6

365 Melek

Posta kutuma bir sevgi kelebegi kondu :) Epeydir posta almamistim kimseden.
Ama bunun yeri apayri oldu bende. Mezun olmama annem gibi sevinmis birisiydi cünkü karsidaki.

Sünter Anne, sana cok tesekkür ediyorum. Artik biliyorumki beni benim gibi anlayan biri var uzakta bile olsa kendini bana hissettirdi. 365 tane melek yanimda olacaklar (bir tane melek kötü birseyden korudu bile bizi senin postani aldigim gün hemde...) Kizimida unutmamissin, bir bos zaman ugrasimiz daha oldu sayende :)

Sevgiyle, saglikla ve huzurla kal hep.


****************************************************

Asagidaki Yarismayla Ilgili :
Yarismaya katilim devam ediyor henüz 6 kisi olmus baktimda. Katilmak istemeyen, konu disi yorum birakan yahut blogu olmayanlar dahil edilmeden. Bakalim bir hafta daha var sayi artacak mi :)
Katilmis olanlarin isimlerini yaziyorum :

Neseli23
Zeynep78
Sevdanin Dünyasi
Benden Mütevellit
Dolunay
Ev Kusu
Ece
Cilgin Eltiler
Ibalci32
Gizemli Tosbaga
Tugbatugba
Pasam41
Agonya82
Sihirlimavi
My Life
Bengecemavi
Yok mu sayiyi arttiran?
Hediyeyi göndermeside bana aittir, size kalan sadece katilmak :)

6 comments

5/6/11

annemin ismini okuyunca şaşırdım, hiç anlatmamıştı bak oysa - fakat o yapraklı kartı eve gittigimde görmüştüm ve ne kadar güzel kime gidicek acaba diye düşünmüstüm meğersem sana ;)

sevindim ;)

Sünter anne'nin bu ince düsüncesine hayran kaldim!! Sanirim bu yüzden ona Sünter "Anne" diyesim geliyor... her günün mutluluk dolu olsun canim!

süper kadın bu sünter
nasıl gönlü zengin
çok mutluyum onu tanıdığım için
hayırlı mezuniyetler canım

Ceyda Sultan ablam ne güzel mektuplaşmaya devam ediyorsunuz.

Bu konuda kendime çok kızıyorum.Bazı blog dostlarımdan epeydir uzak kaldım.Eski günleri özlüyorum çok fazlaca :(

Bu arada minik kelebek Ece Nur'un geçmiş doğumgününü kutluyorum.Onu benim için öp olur mu annesi :)

Sevenlerin bol olsun canım.
SEVGİLER:)

bır haftadır Türkıyedeyim:)

Gitmeden önce blogta yazamadım ama paket elıne ulastıgı ıcın cok mutlu oldum. Bırde bu postunu artı mavımın ve zeynepcıgımın benı sımartan yotumlarını hafıften sımararak okudum ...:)))
hepınızı kocamaaaan öpüyorum:))

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top