6

iYi TaTiLLeR

Bir süre olmayacagim. Ama gidisim bu defa hasret gidermek icin :)
Ramazan ayinin bir günü bakmissiniz coktaan gelmisim.
Aslinda sizlerle paylasmak istedigim birkac birseyler vardi daha...Gelince artik kismetse.

Evimi, yatagimi özlermiyim bilmiyorum anne evi olunca en cok kalacagim yer :)

Bu arada cekilis yapmistim (asagiya bir bakiverin) hediye sahibine ulasti bir süre önce, buna sevindim ;)
Yalniz benim katilmis ve kazanmis oldugum bir hediye gelmedi... Böyle hediye verenler özellikle göndermesinide üstlenseler daha iyi olur benim görüsümce, cünkü adi üstünde hediye.

Hepiniz görüsünceye dek sevgiyle, saglicakla kalin.

6 comments

İyi tatiller...

hadi hayırlı yolculuklar :) bizim bu taraflara (K.Çekmece ) yolun düşerse bana da gel :))

Iyi tatiller Kelebk'im :)) Baba ocagi ana kucagi gibisi var mi :))

iyi tatillleeeerr :)

iyi yolculuklar iyi tatiller.

tatil gibisi yok... iyi tatiller..

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top