3

Bayram Öncesi Maskelendim


Bayram öncesi kim kendini simartmak istedi?
Ben istedim ve uyguladim bugün.
Aslinda cok birsey degil ama yinede yetti kendimi mutlu hissetmeme :)
Öncelikle ayaklarima maske yaptim, suya kattigim maskenin kokusu greyfurt ve melissa cok hostu. Ayaklarim suda beklerken böyle hafiften bir nane ferahligi veriyordu, insan cok rahatliyor.
Yarim saat sonrasi (beni cok rahat birakmayan kiziminda sayesinde :P) sudan cikmis ayaklara biraz pedikür uyguladiktan sonra losyon sürdüm, yumusacik ve mis gibi oldular :)

Sonra yüzüme geldi sira, deniz mineralli bir maskeyi denemeyi epeydir düsünüyordum bu güne kismet oldu. Yüzüme koyar koymaz acayip bir etki yapiyor, sonrasi az yanma geliyor ve ben bunu sevmedim, zaten 5 dk. tuttum aldim hemen, kokusuda bir acayipti :S Ama sonra biraktigi etki cok güzeldi yüzümde ;)
Bu sirada maske yüzümdeyken esimi cagirmak istedim cünkü ise gidecekti, amacim korkutmak degildi ama o beni maskeli görünce korktu :D "Ödümü kopardin " diyor :D
Kizimda bir yandan " heyy kadin git, sen annem degilsin" diye saldiriya gecti :D

Maske isi bitince, ellerime geldi sira onlarada yatmadan önce kremlerim iyice dedim, uykuda yogun etki etsin diye. Aslinda bu sira sacima yumurta ve bal maskesinide yapmayi istiyorum, belki yarina ;)
Ben maske islerini haftada bir falan yapmam öyle, kafama eserse iste :P
Belki onun icin beni mutlu etme sebebi, bikmamis olmak.
Vee aksam esim calisiyor olsa da kendime cay demleyip iftara yakin pisirdigim limonlu keki götürdüm.

Bayrama kücük hanima hediye hazirlamaliyim, "yuppiii bayram, hediye gelecek" diye seviniyor.

Hepinize sevdiklerinizle birlikte seker-cikolata tadinda güzel bir bayram gecirmenizi diliyorum.
Önceki bayramlarimiz nasil gecmis birkacinin linkini ekliyorum merak edenlere:


3 comments

ohh ne güzel,benimde senede bir filan yapmam lazım aslında böyle şeyler :))
hayırlı mutlu bayramlar sana da..

HAYIRLI BAYRAMLAR

29/8/11

Bayram günü linkleri listenin çoook uzun olduğu günleri de paylaşmak dileğiyle :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top