8

Emziksiz uyuyan güzel :D

Yuhuuuu kizim emzigi birakti diye müjde veriyorum sizlere :)
Yani bugece artik bir haftayi devirdi hatta birakali ;)
Genelde gece uyurken emiyordu ama bayagi bagimliydi.

Ayrintilara deginmezsem olmaz tabi :P

Kizimla emzigi birakma hakkinda birkac aydir konusuyorduk, iki gece emziksiz uyursa istedigi bir oyuncagi alacagima söz vermistim ;) Yinede hep erteliyordu, cocuk iste, kolay mi :)

"Anne yarin aksam deniycem" diye ertelerdi hep :) Bende " Sen bilirsin, nezaman birakmayi istersen sen karar vereceksin " dedim hep.

Gecenlerde hastayken (28 Mart), göz damlasini yaptirmama olayi vardi. Bende o kadar ugrasin sonunda damlayi yapamayinca, ama emzigini bu gece vermiycem damlayi yapmazsak deyiverdim. Yani cok sevdiginden yaptirsin damlasini diye. O kabul etti ama bu anlasmayi, damlayi yapmadi emziksiz uyumaya razi olarak :S

Bir sonraki gece ben bugece de yok emzik dedim, damla yapmadik cünkü dedim. Sadece gece uyandi biraz, bende tekrar acikladim neden emziksiz uyudugunu, cünkü damla yaptirmadigi icin diye..vs. Sesini kesti tabi.

Ücüncü gece "memeee" diye gülerekten bir söyledi öyle agzinin ucuyla yatarken :) Bende her sabah uyandigimizda " Kizim aferin sana, memesiz uyumayi cok güzel basardin, hem bak agzinda islak, pis uyanmiyorsun daha, tertemiz " dedim ona.
Bu geceleri saymaya basladi artik. Hatta babaannesine gururla söyledi ki " ben 4 gece memesiz uyudum" diye :)
Sonra artik biraktigini kendide kabullendi, memesizde uyuyabildigini gördü cünkü :)

Onunla röpotaj usülü birsey yaptim dün :)

Emziksiz uyumak nasil bir duygu kizim?

- Hic iii degil, biraz kötü :S

Peki emzigini özlüyor musun?

- Özlüyom, emesim geliyor ama emmicem daha :)

Pekala emzigi biraktigin icin mutlu musun?

-Mutluyum.

Yani özlesede memeyi biraktigini kabullenmis ;) Ayrica kendini daha büyük hissediyor sanki, böyle gögsü kabariyor gurur duyuyor :)

Oyuncak hediyemi hasta oldugumdan pek disari cikmadigimdan alamadim daha. Birlikte kisa süre icinde gidip birlikte alacagiz öyle anlastik :)

Geriye gece bezlenme isimiz kaldi :)
Hadi kizim sen bunuda basaracaksin insallah bu yaz mevsimi ;)

8 comments

Maşallah prensese. Bir gelişim basamağını da devirdiniz böylece. Darısı gece bezine...

Sevda
5/4/10

Masallah tebrikler gözün aydin abla insallah yaza onuda birakir cok tatlida masallah

suppeeer : ))))

Resimdeki o ayak kimin : ) Senin mi yoksa Dilanin mi? ehehe : )))

Cok sagolun dostlar :)

Aysecim kizimin ayagi, yakindan cekince birde yüzüklük olan ayakkabi minyatür olunca ayagi büyük göstermis sanirim :D

bir anne için ne güzel mutluluklar bunlar :)) maşallah benim dilanur'cuğuma

Adsız
6/4/10

çok tebriklr, gerçekten de büyümüş hanımefendi :)

mbati
11/4/10

Dayısı gibi biraz geç bırakmış :) Hatta ben daha geç bırakmıştım sanırım :D

20/4/10

5 yaşında anca bıraktırdım emziği.
doktorun hayal gücü sayesinde biraz korktu ama şükür bıraktı
birde gece biberonunu bıraktırabilsem :(

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top