10

Canı Sıkılan?

Cok yeni olmasalarda birkac film önerisinde bulunucam :

Bir Alisveriskoligin Itiraflari
Film bayagi hosuma gitti, eglenceli bir sekilde izledim ;) Ayrica konu olarak bence önemli bir noktaya deginilmis! Özellikle bayanlar mutlaka izlemeli :) Yesil esarpli kizi sevdim :)
Hayatim Yalan (Just Go With It) filmini cok sevdim. Zaten benim en sevdigim tarzlardan birisir romantik ve komedi türü :) Hele icinde begendigim oyuncu sirin mi sirin Jennifer Aniston varsa :) Kesinlikle öneriyorum bu filmi ;) ($u ikiliye bakin yakismamislar mi ama)

Date Night (Cilgin Gece) filmi ise biraz aksiyonlu ve konu itibariyle evlilik hayatina deginen güzel bir film. Özellikle evliligi artik rutinlesmis olan ciftler kesinlikle izlemeli bu filmi :)
Ya Sonra ise son zamanlar izledigim en güzel romantik filmlerin basinda. Ahh ahhhhh :)
Esimle severek izledik, sarkisini ve müziklerini cok begendik. Izleyin ;)

Romantik filmleri seviyorum, icinde biraz action ve komedide olabilir :)
Sizlerin önerisi var mi?

10 comments

23/8/11

romantik filmleri seviyorsanız,göl evini tavsiye ederim

ya sonra'yi ben de daha yeni izledim ve bayildim, hiç beklemiyordum böyle bir kurguyu!!! esimle izlemeyi isterdim ama firsat olmadi :)

23/8/11

Hayatım yalandan başladım :) benim film tavsiyelerine ihtiyacım oluyor,sık sık yazın sizz:) teşekkür ederim:)

Insallah bi ara firsat bulursam izlerim...

Adsız
23/8/11

Romantik ASK filimlerini bende cok seviyorum, ne yazikki coguna esimle bakamiyoruz cogu sahneler uygun olmuyo :( ne yazık ki. Ama hele comedi ask olunca bayılıyorum :))

Bende romantik filmlere bayılıyorum.Dinlendiriyor beni.Sevgiler:)

zaman zaman biz de izlediğimiz filmler hakkında yorumlarımızı paylaşıyoruz..hatta "hayatım yalan" da vardı bunların arasında...ben de romantik komedilere bayılıyorum:)

28/11/11

Çocuklarla izlenebilir mi..:))

Yada hangisi çocuklarla seyredilebilir arşivden..

Tesekkürler degerli yorumlariniz icin ;)
Neval Göl Evi'ni izlemistim sagol ;)
Benim gibi Romantik Komedi sevenlerin bilmek güzel ;)

Rumma maalesef cocukla izlenebilir diyemiycem. Sagol bu yorumun icin belki bir sonraki film yazisi fikri olabilir, cocuklarla izlenebilecek tavsiyeler diye (ins. firsat olursa..)

Sevgiler

Adsız
29/11/11

"Hayatim Yalan" ve "Ya Sonra" Filmlerini bende izledim ve cok hosuma gitti. Film önerim: 50 first dates (Bas rolde yine 'Adam Sandler' var) - Film 2004 'ün, ama belki yinede izlememisindir. Cok komik, bazen hüzünlü ve elbette cok romantik. Mutlaka tavsiye ederim.

Almanyadan selamlar

http://streetfashionandmore.blogspot.com/

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top