kaçmış gibi gelsede yerine gelir,yeterki sağlık gelsin geri,şimdi daha iyi olmana sevindim kelebeğim,eşarplarınıda güle güle kullan,sevgi ve muhabbetle dostum..
dilanurunda gözlerinden öpüyorum..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top