6

Bööööööö


Bööööööö desem ne anlarsiniz :P

Blog Ödülleri ( ödül kismi ööööööödül oldu bende ama :P ).

Her sene gündeme gelen bu blog ödüllendirmesine bu yil bende katilmak istedim.
Amacim yesillik olsun :S Yani blogumdan kesinlikle bir beklentim yok, zaten öyle olsa daha güncel olmasi icin cok cabalardim, bolca blog gezinip reklam yapardim...vs.
Kisaca onca blogun icinde yer almak istedim öylesine.

Birbirinden güzel bir sürü blog olacak eminim, bende oyumu kullanicam sevdigim bloglara ;)
Yani egerki orada benide görürseniz sasirmayin diye haber vereyim dedim :D

Siz zaten oylarinizi beni ziyaretle, yorumlarinizla veriyorsunuz her defasinda :)
Bu vesileyle blogumun tüm renklerine tesekkür ediyorum, yani sizlere.

6 comments

nasıl katılınıyo buraya.. gelmişlen oyumuda vereyim... bol şans

:)) çok tşk ederim güzel yorumun için... evet evet oldum üye ben...

12/4/10

bol şanslar:)))))

Merhaba canim, yaratici blogger odulunden bir tanesini de sana vermek istedim, tebrik ederim.
Sevgilerimle...

Canım ne güzel yapmışsın katılmakla. Bakmaya gidiyorum hemen. Sevgilerimle.

Başarılar dilerim :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli Ƹ̴Ӂ̴Ʒ

Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top