8

9 = Sevmedim, 10 = ?


Kac gündür evlilik yildönümüm yakinda diyorum ve o gün geldi her beklenen günün geldigi gibi...
Simdi isterdimki esim buraya gelip aniden karsima ciksa elinde bir tanecik bir cicekle ve güzel birseyler fisildasa yüregime :) Bunu düsünmesi gülümsetti beni, gercegi nasil sevindirir kimbilir.
Halbuki bunun icin bir erkegin hicbir organizasyon yapmasi gerekte degil, sadece zaten olan vaktinden 1 bucuk saat ayirip birde cicek alabilecegi birkac euro, en önemlisi bunlari yapmaya istekli bir kalp...
Biz kadinlar inceliklere ne düsükünüz, yapimiz böyle. Hangi kadin bir jest görünce sevinmezki. Neyse konu bu degilde daha günüm bana neler getirecek bilmiyorum nasilsa :P
 Ama beklentimi mümkün oldugunca alcak tutucam üzülmemek icin.
Gecen yildan hic bahsetmek istemem ama belirtmeliyimki simdiye dek hayatimin en kötü yiliydi 2010.
 Zaten gecen yil buraya yazdigim evlilik yildönümü yazimdan da anlasiliyor.
Bu yil gecen yildan daha iyi ama yinede öyle bosluklar varki onarilmasi gereken.
Inatci, sabirsiz, Allah inanci olmayan, kalbinde kötülükler besleyebilen, kati ve fedakar biri olmasam biliyorumki suan bu evlilik bitmis olurdu! Bu benim sinavim dedim hep, biraz gayret olacak, sonu iyi olacak elbet birgün. Bazen oluyorki 'sen kimi kandiriyorsun' diyor ic sesim, bazense 'evet birseyler oluyor bak' diyor...Bu gel-gitler bir bitse bir otursa hersey yerine, insallah...
Ben evlilik yildönümü icin birsey yapmadim henüz ama haftasonuna birseyler planlamak istiyorum romantik ve özenli.
9 yil doldu ve 10 a ayak basiyoruz yarin :) Vay bee diyorum...
Seneye evlilik yildönümümde cok iyi seyler yazmak nasip olur insallah.

Not: Kizimi alip kresten evin önünde yagan yagmurun sevinciyle islana islana acele etmeden giderken esimle karsilastim."Unuttum sanma" deyip gitti gülerek. Eve girdim, masanin üzerinde bir buket cicek ve kalpli cikolatalarin oldugu kutu vardi :)

8 comments

yazınızın son cümlesine insaallah diyorum bende..umarım eşiniz sizi sasırtır ve hersey sizin için çok güzel olur..namazdan sonra sizin için özel dua edeceğim..bu benim sınavım demişsiniz bunun farkında olmanız allaha sığınmanız ne güzel..takdir ettim doğrusu..rabbim insallah mükafatınızı dünyada da verir ama dünya da vermezse insallah ahirettte fazlasıyla verir..

17/3/11

Allah daima saglik, mutluluk ve huzur versin.

sevgiler eli

Adsız
17/3/11

yıldönümünüz kutlu olsun..inş gelecek her yıldönümüz bir öncekinden daha güzel olur..Allah gönlünüze göre versin..sevgiler..

hayat surprizlerle dolu .. bitti dedigimiz anda basliyor bazi seyler .. sadece sabir sabir, daim sabir .. hersey gonlune gore olsun insallah bu 10. yilda .. allah sabrinin karsiligini eminim vericektir .. benimde 2006 omrumun, evliligimin hatta hayatimin donum noktasi olmustu o kadarki sadece olmek icin dua ediyordum .. donup ardima baktigimda sadece minicik bi sizi hissediyorum 2006 ya dair .. zaman herseyin ilaci .. tum dualarin dileklerin isteklerin dilerim gercek olsun ;))

canım umarım herşey çok güzel olur,

malesef kadınların inceliği hassaslığı erkeklerde yok
10 yıl dile kolay demek ki seni seven bir eşin var sen de onu seviyorsun ki bir sürü fedakarlık yapıyorsun

kadınlar çok verici oluyor evlilikte
sadece tek taraflı da yürütmek zor tabi haklısın
erkekelerin bize karşı hassas davranmasına ihtiyaç duyuyoruz
eminim sen de eşin de evliliğinize önem veriyorsunuzdur
bir de kızın var, ne güzel

herşeyin daha güzel ve sevgi dolu olmasını diliyorum
10. yılınız kutlu olsun

bazen hiç ummadığımız kadar kötü gider her şey ama bir bksrsın ki hiç ummadığın anda da güneş çıkmış her şey geride kalmış.
Her şey gönlünce olsun tüm iyi dileklerim seninle olsun
sevgimle

Adsız
23/3/11

bende oncelıkle tebrık ederım.10.yıla gırıyorsun ve bu az degıl.koca bır omur gecıyor.umarım esın senı yanıltır ve sende bana suprız yaptı dıye bıze yazarsın.hersey gonlunce olsun.sabrın sonu selamettır.

24/3/11

o cicek ve cikolatya ben bile sevindim canim ya ;))
bana ne oluyorsa dimi,
ama ne yapayim blogunu takip ediyorum ya arkadasiz iste ;)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top