4

Gülümse biraz, kendi kendine bile olsa...

Bugün yine herzamanki haftasonu edasinda bas ucumda kizimin Ipod'u mu almasiyla uyandim. Kendisi Ipod ile biraz ben uzatmalari yaparken oynayarak vakit gecirir.
Ben ama cabuk kalktim ohoo 9 saat uyumusum neyime yetmez düsüncesiyle. Haftaici 5-6 saat uyudugumdan en fazla, 9 pasa keyfi gibi geliyor :) Önce en sevdigim yer olan mutfagimin cam kenarina oturdum ve disariya baktim gözlerim gün isigiyla iyice acilsin diye.

Sonra yüzümdeki durgunlugu farkettim, "hani gülücük, gülmemen icin bi sebep mi var" dedim kendi kendime ve sonra disariya devam bakinarak gülümsedim iyice :)

Kizim grip..vs ufak tefek hastaliklar disinda saglikli cok sükür, bizde öyle. Evimiz var kafamizin üstünde, istedigimiz gibi olmasada ici yahut genisligi olsun ev evdir, icindeki huzur sicaklik olunca yetiyor ;) Esimin bir isi var orta derecede kazanci olan. Benim meslek edinme üzere gittigim ögrenimim var ve sinavlari hep gectim tüm zorluklara ragmen...Esimle zor bir dönem gecirdik ve simdi düzene girdik sayilir, onun cabalarini görmek cok güzel. Aniden cicek getirmeleri, ufak birseyde beni daha kirmak istemeyerek cabucak özür dileyisleri...Daha ne olsunki?

Yavas yavas kendime geri geliyorum. Icim yesillenmeye basliyor, renklenmeye basliyor...
Demekki insanin iliskisi cok önemli yasaminda bunu yasayarak görmüs oldum. Huzur olunca yuvada hersey cok daha iyi oluyor, o zaman pencereden bakis acimiz degisiyor hayata aniden.
Yani demem o ki bunlar cok kisa sürede kafamdan gecip gülümsedim mutfak caminin kenarinda.

Patates kizarttim, kahvalti daha cesitliydi herzamankinden...

Esim alisverise gidince bende hizli hizli evi temizlemeye basladim o gelince temizlikle vakit gecirmek istemedigimden.

Evdeki isleri bitirdim ve sonra birazda kendime cekidüzen veresim geldi.
Biraz renk katayim yüzüme diyerek saridan baslayip acik yesil, koyu yesil ve maviyle biten farlari kombine ettim gözümde :P Sonra yeni yikanmis saclarimi biraz kurulayip kivirma aletiyle kivircik kivircik bukleler yaptim. Üstümede cekince bir tunik ve tayt...

Esim eve girince kizim hemen "baba annemin gözleri parliyor bak" demeye basladi :D Öyle far pek kullanmadigimdan canli renkli ona da degisik geldi sanirim :)

Esimde görünce resmimi cekti telefonuna birkac :P Saclarimin kivircik olunca beni cok degistirdigini söyledi. Bende hem evi toparlamanin hem kendimi toparlamanin hemde haftasonu hep birlikte olabilmenin mutlulugunu yasadim.

Yemek yedik, oynadik, kizimi uyuttum, esimle cay icerek film baktik, PSP3 oynadik ve suan o hala birsey oynuyor :)

Eger cidden gecerli bir sebep yoksa gülümsemeyi ihmal etmeyelim yoksa yüzümüz öyle kalir gülmeyi unutmus sekilde...Ya da en kötü durumda bile bir sebep bulmaya calisalim, iyi birsey mutlaka cikar, cikmali...
(Blogumu yorumlariyla yalniz birakmayanlar cok sagolun ;) Her yorum sevindiriyor beni. Geri dönüs yapamiyorum bazen ama soru sordugunuzda mutlaka cevap vermeye calisirim kisa sürede ;) 500 takip edene ulasinca bende hediye etkinligi yapicam öyle hevesle bekliyorum :)Sevgiler hepinize blogumun renkleri...)

4 comments

Ceyda'cım olmaz mı yaa ilişki hayatın nerdeyse tümü bence.. başkalarını bilmem ama bende tamamen etkiliyor psikolojiyi.. iyi gidiyorsa uçuyorum, kötü gidiyorsa en dipteyim, depresyondayım :S Aslında bu kadar bağlılık ve düşkünlük ne kadar iyi bilmiyorum ama biri beni durdursun demekten kendimi alamıyorum :S

23/1/11

gülümsediğin günlerin her daim artması dileğiyle

23/1/11

YAZINI OKUYUNCA MUTLU HUZURLU OLDUĞUNU HİSSETTİM.İNŞALLAH HEP GÜLÜMSE KENDİNE.ÖPERİM ÇOK ÇOK

I am inspired, really:))
Ne kadar da güzel anlatmışsınız. Evet aslında gercekten öyle. Sorun olunca insan hepten soğuyor her seyden. Ama bir hikaye vardı, şimdi aklıma geldi. Belki bloğumda paylaşırım:)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top