8

500 Yazı

Bloguma 500 yazi yazmisim, ee bu da bir post konusu olmali ama degil mi :)
Bu kadar yazi, kimisi icin birkac ayda, kimisi icin belki seneler süresince yazilabilir (ben de oldugu gibi).
Öncelikle kendime bir soru yöneltecek olursam, blogcu olduguma pisman miyim?
Buna kocaman bir "HAYIR" diyorum. Hic pisman olmadim.
Iyi günlerimde, kötü günlerimde blogum hep vardi, ara ara duraksamam gerekti, bazen ise gaz verme istegi geldi (bu siralar oldugu gibi) :)

Ben eski blogcuyum heee, bakmayin böyle gözüktügüme :P Henüz kenarda bir "Basinda Ben" yazim olmayabilir, dokunmaz :P Takipci sayimda yazi sayimla ayni olabilir, olsun :P
Önemli olan benim buraya hala istekle yaziyor olmam ve hala yorum görünce heyecanla acmam :)

Cok uzatmayayim da size birakayim sirayi, belki blogumla ilgili fikir belirtmek isteyen olur?
~~~~~~~~~~~~~~~
Asagida birkac link ekledim, olurda beni daha cok tanimak isteyip biraz incelemek isterseniz :P 



Not: Yaklasik bir bucuk ay sonrasi blogumun yas gününüde kutlariz, belki hediyeli ;)
Bir Not daha: Bu karikatürü cok seviyorum :P

8 comments

11/9/11

Nice 500 lere... Yazacak konularinin hic bitmemesi dilegi ile...

Tebrik ederim ozaman hayirli ugurlu olsun 500. yazin :) blogun hakkinda bence hic bir fikir belirtmeme gerek yok cünkü zevkler ve renkler tartisilmaz... Ben blogunu begeniyorum. Bloguna nice 5000000000000000000 yazilar dilerim :)

11/9/11

Bence iyi ki blogcu olmuşsun..Gerçekten bloğunu çok içten ve samimi bulmuştum bundan dolayı hemen izlemeye başaldım ve yazılarının çoğunu da okudum..Çok tatlısın..Önemli olan takipci sayısı değil kesinlikle önemli olan senin samimiyetin ve okuyan kişinin okuduğu şeylerde kendine ve hayata dair bişeyler bulması ve aradaki mesafelere rağmen yüreklerin birlikte olmasıdır.Birlikte sevinip birlikte üzülebilmektir..
iyi ki varsın..500. yazın hayırlı olsun..Sevgilerimle

Tebrikler canım.Daha nice 500 yazılara.
Sevgiler:)

5000 leri de görürüz inşallah;)

Adsız
12/9/11

hayirli olsun 500. yazin :)) beni motive ettin.
blogun cok samimi ve dolu dolu. hatta seninle bi ara maillesmistik hatirlarsan (askimaskim89) umarim daha coook 500 yazi yazarsin, dört bes kati üyen olur ;)

nice 500 lere...

Didem cok tesekkürler, yazacaklarim simdilik cok umarim bitmez :)

Nesliname cok sagol, bunlari okumak mutlu etti beni :)

Red Riding Hood ♥ :)

Esin görüslerini belirtmen ve bunlarin bu denli kulaga hos gelen seyler olmasi cok mutlu etti, sagol :)

Gönül Celen danke schön, sanada sevgiler :)

biryasimadahagirdim amiiin :)

serife seni hatirladim evet, cok uzun zaman oldu ama yine yollar kesisti desene, sevindim :)

Cocukla Cocuk ♥ :)

Yorum Gönder


Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Yazacagin seyler benim icin degerli!
Sevgiyle kal, yine beklerim ♥

KelebekGibi

Back to Top